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Evaluate operations in the leather industry
Monitor operations
Monitor operations in the leather industry
Monitoring ship propulsion system
Operate ship propulsion system
Operational monitoring
PEMS
Predictive emission monitoring system
Predictive emissions monitoring system
SSR transponder monitoring system
STMS
Satellite vessel monitoring system
Satellite-based vessel monitoring system
Ship propulsion system monitoring
Ship propulsion system operation
VMS
Vessel monitoring system

Vertaling van "operation monitoring system " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
ship propulsion system monitoring | ship propulsion system operation | monitoring ship propulsion system | operate ship propulsion system

faire fonctionner le système de propulsion d'un navire


manage computer transportation operation control systems | manage computer-based transportation operation control systems | manage computer-based transport operation control systems; | monitor performance of computer-based transport control systems

gérer les systèmes informatiques de contrôle des opérations de transport


monitor operations | operational monitoring | evaluate operations in the leather industry | monitor operations in the leather industry

superviser des opérations dans l’industrie du cuir


satellite vessel monitoring system | satellite-based vessel monitoring system | vessel monitoring system | VMS [Abbr.]

système de surveillance des navires par satellite | système VMS | SSN [Abbr.] | SSNS [Abbr.]


predictive emission monitoring system | predictive emissions monitoring system | PEMS [Abbr.]

SPSE | système prédictif de surveillance des émissions


secondary surveillance radar transponder monitoring system | SSR transponder monitoring system | STMS [Abbr.]

système de surveillance des transpondeurs SSR


15. Notes that in accordance with the strategic audit plan for 2012-2014 approved by the Joint Undertaking's Governing Board on 3 November 2011, the Commission's Internal Audit Service (IAS) performed an assurance engagement of project management and reporting on operational performance; points out that the final report which was dated 30 January 2014 includes recommendations regarding the Joint Undertaking's process of improving its monitoring systems on operational performance, such as revi ...[+++]

15. observe que, conformément au plan d'audit stratégique pour la période 2012-2014 approuvé le 3 novembre 2011 par le comité directeur de l'entreprise commune, le service d'audit interne (IAS) de la Commission a réalisé une mission d'assurance relative à la gestion des projets et l'établissement de rapports sur la performance opérationnelle; souligne que le rapport définitif daté du 30 janvier 2014 contient, à l'intention de l'entreprise commune, des recommandations tendant à l'amélioration des systèmes de suivi des résultats opérat ...[+++]


15. Notes that in accordance with the strategic audit plan for 2012-2014 approved by the Joint Undertaking's Governing Board on 3 November 2011, the Commission's Internal Audit Service (IAS) performed an assurance engagement of project management and reporting on operational performance; points out that the final report which was dated 30 January 2014 includes recommendations regarding the Joint Undertaking's process of improving its monitoring systems on operational performance, such as revi ...[+++]

15. observe que, conformément au plan d'audit stratégique pour la période 2012-2014 approuvé le 3 novembre 2011 par le comité directeur de l'entreprise commune, le service d'audit interne (IAS) de la Commission a réalisé une mission d'assurance relative à la gestion des projets et l'établissement de rapports sur la performance opérationnelle; souligne que le rapport définitif daté du 30 janvier 2014 contient, à l'intention de l'entreprise commune, des recommandations tendant à l'amélioration des systèmes de suivi des résultats opérat ...[+++]


20. Calls for a further simplification of the direct payment system, especially for simplified transfer rules for payment entitlements in the event of non-activation, for the rules governing the national reserve, depending on the transition to the regional/national single area payment, for merging of minimum payment entitlements and for an effective and unbureaucratic monitoring system for both pillars; considers that administrative systems which can be proven to be operating ...[+++]

20. plaide en faveur de la poursuite de la simplification du système de paiement direct, en particulier en ce qui concerne des règles simplifiées de transfert pour les droits à paiement en cas de non-activation, les règles relatives à la réserve nationale, en fonction du passage aux primes uniques à la surface régionales ou nationales, le regroupement des droits à paiement de faible montant et un système de contrôle efficace et non bureaucratique pour les deux piliers; estime qu'il convient de tenir compte de façon positive des sy ...[+++]


20. Calls for a further simplification of the direct payment system, especially for simplified transfer rules for payment entitlements in the event of non-activation, for the rules governing the national reserve, depending on the transition to the regional/national single area payment, for merging of minimum payment entitlements and for an effective and unbureaucratic monitoring system for both pillars; considers that administrative systems which can be proven to be operating ...[+++]

20. plaide en faveur de la poursuite de la simplification du système de paiement direct, en particulier en ce qui concerne des règles simplifiées de transfert pour les droits à paiement en cas de non-activation, les règles relatives à la réserve nationale, en fonction du passage aux primes uniques à la surface régionales ou nationales, le regroupement des droits à paiement de faible montant et un système de contrôle efficace et non bureaucratique pour les deux piliers; estime qu'il convient de tenir compte de façon positive des sy ...[+++]


3. Takes the view that, as well as efficiency and transparency of monitoring systems, attention must be paid to the appropriateness of controls and monitoring systems; asks the Commission to draw up a report on the costs and benefits of the controls and monitoring systems in operation within the CAP, and to forward it to the European Parliament;

3. est d'avis que, outre l'efficacité et la transparence des systèmes de contrôle, il faut aussi veiller au rendement des contrôles et des systèmes de contrôle; demande à la Commission d'élaborer un rapport sur les coûts et avantages des contrôles effectués et des systèmes de contrôle à l'intérieur de la PAC et de le transmettre au Parlement européen;


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