Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Automatic redirection
Automatic redirection page
Backlog of orders
Bill to order
Check to order
Cheque to order
DNS redirection
Document endorsable to order
Domaine name system redirection
Estimate orders for clothing merchandise
Income redirection
Income transfer
Investment income redirection
Investment income transfer
Mail redirection
Order backlogs
Order check
Order cheque
Order document
Order instrument
Order redirecting rent
Order security
Orders in hand
Orders on hand
Orders received
Paper to order
Place an order for clothing merchandise
Place orders for clothing merchandise
Placing an order for clothing merchandise
Redirect page
Redirection
Redirection of investment income
Redirection of mail
Redirection page
Unfilled orders

Traduction de «order to redirect » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
order redirecting rent

ordonnance fixant un nouveau loyer


investment income redirection | redirection of investment income | income redirection | investment income transfer | income transfer

transfert de revenus de placement


redirect page | redirection page | automatic redirection page

page de redirection | page de redirection automatique


redirection of mail [ mail redirection | redirection ]

réexpédition du courrier [ réexpédition ]


automatic redirection | redirection

redirection automatique | redirection


DNS redirection [ domaine name system redirection ]

redirection DNS


backlog of orders | order backlogs | orders in hand | orders on hand | orders received | unfilled orders

commandes en carnet | ordres en carnet | ordres en portefeuille


bill to order | document endorsable to order | order document | order instrument | order security | paper to order

effet à ordre | papier à ordre | titre à ordre


check to order | cheque to order | order check | order cheque

chèque à ordre


estimate orders for clothing merchandise | placing an order for clothing merchandise | place an order for clothing merchandise | place orders for clothing merchandise

commander des vêtements
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In particular the European Council has requested the Council and the Commission to report by the end of 2000 on the on-going review of EIB and EIF financial instruments in order to redirect funding towards support for business start ups, high tech firms and micro enterprises as well as other risk capital initiatives proposed by the EIB.

Le Conseil européen a demandé au Conseil et à la Commission de produire avant la fin de l'année 2000, un rapport sur le réexamen en cours des instruments financiers de la BEI et du FEI, afin de réorienter les financements vers les jeunes entreprises à fort potentiel de croissance (start-up), les entreprises de haute technologie et les micro-entreprises, ainsi que vers d'autres initiatives en faveur du capital-investissement proposées par la BEI.


Following a request made by the Belgian authorities, the European Commission has today agreed to modify the 2014-2020 Cohesion Policy programme for Brussels in order to redirect a portion of funding towards a social inclusion project.

Suite à la demande des autorités belges, aujourd'hui la Commission européenne a accepté de modifier le programme Bruxellois de politique de cohésion 2014-2020 et de rediriger ainsi une partie du financement pour un projet d'inclusion sociale.


The Member State of nationality of an unrepresented citizen may request the Member State from whom the unrepresented citizen seeks or receives consular protection to redirect the unrepresented citizen's application or case to his/her own Member State of nationality in order for that Member State of nationality to provide consular protection in accordance with its national law or practice.

L'État membre dont un citoyen non représenté a la nationalité peut demander à l'État membre auquel ce citoyen non représenté demande une protection consulaire ou dont il reçoit une protection consulaire de transmettre la demande ou le dossier du citoyen non représenté à l'État membre dont il a la nationalité afin d'en assurer lui-même la protection consulaire conformément à son droit ou à sa pratique national.


(13a) Where financial assistance cannot be directed to listed projects due to their lacking progress and investment maturity in 2009 and 2010 the Commission should, not later than 1 September 2009, submit a new proposal on the eligibility and selection criteria for energy projects, particularly in the field of energy efficiency (for example, smart cities) and renewable energy, in order to redirect the unspent funds to these projects.

(13 bis) Lorsque l'assistance financière ne peut pas être attribuée à des projets qui figurent sur la liste mais pour lesquels des progrès insuffisants et un manque de maturité des investissements ont été constatés en 2009 et en 2010, la Commission devrait présenter, au plus tard le 1 septembre 2009, une nouvelle proposition concernant les critères d'éligibilité et de sélection applicables aux projets énergétiques, en particulier dans les domaines de l'efficacité énergétique (par exemple, les villes intelligentes) et des énergies renouvelables, afin que les fonds non dépensés soient redistribués à ces projets.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
33. Notes that manufactured products represent practically 75% of world trade in goods and services, while the manufacturing sector only accounts for around 20% of world GDP; points out that relocations essentially concern manufactured products with no great added value and that these industrial changes primarily affect the most vulnerable and least qualified workers, and hence those least able to adapt; calls accordingly for strong social solidarity to be shown with such workers, not least in the form of greater investment in their training and retraining, in order to redirect them towards jobs in sectors in which Europe is still a wo ...[+++]

33. constate que les produits manufacturés représentent pratiquement 75% du commerce mondial des biens et des services, alors que le secteur manufacturier n'équivaut qu'à environ 20% du PIB mondial; fait observer que les délocalisations concernent essentiellement des produits manufacturés sans grande valeur ajoutée; que ces mutations industrielles affectent surtout les travailleurs les plus vulnérables, les moins qualifiés et donc les moins adaptables; demande en conséquence une solidarité sociale forte avec ces travailleurs, notamment en investissant davantage dans la formation et la requalification de ces travailleurs, afin de les r ...[+++]


30. Notes that manufactured products represent practically 75% of world trade in goods and services, while the manufacturing sector only accounts for around 20% of world GDP; points out that relocations essentially concern manufactured products with no great added value and that these industrial changes primarily affect the most vulnerable and least qualified workers, and hence those least able to adapt; calls therefore for strong social solidarity to be shown with those workers, not least in the form of greater investment in their training and retraining, in order to redirect them towards jobs in sectors in which Europe is still a wor ...[+++]

30. constate que les produits manufacturés représentent pratiquement 75% du commerce mondial des biens et des services, alors que le secteur manufacturier n'équivaut qu'à environ 20% du PIB mondial; fait observer que les délocalisations concernent essentiellement des produits manufacturés sans grande valeur ajoutée; que ces mutations industrielles affectent surtout les travailleurs les plus vulnérables, les moins qualifiés et donc les moins adaptables; demande en conséquence une solidarité sociale forte avec ces travailleurs, notamment en investissant davantage dans la formation et la requalification de ces travailleurs, afin de les r ...[+++]


(32) In accordance with the conclusions of the Lisbon European Council, the Council and Commission are to report by the end of 2000 on the review of the EIB and EIF financial instruments which was undertaken in order to redirect funding towards business start-ups, high-tech firms and micro-enterprises, as well as other risk capital or guarantee mechanism initiatives proposed by the EIB and EIF.

(32) Conformément aux conclusions du Conseil européen de Lisbonne, le Conseil et la Commission devraient faire rapport d'ici à la fin de l'année 2000 sur le réexamen des instruments financiers relevant de la BEI et du FEI qui a été entamé afin de réorienter les financements vers un soutien au démarrage des entreprises, aux sociétés à haute technologie et aux micro-entreprises, ainsi qu'aux autres initiatives en matière de capital-risque ou de mécanismes de garantie proposées par la BEI et le FEI.


(23) In accordance with the conclusions of the Lisbon European Council, the Council and Commission are to report by the end of 2000 on the ongoing review of EIB and EIF financial instruments in order to redirect funding towards business start-ups, high-tech firms and micro-enterprises, as well as other risk capital initiatives and guarantee arrangements proposed by the EIB and the EIF.

(23) Conformément aux conclusions du Conseil européen de Lisbonne, le Conseil et la Commission sont tenus de faire rapport d'ici à la fin de l'année 2000 sur le réexamen des instruments financiers de la BEI et du FEI qui a été entamé afin de réorienter les financements vers un soutien au démarrage des entreprises, aux sociétés à haute technologie et aux micro entreprises, ainsi qu'aux autres initiatives en matière de capital-risque ou de mécanismes de garantie proposées par la BEI et le FEI.


(14a) In accordance with the decision taken by the European Council at its meeting in Lisbon on 23 and 24 March 2000, the Council and the Commission are to report by the end of 2000 on the ongoing review of EIB and EIF financial instruments in order to redirect funding towards support for business start-ups, high-tech firms and micro-enterprises, as well as other risk-capital initiatives proposed by the EIB.

(14 bis) Conformément à la décision du Conseil européen de Lisbonne des 23 et 24 mars 2000, le Conseil et la Commission doivent rendre compte, d'ici la fin 2000, du réexamen des instruments financiers de la BEI et du FEI qui a été entamé, afin de réorienter les financements vers un soutien au démarrage des entreprises, aux sociétés à haute technologie et aux micro-entreprises, ainsi qu'aux autres initiatives en matière de capital-risque proposées par la BEI.


(14f) The Lisbon European Council asked in its conclusions on 23 and 24 March 2000 the Council and the Commission to report by the end of 2000 on the ongoing review of EIB and EIF financial instruments in order to redirect funding towards support for business start-ups, high-tech firms and micro-enterprises, as well as other risk-capital initiatives proposed by the EIB.

(14 septies) Le Conseil européen réuni à Lisbonne les 23 et 24 mars 2000 invitait dans ses conclusions le Conseil et la Commission à faire rapport avant la fin de l'année 2000 sur l'examen des instruments financiers de la BEI et du FEI à l'effet de réorienter le financement vers l'aide aux jeunes pousses, aux entreprises de haute technologie et aux micro-entreprises ainsi qu'à d'autres initiatives de capital-investissement proposées par la BEI.


w