Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Audit properties
Collect financial information on properties
Collect information on property finance
Collect property financial information
Combine financial information
Economic and Financial Committee
Give financial information
Informal financial sector
Non-financial information
Non-financial performance information
Non-financial reporting
Non-institutional financial sector
Provide banking information
Provide economic information
Provide financial product information
Second Committee
Synthesise financial information
Synthesising financial information
Unify financial information

Traduction de «non-financial information second » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Economic and Financial Committee | Second Committee

Commission économique et financière | Deuxième Commission


synthesising financial information | unify financial information | combine financial information | synthesise financial information

faire la synthèse d’informations financières


non-financial reporting | non-financial information

information non financière | publication d'information non financière | communication d'information non financière


Second Protocol, drawn up on the basis of Article K.3 of the Treaty on European Union, to the Convention on the protection of the European Communities' financial interests

Deuxième protocole établi sur la base de l'article K.3 du traité sur l'Union européenne, à la convention relative à la protection des intérêts financiers des Communautés européennes


Internal Agreement between the Representatives of the Governments of the Member States, meeting within the Council, on the financing and administration of Community aid under the Second Financial Protocol to the Fourth ACP-EC Convention

Accord interne entre les représentants des gouvernements des Etats membres, réunis au sein du Conseil, relatif au financement et à la gestion des aides de la Communauté dans le cadre du second protocole financier de la quatrième convention ACP-CE




informal financial sector [ non-institutional financial sector ]

secteur financier informel [ secteur financier non structuré ]


non-financial performance information

renseignements non financiers sur le rendement


give financial information | provide economic information | provide banking information | provide financial product information

fournir des informations sur des produits financiers


audit properties | collect financial information on properties | collect information on property finance | collect property financial information

collecter des informations financières sur des propriétés
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Report from the Commission - Progress on financial services - Second report /* COM/2000/0336 final */

Rapport de la Commission - Services financiers: évolution et progrès réalisés - Deuxième rapport /* COM/2000/0336 final */


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52000DC0336 - EN - Report from the Commission - Progress on financial services - Second report

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52000DC0336 - EN - Rapport de la Commission - Services financiers: évolution et progrès réalisés - Deuxième rapport


Report from the Commission - Progress on financial services - Second report

Rapport de la Commission - Services financiers: évolution et progrès réalisés - Deuxième rapport


REPORT FROM THE COMMISSIONProgress on Financial Services - SECOND REPORT

RAPPORT DE LA COMMISSION Services financiers: évolution et progrès réalisés - deuxième rapport


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
REPORT FROM THE COMMISSION Progress on Financial Services - SECOND REPORT

RAPPORT DE LA COMMISSION Services financiers: évolution et progrès réalisés - deuxieme rapport


35. Notes with concern that the lack of seconded staff must be compensated by local recruitment of staff whose salaries are paid by the Schools; calls on the Board of Governors to ensure that the Member States who do not contribute financially by seconding teachers pay an equivalent financial contribution to the Schools' budget;

35. note avec préoccupation que les carences en personnel détaché doivent être compensées par le recrutement local de chargés de cours dont les rémunérations sont prises en charge par les écoles; demande au conseil supérieur de veiller à ce que les États membres qui ne contribuent pas financièrement par des détachements de professeurs versent une contribution financière équivalente au budget des écoles;


35. Notes with concern that the lack of seconded staff must be compensated by local recruitment of staff whose salaries are paid by the Schools; calls on the Board of Governors to ensure that the Member States who do not contribute financially by seconding teachers pay an equivalent financial contribution to the Schools' budget;

35. note avec préoccupation que les carences en personnel détaché doivent être compensées par le recrutement local de chargés de cours dont les rémunérations sont prises en charge par les écoles; demande au conseil supérieur de veiller à ce que les États membres qui ne contribuent pas financièrement par des détachements de professeurs versent une contribution financière équivalente au budget des écoles;


35. Notes with concern that the lack of seconded staff must be compensated by local recruitment of staff whose salaries are paid by the Schools; calls on the Board of Governors to ensure that the Member States who do not contribute financially by seconding teachers pay an equivalent financial contribution to the Schools’ budget;

35. note avec préoccupation que les carences en personnel détaché doivent être compensées par le recrutement local de chargés de cours dont les rémunérations sont prises en charge par les écoles; demande au conseil supérieur de veiller à ce que les États membres qui ne contribuent pas financièrement par des détachements de professeurs versent une contribution financière équivalente au budget des écoles;


The Commission proposal recommends, firstly, the establishment of a network of national supervisors which would work in tandem with a new European Supervisory Authority (ESA) formed of three pillars: one pillar for Banks (EBA), one pillar for Insurance and Occupational Pensions (EIOPA), and one pillar for Securities and Markets (ESMA). A ‘Joint Committee of the European Supervisory Authorities’ is proposed to ensure rules are correctly consolidated and to supervise the European financial markets. Secondly, the Commission proposal recommends setting up a European Systematic Risk Board (ESRB) to mo ...[+++]

La proposition de la Commission recommande, en deuxième lieu, de créer un comité européen du risque systémique (CERS), qui sera chargé de surveiller et d'analyser les risques potentiels pour la stabilité financière que posent les évolutions macro-économiques. Le Parlement souscrit à cette approche à deux réserves près: l'intégration du CERS au sein des Autorités européennes de surveillance (AES) et l'élargissement des compétences des nouvelles Autorités afin de leur donner une dimension véritablement européenne.


We need to work on three things: firstly, undertaking immediate actions at European level to overcome the financial crisis; secondly, reforming the international financial system; and thirdly, strengthening what is referred to as ‘the real economy’ in order to minimise the consequences of the financial crisis and to create the conditions for a resurgence of growth and employment.

Nous devons travailler sur trois chantiers: premièrement, les actions immédiates au niveau européen pour sortir de la crise financière; deuxièmement, la réforme du système financier international; troisièmement, le renforcement de ce que l’on appelle «l’économie réelle» afin de minimiser les conséquences de la crise financière et de créer les conditions d’une relance de la croissance et de l’emploi.


w