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Capital spending plan
Contemplated expenditure
Country indicative planning figure
Expenditures forecast
Flexible spending account
Forecast expenditures
Group on the Criteria for Indicative Planning Figures
Health care expense account
Health care reimbursement account
Health care spending account
Health services spending account
Health spending account
Health spending plan
IPF
Indicative Planning Figure
Indicative country planning figure
Planned expenditures
Planned spending
Regional Indicative Planning Figure
Spending plan

Vertaling van "planned spending figures " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
health care spending account | health care reimbursement account | health care expense account | health spending account | health spending plan | health services spending account | flexible spending account

compte gestion-santé | compte de gestion santé


planned spending [ planned expenditures | forecast expenditures | expenditures forecast | contemplated expenditure ]

dépenses prévues [ prévision de dépenses ]




Regional Indicative Planning Figure

Chiffre indicatif de planification régionale


Group on the Criteria for Indicative Planning Figures

Groupe sur les critères des chiffres indicatifs de planification




Indicative Planning Figure | IPF [Abbr.]

chiffre indicatif de planification | CIP [Abbr.]


country indicative planning figure

chiffre indicatif de planification du pays


indicative country planning figure

chiffre indicatif de planification par pays
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2. Reminds that the specific measure 121 that subsidises investment projects aimed at modernising agricultural holdings amounts a total of EUR 11,1 billion financed through the European Agricultural Fund for Rural Development (EAFRD) (financial figures as at January 2012, including EUR 630 million from the "Health Check' and the European Economic Recovery Plan (EERP)), which represents, over the whole programming period, around 11 % of all the Union's planned spending on rural development in the Union; notes that ...[+++]

2. rappelle que la mesure 121 qui sert à subventionner les projets d'investissement visant à moderniser les exploitations agricoles s'élève, au total, à 11,1 milliards d'euros, financés au titre du Fonds européen agricole pour le développement rural (FEADER) (données financières datant de janvier 2012, y compris 630 millions d'euros provenant du "bilan de santé" et du plan européen pour la relance économique (PERE)), ce qui représente, pour l'ensemble de la période de programmation, environ 11 % du total des dépenses de l'Union prévues pour le développement rural dans l'Union; fait observer que l'ensemble des États membres appliquent la ...[+++]


2. Reminds that the specific measure 121 that subsidises investment projects aimed at modernising agricultural holdings amounts a total of EUR 11,1 billion financed through the European Agricultural Fund for Rural Development (EAFRD) (financial figures as at January 2012, including EUR 630 million from the ‘Health Check' and the European Economic Recovery Plan (EERP)), which represents, over the whole programming period, around 11 % of all the Union's planned spending on rural development in the Union; notes that ...[+++]

2. rappelle que la mesure 121 qui sert à subventionner les projets d'investissement visant à moderniser les exploitations agricoles s'élève, au total, à 11,1 milliards d'euros, financés au titre du Fonds européen agricole pour le développement rural (FEADER) (données financières datant de janvier 2012, y compris 630 millions d'euros provenant du «bilan de santé» et du plan européen pour la relance économique (PERE)), ce qui représente, pour l'ensemble de la période de programmation, environ 11 % du total des dépenses de l'Union prévues pour le développement rural dans l'Union; fait observer que l'ensemble des États membres appliquent la ...[+++]


(Return tabled) Question No. 263 Hon. Lawrence MacAulay: With regard to the Atlantic Groundfish License Retirement Program (AGLRP): (a) what are the specific taxation details involved in this program that led to a federal court case; (b) what is the exact start date and end date of this program; (c) how much money did the government spend on the federal court case with 752 fishermen involved in this program; (d) did the Newfoundland and Labrador tax director provide the government with reasons for the decision to decline to review the case brought forward by these 752 fishermen, and, if so, what were the reasons; (e) how many license ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 263 L'hon. Lawrence MacAulay: En ce qui concerne le Programme de retrait de permis de pêche du poisson de fond de l'Atlantique: a) sur quelles questions fiscales précises du programme la poursuite judiciaire en Cour fédérale portait-elle; b) quelles sont les dates exactes du début et de la fin du programme; c) combien le litige avec les 752 pêcheurs visés a-t-il coûté au gouvernement; d) l’administrateur fiscal de Terre-Neuve-et-Labrador a-t-il expliqué au gouvernement pourquoi il avait refusé de réévaluer les dossiers des 752 pêcheurs et, dans l’affirmative, quelles étaient ces raisons; e) combien ...[+++]


83. Regrets that the Commission proposal to invest in trans-European energy interconnections and broadband infrastructure projects remains in vain because of a lack of agreement within the Council, contrary to the will of the European Council, as expressed in December 2008; considers that the EU budget should be used to contribute in facing the economic crisis by means of the appropriate instruments provided for in the IIA and invites Council to enter into discussions with Parliament as soon as possible; considers that use can be made only of those margins that have been confirmed and not on the basis of estimated needs in future budget years; recalls that the exercise of redeployment could hinder existing policies; considers the mid-te ...[+++]

83. déplore que la proposition de la Commission d'investir dans des projets transeuropéens d'interconnexions énergétiques et d'infrastructures à large bande demeure sans suite faute d'un accord au sein du Conseil, contrairement à la volonté exprimée par le Conseil européen en décembre 2008; considère que le budget de l'Union devrait être utilisé pour contribuer à lutter contre la crise économique au moyen des instruments appropriés prévus dans l'AII et invite le Conseil à engager sans tarder des discussions avec le Parlement; considère qu'il n'est possible de recourir à ces marges que dans la mesure où elles ont été confirmées et non s ...[+++]


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74. Regrets that the Commission proposal to invest in trans-European energy interconnections and broadband infrastructure projects remains in vain because of a lack of agreement within the Council, contrary to the will of the European Council, as expressed in December 2008; considers that the EU budget should be used to contribute in facing the economic crisis by means of the appropriate instruments provided for in the IIA and invites Council to enter into discussions with Parliament as soon as possible; considers that use can be made only of those margins that have been confirmed and not on the basis of estimated needs in future budget years; recalls that the exercise of redeployment could hinder existing policies; considers the mid-te ...[+++]

74. déplore que la proposition de la Commission d'investir dans des projets transeuropéens d'interconnexions énergétiques et d'infrastructures à large bande demeure sans suites faute d'un accord budgétaire au sein du Conseil, contrairement à la volonté exprimée par le Conseil européen en décembre 2008; considère que le budget de l'Union européenne devrait être utilisé pour contribuer à lutter contre la crise économique au moyen des instruments appropriés prévus dans l'AII du 17 mai 2006 et invite le Conseil à engager sans tarder des discussions avec le Parlement; considère qu'il n'est possible de recourir à ces marges que dans la mesur ...[+++]


10. Regrets that the Commission proposal to invest in trans-European energy interconnections and broadband infrastructure projects remains in vain because of a lack of agreement within the Council, contrary to the will of the European Council, as expressed in December 2008; considers that the EU budget should be used to contribute in facing the economic crisis by means of the appropriate instruments provided for in the IIA of 17 May 2006 and invites Council to discuss it with Parliament as soon as possible; considers that use can be made only of those margins that have been confirmed and not on the basis of estimated needs in future budget years; recalls that the exercise of redeployment could hinder existing policies; considers the mid ...[+++]

10. déplore que la proposition de la Commission d'investir dans des projets transeuropéens d'interconnexions énergétiques et d'infrastructures à large bande demeure sans suites faute d'un accord budgétaire au sein du Conseil, contrairement à la volonté exprimée par le Conseil européen en décembre 2008; considère que le budget de l'Union européenne devrait être utilisé pour contribuer à lutter contre la crise économique au moyen des instruments appropriés prévus dans l'accord interinstitutionnel du 17 mai 2006, et invite le Conseil à en discuter avec le Parlement le plus rapidement possible; considère qu'il n'est possible de recourir à ...[+++]


Within their commitments to future increases in development assistance, Member States will strive to increase the EU's collective spending on trade-related assistance (as so defined), in response to needs prioritised in partner country poverty reduction strategies or development plans, with a view to reaching a figure of € 1 billion per year by 2010, inclusive of spending on the enhanced Integrated Framework.

Dans le cadre des engagements qu'ils ont pris en termes d'augmentations futures de leur aide au développement, les États membres s'efforceront d'augmenter la dépense consacrée collectivement par l'UE à l'aide liée au commerce (ainsi définie), pour répondre aux besoins auxquels un degré de priorité élevé a été donné dans les stratégies de réduction de la pauvreté ou les programmes de développement des pays partenaires, afin d'atteindre le chiffre d'un milliard d'euros par an d'ici à 2010, y compris les dépenses consacrées au Cadre intégré renforcé.


Mr. Pat Martin: Very briefly, Mr. Minister, the figures you've circulated to us in your budget documents had planned spending for 2004-2005 at $5.249 million, planned spending for 2005-2006 at $4.27 million, for a net reduction of $321.4 million.

M. Pat Martin: Monsieur le ministre, les documents que vous nous avez distribués concernant votre budget indiquent que les dépenses prévues pour 2004-2005 s'établissent à 5,249 millions de dollars, que les dépenses prévues pour 2005-2006 s'élèvent à 4,27 millions de dollars, ce qui représente une diminution nette de 321,4 millions de dollars.


By end-October 2002, the exact figure of PA employment reached 124609. The emergency spending plan agreed with the PA and the IMF for 2002 foresees a ceiling of maximum 125,600 employees.

À la fin du mois d'octobre 2002, l'Autorité palestinienne employait exactement 124 609 personnes, chiffre qui respecte le plafond de 125 600 salariés prévu dans le plan de dépenses d'urgence convenu entre l'AP et le FMI pour 2002.


A fuller understanding of changes to the government's spending plan will be available when planned spending figures, as distinct from Main Estimates, are tabled with the reports on plans and priorities next week.

Vous aurez une meilleure idée des changements au plan des dépenses du gouvernement lorsque les montants des dépenses prévues seront présentés séparément du Budget principal des dépenses dans les rapports sur les plans et les priorités qui seront déposés la semaine prochaine.


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