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Beefing performance testing
Benchmark test
Conduct circuit tests
Conduct signal circuit testing
Do examinations for illegal substances
Meat performance testing
Perform airport vehicle tests
Perform checks on airport vehicles
Perform illegal substance tests
Perform test for illegal substances
Perform tests for illegal substances
Perform tests on airport vehicles
Perform tests on circuitry
Performance test
Test circuitry

Vertaling van "perform tests on circuitry " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
conduct circuit tests | conduct signal circuit testing | perform tests on circuitry | test circuitry

tester les circuits


perform airport vehicle tests | test airport vehicle functionality following maintenance | perform checks on airport vehicles | perform tests on airport vehicles

réaliser des tests sur des véhicules aéroportuaires


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rechercher des traces de substances illicites


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contrôle du rendement en viande


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contrôle du rendement en viande


benchmark test | performance test

test de performance | test d'évaluation des performances | test en banc d'essai


This test is carried out at an initial speed equivalent to 40 km/h in the case of Type-I test and 60 km/h in the case of Type-III test in order to evaluate the hot braking performance at the end of Type-I and Type-III tests. The Type-I and/or Type-III fade test has/have to be done immediately after this cold performance test.

Cet essai est effectué à une vitesse initiale équivalant à 40 km/h pour l'essai du type I et à 60 km/h pour l'essai du type III, afin d'évaluer l'efficacité du freinage à chaud à l'issue des essais du type I et du type III. L'essai de perte d'efficacité à chaud du type I et/ou du type III doit être exécuté immédiatement après l'essai d'efficacité à froid.


The IKW performance test ‘Recommendation for the quality assessment of the cleaning performance of hand dishwashing detergents’ (Nitsch, C. Hüttmann, G. SÖFW-Journal, 128, Jahrgang 5, 2002) and the CHELAB test ‘Washing up liquid detergents: Assessment of comparative soil removal performance’ (Internal CHELAB method No 0357) fulfil the requirements of this framework provided that testing of cleanness is included.

L'essai de performance de l'IKW intitulé «Recommandation concernant l'évaluation de la qualité des performances de nettoyage des détergents pour vaisselle à la main» (Nitsch, C. Hüttmann, G. SÖFW-Journal, 128, Jahrgang 5, 2002) et l'essai du CHELAB intitulé «Détergents pour vaisselle à la main: évaluation comparative des performances en termes d'élimination des salissures» (méthode interne du CHELAB no 0357) répondent aux exigences du principe exposé ici, pour autant que l'évaluation de la propreté soit également couverte.


[14] This patchwork of approaches could give rise to situations where a given transaction is subject either to two sets of protection (home country operate a characteristic performance test, host country operates a client residence test) or none at all (host country of investor operates a characteristic performance test while home country of service provider operates an intermediary residence test ...[+++]

[14] Cette variété d'approches pourrait donner lieu à des situations où une transaction donnée serait soumise soit à deux jeux de règles de conduite (le pays d'origine applique le critère de la prestation caractéristique et le pays d'accueil celui de la résidence du client), soit à aucun (le pays d'accueil de l'investisseur applique le critère de la prestation caractéristique et le pays d'origine du fournisseur de services applique le critère de résidence de l'intermédiaire).


v1=initial speed (km/h) v2=final speed (km/h) Po=mass of the drawing vehicle (kg) under test conditions P1=mass of the trailer borne by the non-braked axle(s) (kg) P2=mass of the trailer borne by the braked axle (kg) 3.2.Inertia dynamometer tests 3.2.1.The test machine shall have a rotary inertia simulating that part of the linear inertia of the vehicle mass acting upon one wheel, necessary for the cold performance and residual performance tests, and capable of being opera ...[+++]

3.2.Essais dynamométriques par inertie 3.2.1.La machine d'essai doit avoir une inertie rotative simulant la partie de l'inertie linéaire de la masse du véhicule agissant sur une roue, qui est nécessaire aux essais de performance à froid et de performance résiduelle, et doit pouvoir fonctionner à une vitesse constante pour les besoins de l'essai décrit aux points 3.5.2 et 3.5.3 ci-après.


3.5.Test procedures 3.5.1.Supplementary cold performance test 3.5.1.1.This test is carried out at an initial speed equivalent to 40 km/h in order to evaluate the residual braking performance at the end of the Type I and Type II tests.

3.5.Procédures d'essai 3.5.1.Essai supplémentaire de performance à froid 3.5.1.1.Cet essai est effectué à une vitesse initiale de 40 km/h pour évaluer le freinage résiduel à la suite des essais des types I et II.


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