Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Basic needs
Basic requirements
Brevet A certificate
Certificate I
Declaration of BOP-related need
Declaration of need
Diploma Class A
Essential needs
Everyone a teacher and everyone a student
Grade A teacher's certificate
Headteacher of special educational needs school
If-needed demon
If-needed facet
If-needed procedure
Need to know
Need-to-know principle
Representation of balance of payments financing need
Representation of need
SEN itinerant teacher
Special educational needs head teacher
Special educational needs headmaster
Special educational needs headteacher
Special educational needs itinerant teacher
Special educational needs teacher
Special educational needs visiting teacher
Special needs educator
Teacher in special education needs
Teacher of special educational needs
To-establish procedure
Visiting teacher for special needs

Traduction de «need a teacher » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
special needs educator | teacher of special educational needs | special educational needs teacher | teacher in special education needs

enseignant spécialisé | enseignant spécialisé/enseignante spécialisée | enseignante spécialisée


special educational needs visiting teacher | visiting teacher for special needs | SEN itinerant teacher | special educational needs itinerant teacher

enseignante spécialisée intervenant à domicile | enseignant spécialisé intervenant à domicile | enseignant spécialisé intervenant à domicile/enseignante spécialisée intervenant à domicile


headteacher of special educational needs school | special educational needs headteacher | special educational needs head teacher | special educational needs headmaster

directrice d'établissement d'enseignement spécialisé | directeur d'établissement d'enseignement spécialisé | directeur d'établissement d'enseignement spécialisé/directrice d'établissement d'enseignement spécialisé


Are we headed toward a teacher surplus or a teacher shortage?

Se dirige-t-on vers un surplus ou une pénurie d'enseignants?


diploma Class A [ certificate I | Brevet A certificate | grade A teacher's certificate ]

brevet A [ Brevet A | brevet classe A ]


Everyone a teacher and everyone a student

Tous peuvent apprendre, tous peuvent enseigner


declaration of BOP-related need | declaration of need | representation of balance of payments financing need | representation of need

déclaration de besoin | déclaration de besoin de financement de la balance des paiements


basic needs [ basic requirements | essential needs ]

besoins fondamentaux [ besoins essentiels ]


if-needed demon | if-needed facet | if-needed procedure | to-establish procedure

procédure démon | procédure pour établir | procédure si-requise | procédure si-besoin


need to know | need to know | need-to-know principle

besoin d'en connaître
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
They are intimately involved in developing early childhood programs. They are intimately involved in ensuring that there are good day care centres because they have to look after the needs of their adult students, and they are intimately involved in the need for teacher training, teacher orientation and curriculum development.

Ils sont étroitement liés à l'élaboration des programmes de la petite enfance, de façon à ce que les garderies répondent aux besoins des étudiants, de même qu'à la formation et à l'orientation des enseignants et à l'élaboration des programmes d'études.


We were formed out of an expressed need because teachers, leaders, coaches, organizations and communities were faced with the challenge of including people with a disability but they were ill prepared to do so.

Notre organisation a été créée pour combler un besoin exprimé par des enseignants, des dirigeants, des entraîneurs, des organisations et des collectivités — tous ces gens éprouvaient des difficultés à intégrer les personnes handicapées à leurs activités, car ils n'étaient pas préparés à le faire.


I have read the dissenting decisions, and while they have some merit I think that the Supreme Court did an extremely laudable job of understanding international law of the Convention on the Rights of the Child, the needs of children today, the needs of parents today, the needs of teachers.

J'ai aussi lu les décisions dissidentes et, si elles présentent un certain intérêt, je crois que la Cour suprême a fait un travail tout à fait louable en parvenant à comprendre le droit international découlant de la Convention relative aux droits de l'enfant, et à intégrer les besoins des enfants, des parents et des enseignants d'aujourd'hui.


32. Strongly believes that investing in early childhood education and care (ECEC), appropriately tailored to the sensitivity period and maturity level of each target group, brings greater returns than investing in any other stage of education; points out that investing in the early years of education has been proven to reduce later costs; believes also that the success of education at all levels depends on well-trained teachers, and on their continually advancing professional training, and sufficient investment is therefore needed in teacher training ...[+++]

32. est fermement convaincu que l'investissement dans l'éducation et l'accueil des jeunes enfants (EAJE), correctement adaptés au stade de sensibilité et au niveau de maturité de chaque groupe cible, est plus rentable que d'investir dans toute autre phase de l'éducation; souligne qu'il est prouvé qu'investir dans les premières années de l'éducation réduit les coûts ultérieurs; estime en outre que la réussite de l'éducation à tous les niveaux dépend de la qualité des enseignants et de leur recyclage permanent et que leur formation nécessite par conséquent des investissements suffisants;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I would suggest, in response to what you've raised here, that on the issue of the 2% cap we can quantify the needs of schools, the infrastructure needs, and the resources needed for teachers.

Je propose, en réponse à ce que vous avez soulevé, que sur la question du plafonnement de 2 p. 100, nous pouvons quantifier les besoins des écoles, les besoins en infrastructure et les ressources nécessaires pour les enseignants.


32. Believes that schools need immigrant teachers as they offer an important experience to their colleagues, represent the success of social integration and could serve as role models for children in difficulty;

32. estime que l'école a besoin d'enseignants issus de l'immigration étant donné qu'ils apportent une expérience importante à leurs collègues, représentent le succès de l'intégration sociale et pourraient servir de modèle aux enfants en difficulté;


23. Underlines the need for teachers in all Member States to have certificated competence in at least one foreign language;

23. souligne que, dans tous les États membres, les enseignants devraient connaître, certificat à l'appui, au moins une langue étrangère;


23. Underlines the need for teachers in all Member States to have the certificated competence of knowing at least one foreign language;

23. souligne que, dans tous les États membres, les enseignants devraient connaître, certificat à l'appui, au moins une langue étrangère;


In 2004, the Council and Commission Joint Report on progress towards the Lisbon objectives in the fields of Education and Training called for the development of common European principles for the competences and qualifications needed by teachers and trainers.

En 2004, dans un rapport conjoint sur les progrès accomplis dans la réalisation des objectifs de Lisbonne dans les domaines de l'enseignement et de la formation, le Conseil et la Commission ont demandé l'élaboration de principes européens communs pour les compétences et les qualifications que doivent posséder les enseignants et les formateurs.


Reading difficulties can be tackled effectively if problems are identified and addressed as early as possible, if teaching material is adapted to specific needs and teachers are offered continuing professional development.

Il est possible de trouver des solutions efficaces aux difficultés en lecture si les problèmes sont détectés et affrontés le plus tôt possible, si le matériel pédagogique est adapté aux besoins spécifiques des élèves et si les professeurs ont accès à une formation continue.


w