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Traduction de «point at latitude 62°59′25 » (Anglais → Français) :

Thence northwesterly in a straight line to a point at latitude 62°34′59″ North and longitude 115°25′20″ West;

De là, vers le nord-ouest en ligne droite jusqu’à un point de latitude 62°34′59″ nord et une longitude de 115°25′20″ ouest;


Thence northeasterly in a straight line to a point at latitude 62°59′25.94″ North and longitude 110°08′56.99″ West;

De là, vers le nord-est, en ligne droite jusqu’au point situé à 62°59′25,94 de latitude nord et 110°08′56,99″ de longitude ouest;


Thence southerly in a straight line to a point at latitude 62°11′59″ north and longitude 118°47′14″ west;

De là, vers le sud en ligne droite jusqu’à un point de latitude 62°11′59″ nord et une longitude de 118°47′14″ ouest;


Thence easterly in a straight line to a point at latitude 62°38′59″ north and longitude 122°23′47″ west;

De là, vers l’est en ligne droite jusqu’à un point de latitude 62°38′59″ nord et une longitude de 122°23′47″ ouest;


Thence southwesterly along said boundary to a point at latitude 62°29′59″ North and approximate longitude 115°11′56″ West;

De là, vers le sud-ouest le long de ladite limite jusqu’à un point de latitude 62°29′59″ nord ayant une longitude approximative de 115°11′56″ ouest;


2. Point (b) of Article 56(3), point (a) of Article 57(2), Article 59(1), points (a) and (d) of Article 60(1) and Articles 62 and 63 shall also apply to the control points referred to in point (a) of paragraph 1 of this Article.

2. L’article 56, paragraphe 3, point b), l’article 57, paragraphe 2, point a), l’article 59, paragraphe 1, l’article 60, paragraphe 1, points a) et d), et les articles 62 et 63 s’appliquent également aux points de contrôle visés au paragraphe 1, point a), du présent article.


Having regard to Directive 2014/59/EU of the European Parliament and of the Council of 15 May 2014 establishing a framework for the recovery and resolution of credit institutions and investment firms and amending Council Directive 82/891/EEC, and Directives 2001/24/EC, 2002/47/EC, 2004/25/EC, 2005/56/EC, 2007/36/EC, 2011/35/EU, 2012/30/EU and 2013/36/EU, and Regulations (EU) No 1093/2010 and (EU) No 648/2012, of the European Parliament and of the Council , and in particular points (a) and (b) of Article 52(12) thereof,

vu la directive 2014/59/UE du Parlement européen et du Conseil du 15 mai 2014 établissant un cadre pour le redressement et la résolution des établissements de crédit et des entreprises d'investissement et modifiant la directive 82/891/CEE du Conseil ainsi que les directives du Parlement européen et du Conseil 2001/24/CE, 2002/47/CE, 2004/25/CE, 2005/56/CE, 2007/36/CE, 2011/35/UE, 2012/30/UE et 2013/36/UE et les règlements du Parlement européen et du Conseil (UE) no 1093/2010 et (UE) no 648/2012 , et notamment son article 52, paragraphe 12, points a) et b),


8 July 2009, F-62/08 Sevenier v Commission, paras 33 to 40; 10 May 2011, F-59/10 Barthel and Others v Court of Justice, paras 25 to 27

Tribunal de la fonction publique : 8 juillet 2009, Sevenier/Commission, F-62/08, points 33 à 40 ; 10 mai 2011, Barthel e.a./Cour de justice, F-59/10, points 25 à 27


62. Stresses, in this context, the importance of Opinion No 2/2004 of the Court of Auditors regarding the Single Audit Model, namely as regards the need to insure the coincidence between the level of authority that legislates, finances and benefits from controls (point 24), as regards proportionality between costs and benefits of controls (point 25) and as regards transparency of controls (point 26);

62. souligne, dans ce contexte, l'importance de l'avis n° 2/2004 de la Cour des comptes sur le modèle de contrôle unique, notamment en ce qui concerne la nécessité de garantir la correspondance entre le niveau qui légifère, finance et bénéficie des contrôles (point 24), la proportionnalité entre les coûts et l'efficacité des contrôles (point 25) et la transparence des contrôles (point 26);


62. Stresses, in this context, the importance of Opinion No 2/2004 of the Court of Auditors regarding the Single Audit Model, namely as regards the need to insure the coincidence between the level of authority that legislates, finances and benefits from controls (point 24), as regards proportionality between costs and benefits of controls (point 25) and as regards transparency of controls (point 26);

62. souligne, dans ce contexte, l'importance de l'avis n° 2/2004 de la Cour des comptes sur le modèle de contrôle unique, notamment en ce qui concerne la nécessité de garantir la correspondance entre le niveau qui légifère, finance et bénéficie des contrôles (point 24), la proportionnalité entre les coûts et l'efficacité des contrôles (point 25) et la transparence des contrôles (point 26);




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Date index: 2022-10-13
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