That Parks Canada transform itself and change its training, staffing, decision-making and accountability structures to reflect the central importance of ecological integrity throughout Canada's national parks and make ecological integrity the core of every Parks Canada em
ployee's job; that Parks Canada upgrade its social and natural science, planning and interpretation capacity to be able to manage national parks according to the principles of ecological integrity and better educate the public, and that Parks Canada cease the product marketing of national parks and concentrate instead on marketing in keeping with parks values and focuse
...[+++]d marketing when necessary.Que Parcs Canada se transforme au moyen de nouvelles structures de formation, de dotation, de prises de décision et d'imputabilité, confirmant ainsi que l'intégrité écologique est prioritaire au sein des parcs nationaux du
Canada et que la responsabilité à son égard incombe expressément à chaque membre du personnel; que Parcs
Canada augmente considérablement sa capacité en matière de sciences naturelles et sociales, de planification et d'interprétation afin de pouvoir gérer les parcs nationaux en fonction de l'intégrité écologique et éduquer la société à ce sujet; et que Parcs
Canada ...[+++] cesse le marketing des parcs comme produit de consommation, pour se concentrer plutôt sur un marketing approprié aux valeurs des parcs ainsi qu'un marketing inverse lorsque nécessaire.