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2015 targets
Beyond 2015 ETF
CONCORD-Beyond 2015 European Task Force
ETF
HFA
Hyogo Framework for Action
Hyogo Framework for Action 2005-2015
IDGs
International Development Goals
N-SIS Ordinance
N-SIS-O
OVIS
Stop-the-Clock Decision

Vertaling van "is 2013–2015 " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Decision No 377/2013/EU derogating temporarily from Directive 2003/87/EC establishing a scheme for greenhouse gas emission allowance trading within the Community | Decision No 377/2013/EU of the European Parliament and of the Council of 24 April 2013 derogating temporarily from Directive 2003/87/EC establishing a scheme for greenhouse gas emission allowance trading within the Community | Stop-the-Clock Decision

décision suspensive


Beyond 2015 ETF | CONCORD-Beyond 2015 European Task Force | ETF [Abbr.]

CONCORD/Task-force européenne Beyond 2015


Hyogo Framework for Action | Hyogo Framework for Action 2005-2015 | Hyogo Framework for Action 2005-2015: Building the Resilience of Nations and Communities to Disasters | HFA [Abbr.]

Cadre d'action de Hyogo | Cadre d'action de Hyogo pour 2005-2015 | Cadre d'action de Hyogo pour 2005-2015: Pour des nations et des collectivités résilientes face aux catastrophes | CAH [Abbr.]


Amendment 1:2013 and Amendment 2:2013 to CAN/CSA-C22.2 NO. 60745-2-3-07, Hand-Held Motor-Operated Electric Tools – Safety – Part 2-3: Particular Requirements for Grinders, Polishers and Disk-Type Sanders [ CAN/CSA-C22.2 NO. 60745-2-3A+B-07 ]

Modification 1:2013 et Modification 2:2013 de CAN/CSA-C22.2 NO. 60745-2-3-07, Outils électroportatifs à moteur – Sécurité – Partie 2-3 : Règles particulières pour les meuleuses, lustreuses et ponceuses du type à disque [ CAN/CSA-C22.2 NO. 60745-2-3A+B-F07 ]


Ordinance of 8 March 2013 on the National Part of the Schengen Information System (N-SIS) and the SIRENE Bureau | N-SIS Ordinance [ N-SIS-O ]

Ordonnance du 8 mai 2013 sur la partie nationale du Système d'information Schengen (N-SIS) et sur le bureau SIRENE | Ordonnance N-SIS


Amendment 1:2013 to CAN/CSA-C22.2 NO. 61730-2:11, Photovoltaic (PV) module safety qualification – Part 2: Requirements for testing

Modification 1:2013 de CAN/CSA-C22.2 NO. 61730-2:11, Qualification pour la sûreté de fonctionnement des modules photovoltaïques (PV) – Partie 2 : Exigences pour les essais


Ordinance of 18 December 2013 on the Central Visa Information System [ OVIS ]

Ordonnance du 18 décembre 2013 sur le système central d´information sur les visas | Ordonnance VIS [ OVIS ]


Amendment 1:2013 to CAN/CSA-C22.2 NO. 61730-1:11, Photovoltaic (PV) module safety qualification – Part 1: Requirements for construction

Modification 1:2013 de CAN/CSA-C22.2 NO. 61730-1:11, Qualification pour la sûreté de fonctionnement des modules photovoltaïques (PV) – Partie 1 : Exigences pour la construction


Swiss Railways. Swiss Rail Service Regulations RSR of 2 November 2015 (R 300.1-.15)

Chemins de fer suisses. Prescriptions suisses de circulation des trains PCT du 2 novembre 2015 (R 300.1-.15)


International Development Goals | IDGs | 2015 targets

objectifs internationaux de développement | objectifs pour l'an 2015 | objectifs de développement international
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
– present a list of results/outcomes to be delivered in the 2013-2015 timeframe.

– à présenter une liste des résultats à atteindre dans la période 2013-2015.


Countries not applying a quota system will not exceed the level of catches or the level of fishing effort deployed in 2013-2015.

Les pays qui n’appliquent pas un système de quotas ne dépasseront pas le niveau des captures ou le niveau de l’effort de pêche déployé au cours de la période 2013-2015.


On turbot fisheries in the Black Sea, as of 2018, GFCM contracting and cooperating non-contracting parties have committed not to exceed the level of fishing opportunities allocated in 2013-2015.

En ce qui concerne les pêcheries de turbot dans la mer Noire, les parties contractantes à la CGPM et les parties non contractantes coopérantes se sont engagées à ne pas dépasser, dès 2018, le niveau des possibilités de pêche attribuées en 2013-2015.


Moreover, the cumulative fiscal effort over the 2013-2015 period fell significantly short of the one established in the June 2013 Council recommendation.

En outre, l’effort budgétaire cumulé sur la période 2013-2015 se situait bien en deçà de celui qui avait été établi dans la recommandation du Conseil de juin 2013.


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Ultimately, the annual budget will have grown from a little under €1 billion per year in 2015 to almost €2 billion per year in 2020, with the average annual budget for the period 2013-2015 as a baseline.

À l'issue de cette période, le budget annuel sera passé d'un peu moins de €1 milliard par an en 2015 à près de €2 milliards par an en 2020, le budget annuel moyen en 2013-2015 servant de référence.


2.2.3. In the case of a system, component or separate technical unit type-approval, the number of the corresponding Commission Delegated Regulation supplementing Regulation (EU) No 167/2013: ‘2015/208’, ‘2015/68’, ‘1322/2014’ or ‘2015/96’ shall be indicated.

2.2.3. Dans le cas de la réception par type d'un système, d'un composant ou d'une entité technique distincte, le numéro du règlement délégué de la Commission correspondant complétant le règlement (UE) no 167/2013, à savoir «2015/208», «2015/68», «1322/2014» ou «2015/96», doit être indiqué.


the Corporate Operational Plans 2013-2015 of the EIB and of the EIF;

le Corporate Operational Plans 2013-2015 de la BEI et du FEIcondamner le FEI aux dépens.


– present a list of results/outcomes to be delivered in the 2013-2015 timeframe.

– à présenter une liste des résultats à atteindre dans la période 2013-2015.


The stability programme projections, extending until 2015, forecast the general government deficit to settle at about 1 % of GDP over 2013-2015,

Les projections du programme de stabilité, qui s’étendent jusqu’en 2015, prévoient que le déficit des administrations publiques se stabilisera autour de 1 % du PIB sur la période 2013-2015,


This action will identify experts on workforce planning in Member States that can assist competent authorities in other Member States to build up workforce planning capacities; (d) develop EU guidance on how donor and receiving countries can cooperate in order to find a mutually beneficial solution in terms of training capacities and circular mobility (2014-2015); and (e) provide information on mobility trends of health professionals in Member States (2013-2015).

Cette action doit permettre d’identifier, dans les États membres, des experts en planification du personnel qui pourront aider les autorités compétentes d’autres États membres à renforcer leurs capacités en la matière; d) à élaborer des orientations européennes sur les modalités de coopération entre le pays d’origine et le pays d’accueil les mieux à même de déboucher sur des solutions mutuellement bénéfiques en termes de capacités de formation et de mobilité circulaire (2014-2015); et e) à fournir des informations sur les tendances en matière de mobilité des professionnels de la santé dans les États membres (2013-2015).




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Date index: 2024-06-16
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