Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
3G cellular phone
3G mobile phone
3G phone
3G wireless phone
Cadastral survey data model
Cell phone
Cellular phone
Cellular telephones
Crime survey on victims
Crime victim survey
Crime victimisation survey
Data model of the official cadastral survey
Data model of the official survey
Federal data model
GSM
Give guidance over the phone
Give telephonic advice and support
Handheld cellular phone
Handheld phone
Handheld portable phone
Handphone
Keep phone call records
Keep records of phone calls
MP3 cell phone
MP3 cellular phone
MP3 mobile phone
MP3 phone
Maintain record of a phone call
Maintain records of phone calls
Mobile
Mobile phone
Mobile phone and devices shop manager
Mobile phone and devices store manager
Mobile phone store manager
Mobile telephone
Music cell phone
Music mobile phone
Music phone
Portable
Portable cellular phone
Provide over the phone guidance
Provide social guidance over the phone
Telecommunication equipment shop manager
Third generation cellular phone
Third generation mobile phone
Third generation wireless phone
Vocal phone
Voice phone
Voice-activated phone
Voice-command phone
Voice-dialing phone
Voice-recognition phone

Vertaling van "phone survey " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
keep records of phone calls | maintain record of a phone call | keep phone call records | maintain records of phone calls

tenir des registres d’appels téléphoniques


music cell phone | music mobile phone | music phone | MP3 cellular phone | MP3 cell phone | MP3 mobile phone | MP3 phone

téléphone-baladeur | téléphone mobile musical | téléphone musical | téléphone cellulaire MP3 | téléphone mobile MP3 | téléphone MP3


third generation mobile phone | 3G mobile phone | third generation wireless phone | 3G wireless phone | third generation cellular phone | 3G cellular phone | 3G phone

téléphone mobile de troisième génération | mobile de troisième génération | téléphone cellulaire de troisième génération | téléphone portable de troisième génération | téléphone mobile 3G | téléphone cellulaire 3G | téléphone 3G


mobile phone | cell phone | mobile | cellular phone | portable cellular phone | handheld cellular phone | handheld portable phone | handheld phone | portable | handphone

téléphone mobile | téléphone portable | portable | Natel | téléphone cellulaire portatif | téléphone cellulaire | cellulaire | GSM


voice-recognition phone | voice phone | vocal phone | voice-activated phone | voice-command phone | voice-dialing phone

téléphone à reconnaissance vocale | téléphone à reconnaissance de la parole | téléphone vocal | téléphone à commande vocale


give guidance over the phone | provide over the phone guidance | give telephonic advice and support | provide social guidance over the phone

donner des conseils en matière sociale par téléphone


mobile phone and devices shop manager | mobile phone and devices store manager | mobile phone store manager | telecommunication equipment shop manager

gérant de magasin de matériel de télécommunication | responsable de boutique de matériel de télécommunication | gérant de magasin de matériel de télécommunication/gérante de magasin de matériel de télécommunication | gérante de magasin de matériel de télécommunication


mobile phone [ cell phone | cellular phone | GSM | mobile telephone | cellular telephones(UNBIS) ]

téléphone mobile [ GSM | téléphone portable ]


data model of the official cadastral survey (1) | data model of the official survey (1) | cadastral survey data model (3) | Federal data model (4)

modèle de données de la mensuration officielle | modèle de la Confédération [ MD.01-MO-CH ]


crime victimisation survey | crime victim survey | crime survey on victims

enquête sur la victimisation | enquête victimologique | sondage de victimisation
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In the context of this programme, a qualitative study[12] was conducted in May 2007, based on a Eurobarometer survey and aimed at improving knowledge about Internet and mobile phone usage by children, their on-line behaviour and their perceptions of risk- and safety-related questions.

Dans le cadre de ce programme, il a été réalisé, en mai 2007, une étude[12] basée sur une enquête Eurobaromètre et destinée à mieux connaître l’usage que les enfants font d’internet et du téléphone portable, leur comportement en ligne et leur perception des questions relatives aux risques et à la sécurité.


Secondly, main stakeholders are consulted, using the most appropriate research tools (e-surveys, interviews, phone interviews, etc.).

Deuxièmement, les principales parties prenantes sont consultées en utilisant les outils de recherche les plus adaptés (enquêtes en ligne, interviews, entretiens par téléphone, etc.).


The impact of the end of roaming charges on travellers' phone use abroad is also confirmed in comparison with a Eurobarometer survey from 2014 which had shown even more restrictive roaming usage patterns as during the months before 15 June 2017.

L'incidence de la suppression des frais d'itinérance sur l'utilisation du téléphone mobile lors des déplacements à l'étranger est également confirmée si l'on prend pour comparaison une enquête Eurobaromètre de 2014 qui avait mis en évidence une tendance encore plus restreinte à l'utilisation de l'itinérance que celle observée durant les mois qui ont précédé le 15 juin 2017.


According to a Eurobarometer survey, only a third of Europeans have Internet access through their mobile phones, with significant differences between Member States: widespread availability in Sweden (63%) whereas mobile Internet is still emerging in Bulgaria (13%) and Portugal (16%)[41].

D'après une étude Eurobaromètre, seulement un tiers des Européens ont un accès Internet sur leur téléphone portable et il y a des différences importantes entre les États membres: l'Internet mobile est largement répandu en Suède (63%), mais fait à peine son apparition en Bulgarie (13%) et au Portugal (16%)[41].


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
It is based on an analysis of the complaints received by the European Commission and by the assistance services (SOLVIT network, ‘Your Europe Advice’ service, ‘Enterprise Europe Network’, European Consumer Centres, Europe Direct phone line, EU walk-in information office, European Employment Service) in conjunction with the results of the most recent Eurobarometer surveys and targeted surveys of specific target groups.

Il se base sur une analyse des plaintes reçues par la Commission européenne et par les services d’assistance (réseau SOLVIT, service «L’Europe est à vous – Aides et conseils», «enterprise europe network», centres européens des consommateurs, centres de contact europe direct, EURES - service européen pour l’emploi), ainsi que sur les résultats des derniers sondages Eurobaromètre et des sondages réalisés auprès de groupes cibles spécifiques.


7. Welcomes the Agency's initiatives for enhancing its customer focus and feedback procedures; congratulates, in particular, the Agency for having conducted a stakeholder survey in 2009 and for having increased assistance activities for industry (such as offering a phone advice service for lead-registrants, workshops, network meetings, public consultations, etc);

7. salue les initiatives prises par l'Agence en vue de développer son approche privilégiant le client et de consolider les procédures de retour d'information; félicite en particulier l'Agence pour avoir mené une enquête auprès des parties prenantes en 2009 et avoir intensifié ses activités d'aide à l'industrie (en proposant, par exemple, un service de conseil par téléphone aux déclarants pilotes, des ateliers, des rencontres en réseau et des consultations publiques);


7. Welcomes the Agency's initiatives for enhancing its customer focus and feedback procedures; congratulates, in particular, the Agency for having conducted a stakeholder survey in 2009 and for having increased assistance activities for industry (such as offering a phone advice service for lead-registrants, workshops, network meetings, public consultations, etc);

7. salue les initiatives prises par l'Agence en vue de développer son approche privilégiant le client et de consolider les procédures de retour d'information; félicite en particulier l'Agence pour avoir mené une enquête auprès des parties prenantes en 2009 et avoir intensifié ses activités d'aide à l'industrie (en proposant, par exemple, un service de conseil par téléphone aux déclarants pilotes, des ateliers, des rencontres en réseau et des consultations publiques);


51. Invites the agencies to enhance their customer focus and feedback procedures and to make full use of the results of their evaluations in this regard; congratulates, in particular, the ECHA for having conducted a stakeholder survey in 2009 and for increased assistance activities for industry (as, for example, offering a phone advice service for lead-registrants, workshops, network meetings, and public consultations);

51. invite les agences à développer leur approche de service au client, à consolider les procédures de retour d'information qu'elles suivent et à exploiter pleinement les résultats des évaluations qu'elles effectuent à cet égard; félicite en particulier l'AEPC pour avoir mené une enquête auprès des parties prenantes en 2009 et intensifié ses activités d'aide à l'industrie (en proposant, par exemple, un service de conseil par téléphone aux déclarants pilotes, des ateliers, des rencontres en réseau et des consultations publiques);


51. Invites the agencies to enhance their customer focus and feedback procedures and to make full use of the results of their evaluations in this regard; congratulates, in particular, the ECHA for having conducted a stakeholder survey in 2009 and for increased assistance activities for industry (as, for example, offering a phone advice service for lead-registrants, workshops, network meetings, and public consultations);

51. invite les agences à développer leur approche de service au client, à consolider les procédures de retour d'information qu'elles suivent et à exploiter pleinement les résultats des évaluations qu'elles effectuent à cet égard; félicite en particulier l'AEPC pour avoir mené une enquête auprès des parties prenantes en 2009 et intensifié ses activités d'aide à l'industrie (en proposant, par exemple, un service de conseil par téléphone aux déclarants pilotes, des ateliers, des rencontres en réseau et des consultations publiques);


In the context of this programme, a qualitative study[12] was conducted in May 2007, based on a Eurobarometer survey and aimed at improving knowledge about Internet and mobile phone usage by children, their on-line behaviour and their perceptions of risk- and safety-related questions.

Dans le cadre de ce programme, il a été réalisé, en mai 2007, une étude[12] basée sur une enquête Eurobaromètre et destinée à mieux connaître l’usage que les enfants font d’internet et du téléphone portable, leur comportement en ligne et leur perception des questions relatives aux risques et à la sécurité.


w