Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
What About SchoolNet?
Working

Vertaling van "minute about what " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
What About SchoolNet? An Orientation for School Board Members and Administrators [ What About SchoolNet? ]

Le Réseau scolaire canadien vous intéresse? Document d'orientation à l'intention des commissaires d'école et des administrateurs scolaires [ Le Réseau scolaire canadien vous intéresse? ]


Working: people talk about what they do all day and how they feel about what they do [ Working ]

Gagner sa croûte : des gens parlent de ce qu'ils font toute la journée [ Gagner sa croûte ]


What About SchoolNet? [ What About SchoolNet? An Orientation for School Board Members and Administrators ]

Le Réseau scolaire canadien vous intéresse? [ Le Réseau scolaire canadien vous intéresse? Document d'orientation à l'intention des commissaires d'école et des administrateurs scolaires ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Rather than spending 18 minutes on the problem and 2 minutes on what we can do about the problem, it might be better to spend 2 minutes on laying out the problem clearly and practically and 18 minutes on what we might do to address the problem.

Plutôt que de passer 18 minutes à parler du problème et deux minutes à parler des solutions, il serait préférable à mon avis de passer deux minutes à exposer clairement le problème, sur un plan pratique, puis de prendre 18 minutes pour examiner ce que nous pouvons faire pour le régler.


There is the Reform Party which does not want to do anything about the protection of the environment and the NDP which does not think a minute about what the cost might be.

Le Parti réformiste ne veut rien faire pour protéger l'environnement et le Nouveau Parti démocratique ne tient aucun compte des coûts que cela comporte.


The biggest problem we have was mentioned by the member for Mississauga West a few minutes ago: “What shall I oppose today?That was his line about the opposition. Some members of the opposition get up every day to oppose things.

Le problème le plus sérieux résulte du genre d'attitude que décrivait précisément le député de Mississauga-Ouest il y a quelques instants: «À quoi vais-je m'opposer aujourd'hui?» Selon lui, certains députés de l'opposition sont ici uniquement pour s'opposer chaque jour à quelque chose.


I ask them to think for just one minute about what they would do to protect their loved ones and to keep them from harm. I would ask them to then recall how, as much as they wish they could, it is impossible for them to protect them 100% of the time.

Je leur demande de songer, ne serait-ce qu'une minute, à ce qu'ils feraient pour protéger ceux qu'ils aiment et de se rappeler qu'il est impossible de les protéger 100 p. 100 du temps.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In addition we also now have a High Representative, who will have a double hat. What we have seen in the past about coordination is that it is not lacking inside the Commission for example – I will come back to that in a minute – but it is sometimes between the European institutions and the Member States and between the European Commission and Council.

Ce que nous avons pu observer par le passé en ce qui concerne la coordination, c’est qu’elle ne fait pas défaut à l’intérieur de la Commission par exemple – j’y reviendrai dans une minute – mais est parfois déficiente en tre les institutions européennes et les États membres et entre la Commission et le Conseil.


In addition we also now have a High Representative, who will have a double hat. What we have seen in the past about coordination is that it is not lacking inside the Commission for example – I will come back to that in a minute – but it is sometimes between the European institutions and the Member States and between the European Commission and Council.

Ce que nous avons pu observer par le passé en ce qui concerne la coordination, c’est qu’elle ne fait pas défaut à l’intérieur de la Commission par exemple – j’y reviendrai dans une minute – mais est parfois déficiente en tre les institutions européennes et les États membres et entre la Commission et le Conseil.


That also means – and this brings me to what I wanted to talk about – that I was originally only meant to have one minute, but, the way things are organised, I still have one, so please do not regard this minute as taking us off the subject.

Ce qui signifie également - et cela m’amène à l’objet même de mon intervention - que, au départ, je ne devais disposer que d’une seule minute, mais, l’organisation étant ce qu’elle est, j’en ai encore une. Donc, veuillez ne pas considérer cette minute comme un écart par rapport au sujet.


That is why I am wondering: is it necessary to remain in the Chamber so that you can be seen to be there? Or can you proceed in this fairly lax way and continually add a whole lot of texts to the minutes about what you think or do not think?

Dans ces conditions, je me demande s'il est vraiment nécessaire de rester dans l'hémicycle, de façon à ce que la Présidence puisse enregistrer la présence du député, ou bien si l'on peut procéder de façon relativement "relâchée" et ajouter une kyrielle de textes au procès-verbal pour exposer à tout bout de champ ses idées et opinions.


I therefore request my small staff here to add to the Minutes – page 17 in the German version – what Mr Mombaur said about this matter of the failure to provide assistance.

Je prie mes collaborateurs ici présents d'ajouter cet aspect de la non-assistance à personne en danger dans le procès-verbal - à la page 17 dans la version allemande -, à propos de l'intervention de M. Mombaur.


I am certain that if my hon. friend thought for a minute about what he was proposing, he would realize how ridiculous it is to imply that the public should not have the right to ensure that CMHC is accountable to them.

Je suis certain que si mon collègue réfléchissait une seconde à ce qu'il propose, il comprendrait à quel point il est ridicule de laisser entendre que le public ne devrait pas avoir le droit de s'assurer que la SCHL lui rend des comptes.




Anderen hebben gezocht naar : what about schoolnet     working     minute about what     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'minute about what' ->

Date index: 2021-11-17
w