Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AsylO 1
Asylum Ordinance No. 1
CFNA
CFNR
Call forward no answer
Call forward-no answer
Call forwarding don't answer
Call forwarding no reply
Call forwarding on no answer
Call forwarding on no reply
Fort No. 1 National Historic Site
Fort No. 1 at Pointe de Lévy National Historic Park
Fort No. 1 at Pointe de Lévy National Historic Site
N.p.v. share
NINJA
Ninja loan
No fault
No fault insurance
No fly zone no-fly zone no fly zone
No par
No par share
No par stock
No par value share
No par value stock
No-fault
No-fault automobile insurance
No-fault insurance
No-fault liability insurance
No-income no-job no-asset verification loan
No-par stock
No-par-value stock
Non par value stock
Non-par value stock
PIP
Personal injury protection
REACH
REACH system
Shares without par value

Traduction de «no 55 » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
no par value share [ n.p.v. share | no par value stock | no-par-value stock | no par share | no par stock | no-par stock | non par value stock | non-par value stock | no par | shares without par value ]

action sans valeur nominale


no-fault insurance | no fault insurance | no fault | no-fault | no-fault automobile insurance | personal injury protection | PIP | no-fault liability insurance

assurance sans égard à la responsabilité | assurance sans égard à la faute | no-fault


ninja loan | NINJA | no income, no job, no asset | No-income no-job no-asset verification loan

prêt ninja


call forwarding on no answer | CFNA | call forward no answer | call forwarding don't answer | call forwarding on no reply | CFNR | call forwarding no reply

renvoi automatique sur non-réponse | renvoi des appels sans réponse | renvoi sur non-réponse | renvoi en cas de non-réponse


no experience, no job - no job, no experience

pas d'emploi sans expérience, pas d'expérience sans emploi


Fort No. 1 at Pointe de Lévy National Historic Site [ Fort No. 1 at Pointe de Lévy National Historic Park | Fort No. 1 National Historic Site | Fort No. 1, Pointe Lévis National Historic Park ]

lieu historique national du Fort-Numéro-Un-de-la-Pointe-de-Lévy [ parc historique national du Fort-Numéro-Un-de-la-Pointe-de-Lévy | lieu historique national du Fort-Numéro-Un | parc historique national du Fort-Numéro-Un de la Pointe Lévis ]




Regulation (EC) No 1907/2006 of the European Parliament and of The Council of 18 December 2006 concerning the Registration, Evaluation, Authorisation and Restriction of Chemicals (REACH), establishing a European Chemicals Agency, amending Directive 1999/45/EC and repealing Council Regulation (EEC) No 793/93 and Commission Regulation (EC) No 1488/94 as well as Council Directive 76/769/EEC and Commission Directives 91/155/EEC, 93/67/EEC, 93/105/EC and 2000/21/EC | REACH system [ REACH ]

Règlement (CE) no 1907/2006 du Parlement européen et du Conseil du 18 décembre 2006 concernant l'enregistrement, l'évaluation et l'autorisation des substances chimiques, ainsi que les restrictions applicables à ces substances (REACH), instituant une agence européenne des produits chimiques, modifiant la directive 1999/45/CE et abrogeant le règlement (CEE) no 793/93 du Conseil et le règlement (CE) no 1488/94 de la Commission ainsi que la directive 76/769/CEE du Conseil et les directives 91/155/CEE, 93/67/CEE, 93/105/CE et 2000/21/CE de la Commission | système REACH [ REACH ]


Asylum Ordinance No. 1 of 11 August 1999 on Procedural Matters | Asylum Ordinance No. 1 [ AsylO 1 ]

Ordonnance 1 du 11 août 1999 sur l'asile relative à la procédure | Ordonnance 1 sur l'asile [ OA 1 ]


Call forwarding no reply | Call forward-no answer (États-Unis) | CFNR

renvoi des appels sans réponse
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
55. Recalls that the banking union was the result of the political will to avoid the renewal of financial crises, to break the vicious circle between banks and sovereigns as well as to minimise the negative spill-overs emanating from a sovereign debt crisis and that the same will is needed to achieve a deepened EMU;

55. réaffirme que l'union bancaire était le fruit d'une volonté politique d'éviter une nouvelle crise financière, de rompre le cercle vicieux entre les banques et les États et de réduire au minimum les retombées négatives émanant des crises de la dette souveraine, et qu'il faut une volonté équivalente en ce qui concerne l'élaboration d'une UEM approfondie;


A change to labels and similar articles of this heading No. from any other heading No., except from any of heading Nos. 50. 07, 51.11-51.13, 52.08-52.12, 53.09-53.11, 54.07-54.08 and 55.12-55.16 and any of subheading Nos. 5806. 10-5806.39; or

Un changement aux étiquettes et articles similaires de cette position de toute autre position, sauf de l’une des positions 50.07, 51.11-51.13, 52.08-52.12, 53.09-53.11, 54.07-54.08 et 55.12-55.16 et de l’une des sous-positions 5806.10-5806.39; ou


A change to this heading No. from any other heading No., except from any of heading Nos. 50. 07, 51.11-51.13, 52.08-52.12, 53.09-53.11, 54.07-54.08, 55.12-55.16, 58.03, 58.08 and 60.02 and any of subheading Nos. 5806. 10-5806.39;

Un changement à cette position de toute autre position, sauf de l’une des positions 50.07, 51.11-51.13, 52.08-52.12, 53.09-53.11, 54.07-54.08, 55.12-55.16, 58.03, 58.08 et 60.02 et de l’une des sous-positions 5806.10-5806.39;


A change to this heading No. from any other heading No., except from any of heading Nos. 55. 09-55.11; or

Un changement à cette position de toute autre position, sauf de l’une des positions 55.09-55.11; ou


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A change to this heading No. from any of heading Nos. 55. 09-55.11, whether or not there is also a change from any other heading No., provided that the change is the result of dyeing or bleaching, and lubrication and precision winding.

Un changement à cette position de l’une des positions 55.09-55.11, qu’il y ait ou non également un changement de toute autre position, à condition que le changement découle d’un processus de teinture ou blanchissage, de lubrification et de bobinage de précision.


The Acting Speaker (Ms. Thibeault): The recorded divisions on Motions Nos. 25, 37, 55 and 71 in Group No. 3; Motions Nos. 28 and 32 in Group No. 4; Motions Nos. 64 and 106 in Group No. 5; and Motions Nos. 100 and 102 in Group No. 6 stand deferred.

La présidente suppléante (Mme Thibeault): Les votes par appel nominal sur les motions nos 25, 37, 55 et 71 du groupe no 3; sur les motions nos 28 et 32 du groupe no 4; sur les motions nos 64 et 106 du groupe no 5; et sur les motions nos 100 et 102 du groupe no 6 sont reportés.


capitalised interest rate subsidies or guarantee fee subsidies, due to be paid for a period not exceeding 10 years after the eligibility period laid down in Article 55(2), used in combination with financial instruments, paid into an escrow account specifically set up for that purpose, for effective disbursement after the eligibility period laid down in Article 55(2), but in respect of loans or other risk-bearing instruments disbursed for investments in final recipients within the eligibility period laid down in Article 55(2);

les bonifications d'intérêts ou contributions aux primes de garanties capitalisées, qui doivent être versées pour une durée n'excédant pas 10 ans après la période d'éligibilité mentionnée à l'article 55, paragraphe 2, utilisées en combinaison avec des instruments financiers, versées sur un compte de garantie bloqué, ouvert spécialement à cet effet, pour assurer le versement effectif après la période d'éligibilité mentionnée à l'article 55, paragraphe 2, mais, en ce qui concerne les prêts ou autres instruments avec participation aux risques destinés aux investissements dans les bénéficiaires finaux dans les limites de la période d'éligibi ...[+++]


1. The part of the Union budget allocated to the Fund shall be implemented within the framework of shared management between the Member States and the Commission, in accordance with Article 55(1)(b) of the Financial Regulation, with the exception of technical assistance at the initiative of the Commission, which shall be implemented in the framework of direct management in accordance with Article 55(1) (a) of the Financial Regulation.

1. La partie du budget de l’Union allouée au Fonds sera exécutée dans le cadre de la gestion partagée entre les États membres et la Commission, conformément à l’article 55, paragraphe 1, point b), du règlement financier, sauf en ce qui concerne l’assistance technique à l’initiative de la Commission, qui sera exécutée dans le cadre de la gestion directe conformément à l’article 55, paragraphe 1, point a), dudit règlement.


Q. whereas unemployment is rising among older workers, who face a particularly acute problem of social exclusion after the age of 55, and despite the progress made in the past decade only a little more than a third of women between the ages of 55 and 64 had a job in 2008, while 55% of men in that age group were in work,

Q. considérant que le chômage des travailleurs âgés augmente et que ces personnes sont victimes d'un phénomène d'exclusion sociale de plus en plus prononcé au-delà de 55 ans et que, malgré les progrès enregistrés depuis une dizaine d'années, seulement un peu plus de 30 % des femmes âgées de 55 à 64 ans avaient un emploi en 2008, alors que cette proportion était de 55 % parmi les hommes de la même catégorie d'âge,


Q. whereas unemployment is rising among older workers, who face a particularly acute problem of social exclusion after the age of 55, and despite the progress made in the past decade only a little more than a third of women between the ages of 55 and 64 had a job in 2008, while 55% of men in that age group were in work,

Q. considérant que le chômage des travailleurs âgés augmente et que ces personnes sont victimes d'un phénomène d'exclusion sociale de plus en plus prononcé au-delà de 55 ans et que, malgré les progrès enregistrés depuis une dizaine d'années, seulement un peu plus de 30 % des femmes âgées de 55 à 64 ans avaient un emploi en 2008, alors que cette proportion était de 55 % parmi les hommes de la même catégorie d'âge,


w