Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Believability
Believe in Dreams
Cheese Marketing Act
Drugs market
Federal Act of 27 June 1969 on Cheese Marketing
Illegal drugs market
Illicit drugs market
Market
Market dullness
Market flatness
Market slackness
Market sluggishness
Narcotics market
Non-believer
Ripley's Believe it or not!
Ripley's Believe it or not! book of chance
Substantial
When there are grounds for believing

Vertaling van "market and believes " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Ripley's Believe it or not!: book of chance [ Ripley's Believe it or not! ]

Ripley's Believe it or not!: book of chance [ Ripley's Believe it or not! ]




when there are grounds for believing

lorsqu'il y a lieu de supposer




Accuracy and Accountability in Scholarly Information, Can you believe what you read? The quality of information in the electronic age

L'exactitude et la responsabilité en matière de diffusion du savoir, Pouvons-nous croire ce que nous lisons, La qualité de l'information à l'ère de l'électronique


substantial (to have - grounds for believing)

avoir des raisons sérieuses de croire/ de penser que




drugs market (1) | illicit drugs market (2) | illegal drugs market (3) | narcotics market (4)

marché de la drogue (1) | marché noir de la drogue (2) | marché des stupéfiants (3)


market | market dullness | market flatness | market slackness | market sluggishness

calme | lourdeur | mollesse | stagnation


Federal Act of 27 June 1969 on Cheese Marketing | Cheese Marketing Act

Loi fédérale du 27 juin 1969 sur la commercialisation du fromage | Réglementation du marché du fromage
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In addressing the competitive position of Canada's two national carriers in the domestic, North American, and international markets, ALPA believes it is important to understand the size of the Canadian market and the environment in which we operate.

L'ALPA est d'avis que, dans l'examen de la position concurrentielle des deux grands transporteurs nationaux canadiens sur les marchés intérieur, nord-américain et international, il est important d'avoir bien à l'esprit la taille relative du marché canadien et le contexte dans lequel ces sociétés exercent leurs activités.


But when it comes to access to Canadian markets, particularly Canadian markets within institutions—the schools market and the post-secondary market—we believe as an industry that that level of control exercised by owners outside Canada is both an industrial challenge and a cultural challenge for our industry.

Mais lorsqu'il s'agit d'avoir accès aux débouchés canadiens, particulièrement aux débouchés canadiens à caractère institutionnel—le marché des écoles et le marché postsecondaire—nous croyons dans notre industrie que ce niveau de contrôle des propriétaires étrangers représente un défi à la fois industriel et culturel pour notre industrie.


Emphasises that the production of biofuels should not interfere with food production or compromise food security; believes, however, that balanced policies to promote increased European yields in feedstock crops such as wheat, maize, sugar beet and sunflowers could include provision for biofuel production, taking account of ILUC, in a way which could provide Europe’s farmers with a secure income stream, attract investment and jobs into rural areas, help address Europe’s chronic shortage of (GM-free) high-protein animal feed, make Europe less dependent on fossil fuel imports; believes that in cases of ...[+++]

souligne que la production de biocarburants ne devrait pas interférer avec la production alimentaire ni compromettre la sécurité alimentaire; estime toutefois que des politiques équilibrées visant à favoriser l'augmentation du rendement des cultures de matières premières telles que le blé, le maïs, la betterave sucrière et le tournesol pourraient prévoir des dispositions pour la production de biocarburants qui, en tenant compte du changement indirect dans l'affectation des sols, pourraient assurer aux exploitants agricoles européens ...[+++]


In its draft opinion prepared by Mr Bastian (France, Group I - Employers), the EESC recognises the need to reform the sugar market but believes that the reform proposals go too far as regards cutting production and prices.

Dans son projet d’avis, préparé par M. BASTIAN (France, Groupe I - Employeurs), le CESE reconnaît la nécessité de réformer le marché du sucre mais estime que les propositions de réforme vont beaucoup trop loin en matière de réduction de production et de prix.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Experts in pharmacovigilance responsible for post-market surveillance believe it is more effective to be making decisions based on fewer reports with high quality data than on many reports with poor quality data.

Les experts en pharmacovigilance responsables de la surveillance après la mise en marché croient qu'il est plus efficace de prendre des décisions basées sur un petit nombre de signalements offrant des données de grande qualité que sur un grand nombre de signalements dont les données sont de faible qualité.


3. The competent authority shall refuse to approve proposed changes to the controlling interests of the regulated market and/or the market operator where there are objective and demonstrable grounds for believing that they would pose a threat to the sound and prudent management of the regulated market.

3. L'autorité compétente refuse d'approuver les propositions tendant à changer les intérêts détenus par l'identité des personnes qui contrôlent un marché réglementé et/ou l'opérateur de marché lorsqu'il existe des raisons objectives et démontrables d'estimer que le changement proposé risquerait de compromettre la gestion saine et prudente dudit marché réglementé.


3. Where the competent authority of the host Member State of a regulated market or an MTF has clear and demonstrable grounds for believing that such regulated market or MTF is in breach of the obligations arising from the provisions adopted pursuant to this Directive, it shall refer those findings to the competent authority of the home Member State of the regulated market or the MTF.

3. Lorsque l'autorité compétente de l'État membre d'accueil d'un marché réglementé ou un MTF a des raisons claires et démontrables d'estimer que ce marché réglementé ou ce MTF viole les obligations qui lui incombent en vertu des dispositions arrêtées en application de la présente directive, elle en fait part à l'autorité compétente de l'État membre d'origine dudit marché réglementé ou MTF.


3. The competent authority shall refuse to approve proposed changes to the controlling interests of the regulated market and/or the market operator where there are objective and demonstrable grounds for believing that they would pose a threat to the sound and prudent management of the regulated market.

3. L'autorité compétente refuse d'approuver les propositions tendant à changer les intérêts détenus par l'identité des personnes qui contrôlent un marché réglementé et/ou l'opérateur de marché lorsqu'il existe des raisons objectives et démontrables d'estimer que le changement proposé risquerait de compromettre la gestion saine et prudente dudit marché réglementé.


3. Where the competent authority of the host Member State of a regulated market or an MTF has clear and demonstrable grounds for believing that such regulated market or MTF is in breach of the obligations arising from the provisions adopted pursuant to this Directive, it shall refer those findings to the competent authority of the home Member State of the regulated market or the MTF.

3. Lorsque l'autorité compétente de l'État membre d'accueil d'un marché réglementé ou un MTF a des raisons claires et démontrables d'estimer que ce marché réglementé ou ce MTF viole les obligations qui lui incombent en vertu des dispositions arrêtées en application de la présente directive, elle en fait part à l'autorité compétente de l'État membre d'origine dudit marché réglementé ou MTF.


We don't believe the Canadian Space Agency is the best place to do the marketing, we believe Canadian industry is the best place to do the marketing.

Nous ne pensons pas que l'Agence spatiale canadienne soit la mieux placée pour faire de la commercialisation; à notre avis, ce rôle incombe à l'industrie canadienne.




Anderen hebben gezocht naar : believe in dreams     cheese marketing act     non-believer     ripley's believe it or not     believability     drugs market     illegal drugs market     illicit drugs market     market     market dullness     market flatness     market slackness     market sluggishness     narcotics market     market and believes     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'market and believes' ->

Date index: 2023-08-02
w