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Attach lift motor cables
Attachment of lift motor cables
Attachment unit interface cable
Cable installation foreman
Cable installation forewoman
Cable installer
Cable jointer
Cabler
Drop
Drop cable
Drop ceiling installing
Drop wire
False ceiling installation
False ceiling installing
Install drop ceiling
Installation of lift hoist motor
Integrated-messenger coaxial drop cable
LV cable jointer
Lift hoist motor installation
Lobe
Non-messenger flooded drop cable
Service line
Service wire
Subscriber service wire
Transceiver cable

Vertaling van "install drop cables " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
drop ceiling installing | false ceiling installation | false ceiling installing | install drop ceiling

installer un plafond suspendu


attachment unit interface cable | drop cable | transceiver cable

câble AUI | câble d'interface de raccordement de station | câble émetteur-récepteur | câble terminal


drop | drop wire | subscriber service wire | service wire | service line | drop cable

branchement d'abonné | branchement


cable installer | cabler | cable jointer | LV cable jointer

installateur de câbles | installateur de câbles/installatrice de câbles | installatrice de câbles


cable installation foreman [ cable installation forewoman ]

contremaître à l'installation de câbles [ contremaîtresse à l'installation de câbles | contremaître à la pose de câbles | contremaîtresse à la pose de câbles ]


drop cable | lobe

câble de dérivation | câble de descente | épine latérale | raccordement terminal




non-messenger flooded drop cable

câble de service non porteur submersible


integrated-messenger coaxial drop cable

câble coaxial de service avec porteur intégré


attachment of lift motor cables | lift hoist motor installation | attach lift motor cables | installation of lift hoist motor

fixer des câbles de moteur d’ascenseur
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Articles 8 and 12 of Directive 2002/19, as amended by Directive 2009/140, read in conjunction with Article 13 of Directive 2002/19, must be interpreted as meaning that a national regulatory authority, when minded to require an electronic communications operator that has significant market power on a specific market to install drop cables for the purpose of connecting the end-user to a network, has to take into account the initial investment made by the operator concerned and the existence of a price control that makes it possible to recover the costs of installation.

Les articles 8 et 12 de la directive 2002/19, telle que modifiée par la directive 2009/140, lus en combinaison avec l’article 13 de celle-ci, doivent être interprétés en ce sens qu’une autorité réglementaire nationale, lorsqu’elle envisage d’imposer à un opérateur de communications électroniques disposant d’une puissance significative sur un marché donné la réalisation de branchements particuliers afin de relier l’utilisateur final au réseau, doit tenir compte de l’investissement initial réalisé par l’opérateur concerné et de l’existence d’un contrôle des prix permettant de récupérer les coûts d’installation.


Articles 2(a), 8 and 12 of Directive 2002/19/EC of the European Parliament and of the Council of 7 March 2002 on access to, and interconnection of, electronic communications networks and associated facilities (Access Directive), as amended by Directive 2009/140/EC of the European Parliament and of the Council of 25 November 2009, must be interpreted as meaning that the national regulatory authority has the power to impose on an electronic communications operator that has significant market power on a specific market, pursuant to the obligation to meet reasonable requests for access to, and use of, specific network elements and associated facilities, an obligation to install, at the r ...[+++]

Les articles 2, sous a), 8 et 12 de la directive 2002/19/CE du Parlement européen et du Conseil, du 7 mars 2002, relative à l’accès aux réseaux de communications électroniques et aux ressources associées, ainsi qu’à leur interconnexion (directive «accès»), telle que modifiée par la directive 2009/140/CE du Parlement européen et du Conseil, du 25 novembre 2009, doivent être interprétés en ce sens que l’autorité réglementaire nationale est habilitée à imposer à un opérateur de communications électroniques disposant d’une puissance significative sur un marché donné, au titre de l’obligation de satisfaire les demandes raisonnables d’accès à des éléments de réseau spécifiques et à des ressources associées et d’en autoriser l’utilisation, une obl ...[+++]


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