Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
BOB
Buyer own brand
Buyer's Own Brand
Buyer's brand
Council Decision on own resources
Distribution brand
Distributor's brand
Distributor's brand name
European Association of Industries of Branded Products
European Brands Association
House brand
Middleman's brand
Own Resources Decision
Own brand
Own label
Own-brand product
Own-label product
Private brand
Private label
Private label product
Retailer brand
Retailer's brand name
Store brand

Vertaling van "own european brand " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
private brand [ private label | store brand | own brand | own label | retailer brand | house brand ]

marque de distributeur [ MDD | marque maison | marque propre | marque privée ]


private brand | distributor's brand | distribution brand | private label | store brand | house brand | middleman's brand | own brand | distributor's brand name | retailer's brand name

marque de distributeur | MDD | marque de détaillant | MDD | marque propre | marque maison | marque de distribution | MDD | marque privée


buyer own brand | BOB | buyer's brand | Buyer's Own Brand

marque d'acheteur | MA


European Brands Association [ European Association of Industries of Branded Products ]

Association des industries de marque [ AIM | Association européenne des industries de produits de marque ]




own-brand product | own-label product | private label product

produit à marque propre | produit blanc | MDD [Abbr.]


private label | own brand | own label

marque de distributeur | MDD


Council Decision on own resources | Council Decision on the system of own resources of the European Union | Council Decision on the system of the European Communities' own resources | Own Resources Decision

décision du Conseil relative au système des ressources propres de l'Union européenne | décision du Conseil relative aux ressources propres | décision relative au système des ressources propres des Communautés européennes | décision relative aux ressources propres
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
21. Calls in particular for the creation of a ‘Destination(s) Europe’ brand with the aim of complementing and enhancing the promotional activities of tourism organisations operating at the national, regional, cross-border and local levels, and of the European tourism industry, for the benefit of the visibility and competitiveness of European tourist destinations, especially in long-haul markets; stresses that the ‘Destination(s) Europe’ brand needs an inclusive approach which generates advantages for both established and less-known E ...[+++]

21. demande en particulier la création d'un label "Destination(s) Europe" dans le but de compléter et de renforcer les activités de promotion des organisations de tourisme actives à l'échelon national, régional, transfrontalier et local et de l'industrie européenne du tourisme au profit de la visibilité et de la compétitivité des destinations touristiques européennes, notamment sur les marchés lointains; souligne que le label "Destination(s) Europe" nécessite une approche inclusive qui crée des avantages pour les destinations européennes bien établies comme pour les destinations moins connues tout en préservant la spécificité des région ...[+++]


21. Calls in particular for the creation of a ‘Destination(s) Europe’ brand with the aim of complementing and enhancing the promotional activities of tourism organisations operating at the national, regional, cross-border and local levels, and of the European tourism industry, for the benefit of the visibility and competitiveness of European tourist destinations, especially in long-haul markets; stresses that the ‘Destination(s) Europe’ brand needs an inclusive approach which generates advantages for both established and less-known E ...[+++]

21. demande en particulier la création d'un label "Destination(s) Europe" dans le but de compléter et de renforcer les activités de promotion des organisations de tourisme actives à l'échelon national, régional, transfrontalier et local et de l'industrie européenne du tourisme au profit de la visibilité et de la compétitivité des destinations touristiques européennes, notamment sur les marchés lointains; souligne que le label "Destination(s) Europe" nécessite une approche inclusive qui crée des avantages pour les destinations européennes bien établies comme pour les destinations moins connues tout en préservant la spécificité des région ...[+++]


21. Calls in particular for the creation of a ‘Destination(s) Europe’ brand with the aim of complementing and enhancing the promotional activities of tourism organisations operating at the national, regional, cross-border and local levels, and of the European tourism industry, for the benefit of the visibility and competitiveness of European tourist destinations, especially in long-haul markets; stresses that the ‘Destination(s) Europe’ brand needs an inclusive approach which generates advantages for both established and less-known E ...[+++]

21. demande en particulier la création d'un label "Destination(s) Europe" dans le but de compléter et de renforcer les activités de promotion des organisations de tourisme actives à l'échelon national, régional, transfrontalier et local et de l'industrie européenne du tourisme au profit de la visibilité et de la compétitivité des destinations touristiques européennes, notamment sur les marchés lointains; souligne que le label "Destination(s) Europe" nécessite une approche inclusive qui crée des avantages pour les destinations européennes bien établies comme pour les destinations moins connues tout en préservant la spécificité des région ...[+++]


We need to seize this opportunity to rebuild the foundations of our very own European brand of social and ecological market economy.

Nous devons saisir cette occasion de reconstruire les fondations de l’édifice européen, bâti sur l’économie de marché à caractère social et écologique.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
8. Agrees with the Commission's proposal that a ‘Europe Brand’ should be developed in conjunction with the Member States, local and regional authorities and national tourism agencies, in order to promote Europe as a whole worldwide as a tourist destination; to this effect, calls on the Commission to launch publicity campaigns in cooperation with Member States and the competent tourism agencies; emphasises that any promotion initiatives should respect and highlight Europe's territorial diversity while avoiding favouring any European destinations over o ...[+++]

8. souscrit à la proposition de la Commission d'établir, en collaboration avec les États membres, les autorités régionales et locales, ainsi que les agences nationales du tourisme, un label «Europe» afin que l'Europe soit davantage perçue dans le monde en tant qu'une seule et même destination touristique; invite à cet effet la Commission à lancer des campagnes de publicité en coopération avec les États membres et les agences touristiques compétentes; insiste sur le fait que toute initiative de promotion devrait respecter et mettre en lumière la diversité territoriale de l'Europe, tout en évitant de favoriser certaines destinations euro ...[+++]


“This initiative will create a European brand of Reference Materials (ERM®s), owned by the EU, and accepted and recognised across the world for their high standards.

Cette initiative va créer une marque européenne de matériaux de référence (ERM®) détenue par l'UE, acceptée et reconnue dans le monde entier pour ses normes élevées.


SEB must grant third parties an exclusive licence to the mark Moulinex for a period of 5 years in 9 member States of the European Economic area (Germany, Austria, Belgium, Denmark, Greece, Norway, the Netherlands, Portugal and Sweden) in order to permit those paries to use that mark with their own mark (co-branding)

SEB doit octroyer à des tiers une licence exclusive sur la marque Moulinex pendant une période de cinq ans dans neuf États membres de l'Espace économique européen (Allemagne, Autriche, Belgique, Danemark, Grèce, Norvège, Pays-Bas, Portugal et Suède) afin de lui permettre d'utiliser ladite marque avec sa propre marque (co-branding)


The two companies' activities overlap primarily in the private label market, where SCA owns major brands, such as Edet and Zewa, in a number of European countries.

Les activités des deux sociétés se chevauchent principalement sur le marché des marques de distributeur, où SCA possède des marques importantes, telles que Edet et Zewa, dans un certain nombre de pays européens.


While competition in the motor trade tends to focus on inter- brand competition between rival distribution networks, and certain restrictions of intra-brand competition between dealers in the same network and for the same goods is thus tolerated, nevertheless such restrictions go too far if a European consumer cannot obtain elsewhere in the Common Market a particular model of car to the specifications required in his own country, even though that model is marketed through the manufacturers' dealer network in both countries.

Si la concurrence dans le secteur de l'automobile tend a mettre l'accent sur la rivalite entre marques par l'intermediaire de reseaux de distribution distincts et si, pour une marque donnee, certaines restrictions de concurrence entre distributeurs appartenant au meme reseau et commercialisant les memes marchandises sont par consequent tolerees, il n'en reste pas moins que ces restrictions vont trop loin lorsqu'un consommateur europeen ne peut pas acheter dans un autre pays du Marche commun un modele determine correspondant aux specifications de son propre pays bien que ce mo ...[+++]


Senator Di Nino: Are you saying that they are producing both products, export market of the brand names of the North American and European companies and then the same product under their own brand for domestic sale?

Le sénateur Di Nino : Voulez-vous dire qu'ils fabriquent les deux types de produits, les produits pour l'exportation sous des grandes marques nord-américaines et européennes, et les mêmes produits sous leurs propres marques pour la consommation intérieure?




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'own european brand' ->

Date index: 2025-07-16
w