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Advance objections
Arrange objective assessments of calls
Assess condition of object
Assess object condition
Assess object's condition
Evaluate the status of the object
GBS
Give an image of the object observed
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Nano-object
Nanometer-scale object
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Nanoscale object
Nanosize object
Object to
Objective containing one or more lenses which
Provide an objective assessment of a call
Provide objective assessments of calls
Providing objective assessments of calls
Raise objections
Store and archive objects
Store archival objects
Store objects
Storing archival objects
When directed optical systems towards an object

Traduction de «objections to google » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


assess condition of object | evaluate the status of the object | assess object condition | assess object's condition

évaluer l'état d'un objet


store objects | storing archival objects | store and archive objects | store archival objects

stocker des objets d'archives


arrange objective assessments of calls | providing objective assessments of calls | provide an objective assessment of a call | provide objective assessments of calls

fournir des évaluations objectives sur les appels








nano-object | nanoscale object | nanosize object | nanometer-scale object | nanometer-sized object

nano-objet | objet nanométrique


advance objections | object to | raise objections

avancer des objections | avoir des objections | présenter des objections | s'opposer à


give an image of the object observed | objective containing one or more lenses which | when directed optical systems towards an object

objectif
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Commission has also sent a Statement of Objections to Google on restrictions that the company has placed on the ability of certain third party websites to display search advertisements from Google's competitors.

La Commission a également adressé une communication des griefs à Google portant sur les restrictions imposées par l’entreprise à la capacité de certains sites web tiers d’afficher les publicités contextuelles émanant de ses concurrents.


The Commission has sent two Statements of Objections to Google.

La Commission a adressé deux communications des griefs à Google.


In this regard, in April 2016, the Commission addressed a Statement of Objections to Google and Alphabet

À cet égard, la Commission a adressé une communication des griefs à Google et à Alphabet en avril 2016.


Antitrust: Commission sends Statement of Objections to Google on Android operating system and applications – Factsheet // Brussels, 20 April 2016

Abus de position dominante: la Commission adresse à Google une communication des griefs concernant le système d’exploitation et les applications Android – Fiche d'information // Bruxelles, le 20 avril 2016


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Antitrust: Commission sends Statement of Objections to Google on Android operating system and applications // Brussels, 20 April 2016

Abus de position dominante: la Commission adresse à Google une communication des griefs concernant le système d’exploitation et les applications Android // Bruxelles, le 20 avril 2016


The European Commission has sent a Statement of Objections to Google alleging the company has abused its dominant position in the markets for general internet search services in the European Economic Area (EEA) by systematically favouring its own comparison shopping product in its general search results pages.

La Commission européenne a adressé à Google une communication des griefs faisant valoir que l’entreprise avait abusé de sa position dominante sur les marchés des services de recherche générale sur Internet dans l’Espace économique européen (EEE) en favorisant systématiquement son propre comparateur de prix dans ses pages de résultats de recherche générale.


The European Commission has sent a Statement of Objections to Google outlining the Commission's preliminary view that the company is abusing a dominant position, in breach of EU antitrust rules, by systematically favouring its own comparison shopping product in its general search results pages in the European Economic Area (EEA).

La Commission européenne a adressé une communication des griefs à Google, lui faisant part de son avis préliminaire selon lequel l’entreprise abuse de sa position dominante, en violation des règles de l’UE en matière d’ententes et d’abus de position dominante, en favorisant systématiquement son propre produit de comparaison de prix dans ses pages de résultats de recherche générale au sein de l’Espace économique européen (EEE).


The Statement of Objections alleges that Google treats and has treated more favourably, in its general search results pages, Google's own comparison shopping service "Google Shopping" and its predecessor service "Google Product Search" compared to rival comparison shopping services.

Dans la communication des griefs, il est allégué que Google avantage ou a avantagé, dans ses pages de résultats de recherche générale, son propre service de comparaison de prix intitulé «Google Shopping» ainsi que son prédécesseur, «Google Product Search», par rapport aux services de comparaison des prix concurrents.


Google now has the opportunity to respond to the Commission's allegations outlined in the Statement of Objections within ten weeks.

Google dispose maintenant d’un délai de dix semaines pour répondre aux allégations formulées par la Commission dans sa communication des griefs.


In its proposal, Google has now accepted to guarantee that whenever it promotes its own specialised search services on its web page (e.g. for products, hotels, restaurants, etc.), the services of three rivals, selected through an objective method, will also be displayed in a way that is clearly visible to users and comparable to the way in which Google displays its own services (see also MEMO/14/87).

Dans sa proposition, Google accepte maintenant de garantir que lorsqu’elle promeut ses propres services de recherche spécialisés sur sa page web (par exemple pour des produits, des hôtels, des restaurants, etc.), les services de trois concurrents, sélectionnés au moyen d’une méthode objective, apparaissent de manière clairement visible pour les utilisateurs et selon une présentation comparable à celle utilisée pour ses propres services (voir aussi MEMO/14/87).


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