Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CSD
Canadian Beverage Association
Canadian Bottlers of Carbonated Beverages
Canadian Soft Drink Association
Carbonated Soft Drink Containers Regulations
Carbonated soft drink
Dead mild steel
Dead soft steel
Low carbon steel
Low steel
Low-carbon steel
Mild carbon steel
Mild steel
Pop
Soda
Soda pop
Soft carbon steel
Soft drink
Soft steel
Western Canadian Soft Drink Association

Traduction de «other carbonated soft » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
carbonated soft drink | soft drink | soda | soda pop | pop

boisson gazeuse | soda | liqueur | liqueur douce


Carbonated Soft Drink Containers Regulations

Règlement sur les contenants de boissons gazeuses non alcoolisées


carbonated soft drink | CSD [Abbr.]

boisson gazeuse | boisson gazeuse sans alcool


carbonated soft drink | CSD [Abbr.]

boisson rafraîchissante gazeuse


Canadian Beverage Association [ Canadian Soft Drink Association | Canadian Bottlers of Carbonated Beverages | Western Canadian Soft Drink Association ]

Association canadienne des boissons [ Association canadienne de l'industrie des boissons gazeuses | Canadian Bottlers of Carbonated Beverages | Western Canadian Soft Drink Association ]


mild steel | soft steel | mild carbon steel | low-carbon steel

acier doux


mild steel [ mild carbon steel | low-carbon steel | low steel | soft steel ]

acier doux [ acier à bas carbone | acier à basse teneur en carbone | acier à faible teneur en carbone ]


dead mild steel | dead soft steel | low carbon steel | mild steel | soft steel

acier à bas carbone | acier à faible teneur en carbone | acier doux




Other benign neoplasms of connective and other soft tissue

Autres tumeurs bénignes du tissu conjonctif et des autres tissus mous
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
At this time, the scientific evidence available supports the absence of health risks for the expanded authorization for caffeine use in other carbonated soft drinks.

La preuve scientifique probante actuellement disponible soutient l’absence liés de risques a l’autorisation de la caféine dans d’autres boissons gazeuses au Canada.


Case C-309/02 concerns the Austrian undertakings Radlberger and Spitz, which export carbonated soft drinks, fruit juices, other non-carbonated drinks and table water to Germany in non-reusable packaging.

L'affaire C-309/02 concerne les entreprises autrichiennes Radlberger et Spitz qui exportent vers l’Allemagne, dans des emballages à usage unique, des boissons rafraîchissantes gazeuses, des jus de fruits et d’autres boissons non gazeuses ainsi que de l’eau de table.


Both companies are active in the production of carbonated soft drinks and other non-alcoholic beverages.

Les deux sociétés considérées fabriquent des boissons rafraîchissantes gazeuses et d'autres boissons sans alcool.


Hellenic bottles carbonated soft drinks (CSDs) and other non-alcoholic beverages (NABs) in Greece, the Republic of Ireland, Northern Ireland and certain Eastern European countries.

Hellenic embouteille des limonades gazeuses et d'autres boissons non alcoolisées en Grèce, en République d'Irlande, en Irlande du Nord et dans certains pays d'Europe orientale.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In reaching its conclusion the Commission considered a number of factors including the following : brand and image are key driving factors in the consumption of colas, whereas price and taste are more important factors in the consumption of other carbonated soft drinks (CSDs); a large majority of market players (competitors and customers) consider colas to be a separate market, and the parties themselves and their competitors define their marketing and pricing policies on the basis of a cola market.

Dans ses conclusions, la Commission a pris en considération un certain nombre de facteurs, à savoir que la marque et l'image sont des facteurs-clés dans la consommation des colas, tandis que le prix et le goût sont des facteurs plus importants dans la consommation d'autres boissons gazeuses non alcolisées.; une grande majorité d'acteurs du marché (concurrents et consommateurs) considèrent les colas comme représentant un marché distinct et les parties elles-mêmes, ainsi que leurs concurrents, définissent leur politique commerciale et leur politique de prix sur la base d'un marché de cola.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'other carbonated soft' ->

Date index: 2020-12-17
w