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Contact person for workplace health and safety
Encourage health care users' self monitoring
Encourage health care users' self-monitoring
Encourage healthcare user's self-monitoring
European Network on Workplace Health Promotion
Health and safety in the workplace
Health and safety programmes
Health and safety programmes and implementation
Machine health monitoring
Machine-health monitoring
New Brunswick Industrial Safety Council
Occupational Health and Safety Commission
Promote health care user's self-monitoring
WHSCC
Workers' Compensation Board
Workmen's Compensation Board
Workplace Health Promotion Consultant
Workplace cleanliness
Workplace health
Workplace health and safety committee
Workplace hygiene
Workplace sanitation

Vertaling van "monitoring workplace health " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
workplace health | workplace hygiene | workplace cleanliness | workplace sanitation

hygiène sur le lieu de travail | propreté du lieu de travail


Workplace Health Promotion Consultant

conseiller en promotion de la santé en milieu de travail [ conseillère en promotion de la santé en milieu de travail ]


health and safety programmes | safety, health and welfare in the workplace | health and safety in the workplace | health and safety programmes and implementation

hygiène et sécurité sur le lieu de travail


machine health monitoring [ machine-health monitoring ]

monitorage de l'état des machines


Workplace Health, Safety and Compensation Commission of New Brunswick [ WHSCC | Occupational Health and Safety Commission | Occupational Health and Safety Council of New Brunswick | New Brunswick Industrial Safety Council | Workers' Compensation Board | Workmen's Compensation Board ]

Commission de la santé, de la sécurité et de l'indemnisation des accidents au travail du Nouveau-Brunswick [ CSSIAT | Commission de l'hygiène et de la sécurité au travail | Conseil d'hygiène et de sécurité du travail Nouveau-Brunswick | Conseil de sécurité industrielle du Nouveau-Brunswick | Commission des accidents du travail ]


encourage health care users' self monitoring | promote health care user's self-monitoring | encourage health care users' self-monitoring | encourage healthcare user's self-monitoring

encourager les patients à s’auto-contrôler | encourager les patients à s’auto-surveiller


European Network on Workplace Health Promotion

Réseau européen de la promotion de la santé sur le lieu de travail


workplace health and safety committee

comité d'hygiène, de sécurité et des conditions de travail | CHSCT [Abbr.]


European Infonet on Workplace Health Promotion and Disease Prevention

Réseau d'information européen sur la promotion de la santé et la prévention des maladies sur les lieux de travail


contact person for workplace health and safety

personne de contact pour la sécurité au travail et la protection de la santé [ PERCO ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Fifth, the bill provides for regulation that will require every employer to develop, establish and monitor in consultation with the workplace health and safety committee at both the workplace and corporate levels, a preventative program appropriate to the size of the workplace and the nature of the hazards.

Cinquièmement, le projet de loi prévoit aussi une disposition selon laquelle l'employeur est tenu, en consultation avec le comité de la santé et de la sécurité au travail, tant au niveau local qu'au niveau global, d'élaborer et de mettre en oeuvre un programme de prévention en fonction de la taille du lieu de travail et de la nature des risques.


The Canadian Council for Refugees, the Adult Entertainment Association of Canada, Dancers’ Equal Rights Association, Stella, Exotic Dancers Association, and NakedTruth.ca argued that Bill C-17 might harm the very people it was trying to help by driving foreign exotic dancers into underground establishments where they would be beyond the reach of those monitoring workplace health and safety standards or who are on the alert for other forms of exploitation.

Le Conseil canadien pour les réfugiés, l’Adult Entertainment Association of Canada, la Dancers’ Equal Rights Association, Stella, l’Exotic Dancers Association et NakedTruth.ca ont fait valoir que le projet de loi C-17 risquait de nuire aux personnes qu’il tentait d’aider, en forçant les danseuses exotiques étrangères à travailler dans des établissements clandestins où elles seront hors de la portée de ceux qui appliquent les normes d’hygiène et de sécurité au travail ou qui sont chargés de surveiller attentivement toute autre forme d’exploitation.


Responding to the public comments of the Minister, organizations such as the Canadian Council for Refugees, the Adult Entertainment Association of Canada, Dancers’ Equal Rights Association, Stella, Exotic Dancers Association, and NakedTruth.ca have argued that Bill C-17 may harm the very people it is trying to help by driving foreign exotic dancers into underground establishments where they will be beyond the reach of those monitoring workplace health and safety standards or who are on the alert for other forms of exploitation (16) University of Toronto law professor Audrey Macklin argues that it is unreasonable to suppose that Bill C-17 ...[+++]

En réponse aux commentaires publics du Ministre, des organisations comme le Conseil canadien pour les réfugiés, l’Adult Entertainment Association of Canada, la Dancers’ Equal Rights Association, Stella, l’Exotic Dancers Association et NakedTruth.ca ont fait valoir que le projet de loi C-17 risque de nuire aux personnes qu’il tente d’aider, en forçant les danseuses exotiques étrangères à travailler dans des établissements clandestins où elles seront hors de la portée de ceux qui appliquent les normes d’hygiène et de sécurité au travail ou qui sont chargés de surveiller attentivement toute autre forme d’exploitation(16). Selon Audrey Mackl ...[+++]


Responding to the public comments of the Minister, organizations such as the Canadian Council for Refugees, the Adult Entertainment Association of Canada, Dancers’ Equal Rights Association, Stella, Exotic Dancers Association, and NakedTruth.ca have argued that Bill C-57 may harm the very people it is trying to help by driving foreign exotic dancers into underground establishments where they will be beyond the reach of those monitoring workplace health and safety standards or who are on the alert for other forms of exploitation (12) These organizations argue that to more effectively combat exploitation in strip clubs, the government shoul ...[+++]

En réponse aux commentaires publics du Ministre, des organisations comme le Conseil canadien pour les réfugiés, l’Adult Entertainment Association of Canada, la Dancers’ Equal Rights Association, Stella, l’Exotic Dancers Association et NakedTruth.ca ont fait valoir que le projet de loi risque de nuire aux personnes qu’il tente d’aider en forçant les danseuses exotiques étrangères à travailler dans des établissements clandestins où elles seront hors d’atteinte de ceux qui appliquent les normes d’hygiène et de sécurité au travail ou qui sont chargés de surveiller attentivement toute autre forme d’exploitation(12). Ces organisations soutienn ...[+++]


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Health and safety in the workplace can only be maintained where adequate monitoring is conducted at workplace level.

La santé et la sécurité sur le lieu de travail ne peuvent être garanties que lorsqu’une surveillance adéquate est assurée sur le lieu de travail.


Health and safety in the workplace can only be maintained where adequate monitoring is conducted at workplace level.

La santé et la sécurité sur le lieu de travail ne peuvent être garanties que lorsqu’une surveillance adéquate est assurée sur le lieu de travail.


20. Notes that the latest figures indicate an increase, albeit slight, in accidents in sectors mainly employing women; calls on the Commission and the Member States to put forward new measures relating to the specific problems faced by women in the workplace; also calls on the Member States to include occupational risks for women among the indicators used for monitoring health and safety at work (national accident reports, research and studies);

20. considère que, selon les dernières données disponibles , on enregistre une augmentation, fût-elle faible, du nombre d'accidents dans des secteurs où l'emploi est principalement féminin; invite la Commission et les États membres à promouvoir de nouvelles mesures relatives aux problèmes spécifiques auxquels les femmes sont confrontées sur leur lieu de travail; invite également les États membres à inclure les risques professionnels auxquels les femmes sont exposées dans les indicateurs utilisés pour le suivi de la sécurité et de la santé au travail (rapports nationaux sur les accidents, enquêtes et études à ce sujet);


20. Notes that the latest figures indicate an increase, albeit slight, in accidents in sectors mainly employing women; calls on the Commission and the Member States to put forward new measures relating to the specific problems faced by women in the workplace; also calls on the Member States to include occupational risks for women among the indicators used for monitoring health and safety at work (national accident reports, research and studies);

20. considère que, selon les dernières données dont on dispose, on enregistre une augmentation, fût-elle faible, du nombre d'accidents, dans des secteurs où l'emploi est principalement féminin, invite la Commission et les États membres à promouvoir de nouvelles mesures relatives aux problèmes spécifiques auxquels les femmes sont confrontées sur leur lieu de travail; invite également les États membres à inclure les risques professionnels auxquels les femmes sont exposées dans les indicateurs de suivi de la sécurité et de la santé au travail qui sont appliqués (rapports nationaux sur les accidents, enquêtes et études à ce sujet);


2. Notes that the latest figures indicate an increase, albeit slight, in accidents in sectors mainly employing women; calls on the Commission and the Member States to put forward new measures relating to the specific problems faced by women in the workplace; also calls on the Member States to include occupational risks for women among the indicators used for monitoring health and safety at work (national accident reports, research and studies);

2. considérant que, selon les dernières données dont on dispose, on enregistre une augmentation, fût-elle faible, du nombre d'accidents, dans des secteurs où l'emploi est principalement féminin, invite la Commission et les États membres à promouvoir de nouvelles mesures relatives aux problèmes spécifiques auxquels les femmes sont confrontées sur leur lieu de travail; invite également les États membres à inclure les risques professionnels auxquels les femmes sont exposées dans les indicateurs de suivi de la sécurité et de la santé au travail qui sont appliqués (rapports nationaux sur les accidents, enquêtes et études à ce sujet);


Fifth, the bill provides for regulations that will require every employer to develop, establish, and monitor, in consultation with the workplace health and safety committee, a prevention program appropriate to the size of the workplace and the nature of the hazards.

Cinquièmement, le projet de loi prévoit la prise de règlements obligeant les employeurs à élaborer, à établir et à contrôler, après avoir consulté le Comité de sécurité et de santé au travail, un programme de prévention adapté à la taille du lieu de travail et à la nature des dangers.


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