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Action plan on e-justice
Carry out flight plans
Deliver annual financial plan for airport expenditure
Deliver environmental action plans
Deliver service according to flight plan
EU Action Plan on Drugs 2013-2016
EU Drugs Action Plan
Execute environmental management plans
Execute flight plans
Implement environmental action plans
Implement service according to flight plans
Multi-annual European e-Justice action plan 2009-2013
Prepare airport annual budget
Prepare annual airport budget
Produce airport annual budget

Vertaling van "plan 2013 delivers " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
carry out flight plans | deliver service according to flight plan | execute flight plans | implement service according to flight plans

exécuter des plans de vol


deliver environmental action plans | execute environmental management plans | facilitate implementation of environmental actions plans | implement environmental action plans

mettre en œuvre des plans d'action environnementaux


EU Action Plan on Drugs 2013-2016 | EU Drugs Action Plan

plan d'action antidrogue de l'UE (2013-2016)


action plan on e-justice | multi-annual European e-Justice action plan 2009-2013

plan d’action relatif à l’e-Justice | Plan d'action pluriannuel 2009-2013 relatif à l'e-Justice européenne


Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions Delivering an area of freedom, security and justice for Europe's citizens: Action Plan Implementing the Stockholm Programme

Communication de la Commission au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des Régions Mettre en place un espace de liberté, de sécurité et de justice au service des citoyens européens - Plan d'action mettant en oeuvre le programme de Stockholm


deliver annual financial plan for airport expenditure | produce airport annual budget | prepare airport annual budget | prepare annual airport budget

préparer le budget annuel d'un aéroport
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
As concerns planned data, in the October 2013 reporting exercise, some countries delivered planned data for the year 2013 later.

Quant aux données prévisionnelles, quelques pays ont remis plus tard celles portant sur 2013 lors de l’exercice de notification d’octobre 2013.


6. Acknowledges from the Court of Auditors' report that in 2012, the overall level of committed appropriations was 99,9 %, indicating that commitments were made in a timely manner; notes, however, that the level of committed appropriations carried over to 2013 was high for title II (administrative expenditure) at EUR 600 000 (36,8 %); appreciates that the main reasons for such a high level were the late receipt of invoices for building-related services delivered in 2012 (EUR 300 000) and a number of IT hardware and software purchases o ...[+++]

6. relève du rapport de la Cour des comptes qu'en 2012, le niveau global d'engagement des crédits correspondait à 99,9 %, ce qui indique que les engagements ont été effectués en temps opportun; observe toutefois que le niveau des crédits engagés reportés à l'exercice 2013 était élevé pour le titre II (dépenses administratives) puisque ces reports atteignaient un montant de 600 000 EUR (36,8 %); est conscient que les principales causes de ce chiffre si élevé étaient la réception tardive de factures concernant des services liés aux bâtiments, fournis en 2012 (300 000 EUR) ainsi que des achats de matériel et de logiciels informatiques, co ...[+++]


6. Acknowledges from the Court of Auditors' report that in 2012, the overall level of committed appropriations was 99,9 %, indicating that commitments were made in a timely manner; notes, however, that the level of committed appropriations carried over to 2013 was high for title II (administrative expenditure) at EUR 600 000 (36,8 %); appreciates that the main reasons for such a high level were the late receipt of invoices for building-related services delivered in 2012 (EUR 300 000) and a number of IT hardware and software purchases o ...[+++]

6. relève du rapport de la Cour des comptes qu'en 2012, le niveau global d'engagement des crédits correspondait à 99,9 %, ce qui indique que les engagements ont été effectués en temps opportun; observe toutefois que le niveau des crédits engagés reportés à l'exercice 2013 était élevé pour le titre II (dépenses administratives) puisque ces reports atteignaient un montant de 600 000 EUR (36,8 %); est conscient que les principales causes de ce chiffre si élevé étaient la réception tardive de factures concernant des services liés aux bâtiments, fournis en 2012 (300 000 EUR) ainsi que des achats de matériel et de logiciels informatiques, co ...[+++]


(Return tabled) Question No. 148 Ms. Megan Leslie: With regard to fast-start climate change commitments made by the government in the 2009 Copenhagen Accord: (a) what analysis does or has the government used to analyze the results of funded projects; (b) when will the government announce its financial plans for fulfilling climate change mitigation and adaptation commitments to developing countries past the 2012-2013 fiscal year; (c) what are the conditions necessary for the government to renew its contribution of public funding in s ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 148 Mme Megan Leslie: En ce qui concerne les engagements en matière de financement accéléré pour la lutte contre les changements climatiques pris par le gouvernement dans le cadre de l’Accord de Copenhague de 2009: a) quelles analyses le gouvernement effectue-t-il ou a-t-il effectuées pour évaluer les résultats des projets financés; b) quand le gouvernement annoncera-t-il son plan financier au-delà de l’exercice 2012-2013 pour la réalisation des engagements concernant l’atténuation et l’adaptation en matière de changements climatiques qu’il a pris envers ...[+++]


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As Council Regulation (EC) No 1085/2006 expired on 31 December 2013, and in order to make the external action of the Union more effective, a framework for planning and delivering external assistance should be maintained for the period from 2014 to 2020.

Le règlement (CE) no 1085/2006 du Conseil étant arrivé à expiration le 31 décembre 2013 et afin d'améliorer l'efficacité de l'action extérieure de l'Union, il convient de maintenir un cadre pour la planification et la fourniture de l'aide extérieure pour la période allant de 2014 à 2020.


Question No. 44 Ms. Judy Foote: With regard to search and rescue and Canadian Coast Guard ships (CCGS) in Newfoundland and Labrador (N.L.): (a) does the government plan to replace or provide additional search and rescue lifeboats in Burin and Burgeo, N.L., (i) if so, how many new lifeboats will be allocated to each town, (ii) is the replacement of lifeboats in Burin and Burgeo part of the $488 million announcement by the Honourable Peter Mackay, P.C., M.P. on June 26, 2013, (iii) was the announcement scheduled to take place prior to t ...[+++]

Question n 44 Mme Judy Foote: En ce qui concerne les opérations de recherche et de sauvetage et les navires de la Garde côtière canadienne (NGCC) à Terre-Neuve-et-Labrador (T.-N.-L.): a) le gouvernement prévoit-il remplacer les bateaux de recherche et de sauvetage de Burin et de Burgeo (T.-N.-L) ou fournir des bateaux supplémentaires, (i) dans l’affirmative, combien de nouveaux bateaux de sauvetage seront attribués à chaque ville, (ii) le remplacement des bateaux de sauvetage de Burin et de Burgeo fait-il partie de l’annonce de 488 millions de dollars faite par l’honorable Peter McKay, C.P., député, le 26 juin ...[+++]


As you know, economic action plan 2013 delivered on our government's commitment to establish a new long-term infrastructure plan beyond the current Building Canada plan, which has been an enormously successful infrastructure program.

Comme vous le savez, le Plan d'action économique de 2013 est venu concrétiser l'engagement de notre gouvernement consistant à établir un nouveau plan d'infrastructure à long terme qui serait en vigueur au-delà de l'actuel plan Chantiers Canada, qui a été un programme d'infrastructure ayant connu énormément de succès.


17. Expresses its support for the International Support Mission (ISM) to Mali, MINUSMA, which took over from the ISM in 1 July 2013, and the EUCAP Sahel Mission; welcomes the proposal by the UN Secretary-General of 14 June 2013 to establish a ‘United Nations integrated strategy for the Sahel’ to tackle all aspects of the crisis: enhancing governance, combating crime (trafficking of drugs, people, weapons and cigarettes, money laundering) and terrorism, and delivering humanitarian aid; welcomes, in particular, those objectives of the ...[+++]

17. soutient la Mission internationale de soutien au Mali et la MINUSMA, qui lui a succédé le 1 juillet 2013, ainsi que la mission EUCAP Sahel; accueille avec satisfaction la proposition du Secrétaire général des Nations unies du 14 juin 2013 visant à établir une «stratégie intégrée des Nations unies pour le Sahel», qui devrait s'attaquer à tous les aspects de la crise: amélioration de la gouvernance, lutte contre la criminalité (trafics de drogue, de personnes, d'armes et de cigarettes, blanchiment d'argent) et contre le terrorisme, aide humanitaire; se félicite, en particulier, des objectifs de cette stratégie visant à renforcer une ...[+++]


17. Expresses its support for the International Support Mission (ISM) to Mali, MINUSMA, which took over from the ISM in July 2013, and the EUCAP Sahel Mission; welcomes the proposal by the UN Secretary-General of 14 June 2013 to establish a ‘United Nations integrated strategy for the Sahel’ to tackle all aspects of the crisis: enhancing governance, combating crime (trafficking of drugs, people, weapons and cigarettes, money laundering) and terrorism, and delivering humanitarian aid; welcomes, in particular, those objectives of the s ...[+++]

17. soutient la Mission internationale de soutien au Mali et la MINUSMA, qui lui a succédé en juillet 2013, ainsi que la mission EUCAP Sahel; accueille avec satisfaction la proposition du Secrétaire général des Nations unies du 14 juin 2013 visant à établir une "stratégie intégrée des Nations unies pour le Sahel", qui devrait s'attaquer à tous les aspects de la crise: amélioration de la gouvernance, lutte contre la criminalité (trafics de drogue, de personnes, d'armes et de cigarettes, blanchiment d'argent) et contre le terrorisme, aide humanitaire; se félicite, en particulier, des objectifs de cette stratégie visant à renforcer une go ...[+++]


8. Expresses its support for the International Support Mission (ISM) to Mali, the United Nations Multidimensional Integrated Stabilisation Mission in Mali, which took over from the ISM on 1 July 2013, and the EUCAP Sahel Mission; welcomes the proposal by the UN Secretary-General of 14 June 2013 to establish a ‘United Nations integrated strategy for the Sahel’ to tackle all aspects of the crisis: enhancing governance, combating crime (trafficking of drugs, people, weapons and cigarettes, money laundering) and terrorism, and delivering humanitarian aid; ...[+++]

8. soutient la Mission internationale de soutien au Mali et la Mission multidimensionnelle intégrée des Nations unies pour la stabilisation au Mali, qui a pris le relais de la première en juillet 2013, ainsi que la mission EUCAP Sahel; accueille avec satisfaction la proposition du Secrétaire général des Nations unies du 14 juin 2013 visant à établir une "stratégie intégrée des Nations unies pour le Sahel" qui devrait s'attaquer à tous les aspects de la crise: amélioration de la gouvernance, lutte contre la criminalité (trafics de drogue, de personnes, d'armes et de cigarettes, blanchiment d'argent) et contre le terrorisme, aide humanita ...[+++]




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Date index: 2025-01-27
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