Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Compensatory education
Determine education needs
Diagnose teaching and training needs
Education for highly gifted children
Education for special needs
Educational Research in Canada
Establish teaching and training needs
Framework for Action on Special Needs in Education
Identify education needs
SNE
School for handicapped children
School for the blind
School for the deaf
Special education
Special educational needs teacher
Special needs education
Special needs educator
Special teaching
Special-needs education
Teacher in special education needs
Teacher of special educational needs
WCEFA
World Conference on Education For All

Traduction de «needs and education » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
special needs educator | teacher of special educational needs | special educational needs teacher | teacher in special education needs

enseignant spécialisé | enseignant spécialisé/enseignante spécialisée | enseignante spécialisée


assist children with special needs in education setting | help children with special needs in education settings | assist children with special needs in education settings | identify necessary classroom adaptions for children with special needs

assister des enfants ayant des besoins spéciaux en milieu éducatif


determine education needs | establish teaching and training needs | diagnose teaching and training needs | identify education needs

recenser les besoins éducatifs | recenser les besoins en matière d'enseignement


education for special needs | special education | special needs education | SNE [Abbr.]

besoins éducatifs spéciaux | éducation répondant à des besoins spéciaux | enseignement spécialisé


Framework for Action on Special Needs in Education

Cadre d'action pour l'éducation et les besoins éducatifs spéciaux


Educational Research in Canada: an analysis of potential, current status, and needed development [ Educational Research in Canada ]

Educational Research in Canada: an analysis of potential, current status, and needed development [ Educational Research in Canada ]


1987-1988 Annual Report on the State and Needs of Education: The Parent Report, 25 Years Later

Rapport annuel 1987-1988 sur l'État et les besoins de l'éducation : Le rapport Parent, vingt-cinq années après


European Agency for Development in Special Needs Education | European Agency for Special Needs and Inclusive Education

Agence européenne pour l’éducation adaptée et inclusive | Agence européenne pour le développement de l'éducation pour les élèves ayant des besoins particuliers


special education [ compensatory education | education for highly gifted children | school for handicapped children | school for the blind | school for the deaf | special-needs education | special teaching ]

éducation spéciale [ école de sourds-muets | école pour enfants handicapés | école pour enfants sourds | éducation compensatoire | éducation pour surdoués | éducation spécialisée | enseignement spécial ]


World Conference on Education For All | World Conference on Education for All: Meeting Basic Learning Needs | WCEFA [Abbr.]

conférence mondiale Éducation pour tous | Conférence mondiale sur l'Education pour Tous | Conférence mondiale sur l'éducation pour tous | Conférence mondiale sur l'éducation pour tous d'ici à l'an 2000 - Répondre aux besoins éducatifs de base | WCEFA [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It targets both those with a high level of education – who perhaps need help to get their qualifications recognised – and those with a low level of education and who need further education and training to obtain the skills needed in our labour market.

Il s'adresse aussi bien à ceux possédant un niveau d'éducation élevé — qui peuvent avoir besoin d'obtenir la reconnaissance de leurs qualifications — qu'à ceux qui ont un faible niveau d'éducation et doivent poursuivre leur éducation et leur formation pour développer les compétences nécessaires dans notre marché du travail.


35. Underlines the need for education aimed at innovation; stresses that non-schematic and abstract thinking should be promoted, as well as the technical education needed to match the needs of the future;

35. souligne que l'éducation doit être orientée vers l'innovation; insiste sur le fait qu'il convient d'encourager la pensée non schématique et abstraite, de même que l'enseignement technique nécessaire afin de répondre aux besoins de l'avenir;


35. Underlines the need for education aimed at innovation; stresses that non-schematic and abstract thinking should be promoted, as well as the technical education needed to match the needs of the future;

35. souligne que l'éducation doit être orientée vers l'innovation; insiste sur le fait qu'il convient d'encourager la pensée non schématique et abstraite, de même que l'enseignement technique nécessaire afin de répondre aux besoins de l'avenir;


Instead, the alternative motion for a resolution simply refers to the need to provide special attention to pupils who cannot be educated in their mother tongue, thereby devaluing the basic principle of the vital need for education in the mother tongue, not only for educational success in general but also for the learning of other foreign languages.

Au lieu de cela, la proposition de résolution alternative mentionne simplement la nécessité d’accorder une attention particulière aux étudiants qui ne sont pas éduqués dans leur langue maternelle, dévalorisant ainsi le principe de base de l’apprentissage dans la langue maternelle, non seulement pour le succès de l’éducation en général, mais également pour l’apprentissage d’autres langues étrangères.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
39. Draws attention to the need for sufficient technical and skilled personnel; therefore, believes that more investment is needed in education and that the links between educational institutions and SMEs should be strengthened, so that the promotion of self-employment, entrepreneurship culture and business awareness is included in the national education curricula; encourages the further extension of individual mobility schemes such as "Erasmus for young entrepreneurs" and "Erasmus for apprentices", in particular in relation to female participation; supports the envisaged extension of the scope of the Leonardo da Vinci programme and t ...[+++]

39. attire l'attention sur la nécessité de disposer d'un personnel technique et qualifié suffisant; estime par conséquent que davantage d'investissements sont nécessaires dans le domaine de l'éducation, et que les liens entre les établissements d'enseignement et les PME devraient être renforcés afin d'inclure la promotion de l'auto-emploi, de la culture d'entrepreneuriat et de la sensibilisation à l'entreprise dans les cursus nationaux d'enseignement; encourage l'extension des programmes de mobilité individuelle, tels que "Erasmus pour les jeunes entrepreneurs" et "Erasmus pour les apprentis", en insistant sur la participation des femm ...[+++]


39. Draws attention to the need for sufficient technical and skilled personnel; therefore, believes that more investment is needed in education and that the links between educational institutions and SMEs should be strengthened, so that the promotion of self-employment, entrepreneurship culture and business awareness is included in the national education curricula; encourages the further extension of individual mobility schemes such as „Erasmus for young entrepreneurs" and „Erasmus for apprentices", in particular in relation to female participation; supports the envisaged extension of the scope of the Leonardo da Vinci programme and t ...[+++]

39. attire l'attention sur la nécessité de disposer d'un personnel technique et qualifié suffisant; estime par conséquent que davantage d'investissements sont nécessaires dans le domaine de l'éducation, et que les liens entre les établissements d'enseignement et les PME devraient être renforcés afin d'inclure la promotion de l'auto-emploi, de la culture d'entrepreneuriat et de la sensibilisation à l'entreprise dans les cursus nationaux d'enseignement; encourage l'extension des programmes de mobilité individuelle en vue de mettre notamment en place un "Erasmus pour les jeunes entrepreneurs" et un "Erasmus pour les apprentis", en insista ...[+++]


It is, therefore, worth emphasising the importance of pre-school education in securing the tools needed for educational and social success.

Il y a lieu par conséquent de souligner l’importance de l’enseignement préscolaire pour se doter des outils nécessaires à la réussite scolaire et sociale.


Furthermore, sufficient financing is needed for education and training, whether public or private, and for adult education and continuing vocational education and training.

De plus, les financements adéquats sont nécessaires pour l'éducation et la formation qu'ils soient publics et privés ainsi que pour l'éducation des adultes et l'éducation et de la formation professionnelles continues.


Furthermore, sufficient financing is needed for education and training, whether public or private, and for adult education and continuing vocational education and training.

De plus, les financements adéquats sont nécessaires pour l'éducation et la formation qu'ils soient publics et privés ainsi que pour l'éducation des adultes et l'éducation et de la formation professionnelles continues.


The need for education systems to adapt to the needs of people at all ages, and to be able to attract people of all ages into the learning process, is rightly seen as the most significant challenge of all by all Member States.

Permettre aux systèmes d'éducation de s'adapter aux besoins des personnes de tous âges et d'attirer celles-ci dans le processus de l'éducation et de la formation tout au long de la vie est considéré, à juste titre, comme le plus important des défis auxquels tous les États membres sont confrontés.


w