Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
BI eight
BI figure eight
Back inside
Back inside eight
Back inside figure eight
Back up
Backward inside eight
Backward inside figure eight
Blocking back
Calipers combination
Double calipers
Double callipers
External and internal calipers
External and internal callipers
Fly-half
Flyhalf back
Front back
Hit a rock on the inside
Hit a rock on the inside of the sheet
Hit a stone on the inside
Hit a stone on the inside of the sheet
Hit on the inside
IVD
IVPO
IVPO process
In-and-out calipers
In-and-out callipers
Inside Axel
Inside Axel Paulsen
Inside and outside callipers
Inside chemical vapor deposition
Inside deposition process
Inside process
Inside stand
Inside vapor deposition
Inside vapor phase oxidation
Inside vapor phase oxidation process
Inside vapor-phase oxidation process
Inside vapour deposition
Inside vapour deposition process
Inside vapour phase oxidation
Inside vapour phase oxidation process
Inside-and-outside calipers
Inside-and-outside callipers
Insider dealing
Insider trading
Outside-and-inside calipers
Outside-and-inside callipers
Stand-off half

Vertaling van "inside stand " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE




inside vapor-phase oxidation process | inside vapor phase oxidation process | inside vapour phase oxidation process | IVPO process | inside deposition process | inside vapour deposition process | inside vapor phase oxidation | inside vapour phase oxidation | IVPO | inside process | inside vapor deposition | inside vapour deposition | IVD | inside chemical vapor deposition

méthode de dépôt interne en phase vapeur | procédé de dépôt intérieur | procédé interne | procédé intérieur | dépôt chimique en phase vapeur à l'intérieur | dépôt en phase vapeur à l'intérieur | dépôt à l'intérieur | technique IVPO | procédé I. P. O. | I. P.


categorise cut parts of carcasses inside cooling compartments | sort cut parts of a carcass inside a cooling compartment | catalogue cut parts of carcasses inside cooling compartments | sort cut parts of carcasses inside cooling compartments

trier des parties de carcasses dans des chambres froides


back inside | back up | blocking back | flyhalf back | front back | fly-half | stand-off half

demi d'ouverture | demie d'ouverture


inside-and-outside calipers | inside-and-outside callipers | inside and outside callipers | in-and-out calipers | in-and-out callipers | external and internal calipers | external and internal callipers | outside-and-inside calipers | outside-and-inside callipers | double calipers | double callipers | calipers combination

maître-à-danser | compas maître-à-danser | maître de danse | compas maître de danse | compas combiné


hit on the inside [ hit a rock on the inside | hit a stone on the inside | hit a rock on the inside of the sheet | hit a stone on the inside of the sheet ]

frapper une pierre du côté intérieur [ frapper une pierre du côté intérieur de la piste ]


back inside eight [ back inside figure eight | backward inside eight | backward inside figure eight | BI eight | BI figure eight ]

figure huit intérieure arrière [ huit intérieur arrière | huit ARI | figure huit ARI ]


exploitation of the knowledge of confidential information | insider trading | insider dealing

exploitation de la connaissance de faits confidentiels | exploitation d'informations privilégiées | utilisation d'informations privilégiées | délit d'initiés | délit d'initié


inside Axel (1) | inside Axel Paulsen (2)

Axel en dedans (1) | Axel-dedans (2) | Axel parti en dedans (3)
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
I guess more troubling, and I'll read the O'Brien and Bosc piece, is that clearly we are changing inside standing committees the rules of the House, of how the House itself sees how things should be done. Let me quote O'Brien and Bosc:

Ce qui est encore plus inquiétant, et je vais lire un extrait de l'ouvrage d'O'Brien et Bosc, c'est que les comités permanents apporteraient des changements aux règles de la Chambre, ou à la façon dont la Chambre voit le processus:


The new Article 6(1)(da) introduces a free standing category of inside information, which is neither ’precise’ nor price sensitive’, but which is simply treated as insider information by virtue of the application of a ‘reasonable investor test’.

Ce nouveau point d bis), à l'article 6, paragraphe 1, introduit une nouvelle catégorie d'information privilégiée, qui n'est ni à caractère précis, ni susceptible d'influencer les cours, mais qui est tout simplement considérée comme une information privilégiée en vertu de l'application du critère de "l'investisseur raisonnable".


That the House recognize that a disproportionate number of Indigenous women and girls have suffered violence, gone missing, or been murdered over the past three decades; and that the government has a responsibility to provide justice for the victims, healing for the families, and to work with partners to put an end to the violence; and that a special committee be appointed, with the mandate to conduct hearings on the critical matter of missing and murdered Indigenous women and girls in Canada, and to propose solutions to address the root causes of violence against Indigenous women across the country; that the committee consist of twelve members which shall include seven members from the government party, four members from the Official Op ...[+++]

Que la Chambre reconnaisse qu’un nombre disproportionné de femmes et de filles autochtones ont été violentées, portées disparues ou assassinées au cours des trente dernières années; qu’il incombe au gouvernement de rendre justice aux victimes, de ressourcer les familles et de collaborer avec les partenaires pour mettre fin à la violence; et qu’un comité spécial soit chargé de tenir des audiences sur le problème crucial des disparitions et des assassinats de femmes et de filles autochtones et de proposer des remèdes aux causes fondamentales de la violence faite aux femmes autochtones; et que le comité soit composé de douze membres, dont sept membres du parti gouvernemental, quatre membres de l’Opposition officielle, un membre du Parti lib ...[+++]


Before I conclude, I have the following amendment to the motion to ensure that this issue is studied in the appropriate committee: That the motion be amended by: (a) replacing the words “a special committee be appointed to” with “the Standing Committee on Industry, Science and Technology”; and (b) deleting in section (e) the following words “and that the committee consist of twelve members which shall include seven members from the government party, four members from the official opposition and one member from the Liberal Party, provided that the chair is from the government party; that in addition to the chair, there be one vice-chair ...[+++]

Avant de terminer, je propose d'amender la motion pour que cette question soit étudiée par le bon comité. Je propose que la motion soit modifiée: a) par substitution, aux mots « un comité spécial soit créé afin », des mots « le Comité permanent de l'industrie, des sciences et de la technologie soit chargé »; b) par suppression, au point e), du passage « et que le Comité soit composé de douze membres, dont sept membres du parti gouvernemental, quatre membres de l’Opposition officielle, un membre du Parti libéral, pourvu que le président soit issu du parti gouvernemental; qu'en plus du président, un vice-président provienne de chaque parti de l’opposition; que le comité dispose de tous les pouvoirs que le Règlement confère aux comités perm ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
That, a special committee be appointed to consider the status of cooperatives in Canada and to make recommendations by: (a) identifying the strategic role of cooperatives in our economy; (b) outlining a series of economic, fiscal and monetary policies for strengthening Canadian cooperatives as well as for protecting the jobs they create; (c) exploring the issue of capitalization of cooperatives, its causes, effects and potential solutions; (d) exploring whether the Canada Cooperatives Act of 1998 requires updating; (e) identifying what tools the government can use to provide greater support and a greater role to Canadian cooperatives; and that the committee consist of twelve members which shall include seven members from the government ...[+++]

Qu'un comité spécial soit créé afin d'examiner la situation des coopératives au Canada et de formuler des recommandations en: a) identifiant le rôle stratégique des coopératives au sein de notre économie; b) précisant une série de politiques sur les questions économiques, fiscales, et monétaires qui permettront à la fois de renforcer les coopératives canadiennes et de protéger les emplois qu'elles créent; c) explorant la problématique de la capitalisation des coopératives, ses causes, ses effets et ses pistes de solutions; d) explorant s'il y a lieu de mettre à jour la Loi sur les coopératives, adoptée en 1998; e) recherchant les moyens à la disposition du gouvernement pour donner davantage de soutien et de place aux coopératives canadi ...[+++]


7. Expresses its concern at the long-standing and growing presence of al-Qa'ida in Yemen and emphasises that a lack of concrete action could lead to a further erosion of central government authority and destabilisation of Yemen, and its neighbourhood, to the degree seen in Somalia, which will in turn provide opportunities for extremists directed or inspired by al-Qa'ida to regroup, organise, train, and launch terrorist operations inside or outside Yemeni territory;

7. exprime sa préoccupation face à la présence persistante et croissante d'Al-Qaïda au Yémen et souligne que l'absence de mesures concrètes pourrait mener à une nouvelle érosion de l'autorité du gouvernement central, ainsi qu'à une déstabilisation du Yémen et des pays voisins, dont le niveau serait comparable à celui de la Somalie, ce qui offrirait aux extrémistes dirigés ou inspirés par Al-Qaïda des possibilités de se regrouper, de s'organiser, de s'entraîner et de lancer des opérations terroristes sur le territoire yéménite ou à l'extérieur;


7. Expresses its concern at the long-standing and growing presence of al-Qa'ida in Yemen and emphasises that a lack of concrete action could lead to a further erosion of central government authority and destabilisation of Yemen, and its neighbourhood, to the degree seen in Somalia, which will in turn provide opportunities for extremists directed or inspired by al-Qa'ida to regroup, organise, train, and launch terrorist operations inside or outside Yemeni territory;

7. exprime sa préoccupation face à la présence persistante et croissante d'Al-Qaïda au Yémen et souligne que l’absence de mesures concrètes pourrait mener à une nouvelle érosion de l'autorité du gouvernement central, ainsi qu’à une déstabilisation du Yémen et des pays voisins, dont le niveau serait comparable à celui de la Somalie, ce qui offrirait aux extrémistes dirigés ou inspirés par Al-Qaïda des possibilités de se regrouper, de s'organiser, de s'entraîner et de lancer des opérations terroristes sur le territoire yéménite ou à l'extérieur;


That the committee shall have all of the powers granted to standing committees in Standing Order 108, as well as the power to travel inside and outside Canada;

Que le comité ait tous les pouvoirs conférés aux comités permanents en vertu de l'article 108 du Règlement, en plus du pouvoir de voyager à l'intérieur et à l'extérieur du Canada;


32. Encourages the Member States to take joint measures to block capital movements funding terrorist networks and hopes that the financial markets will reorganise in such a way as to increase the role of the supervisory authorities and fight insider trading and money laundering; takes the view that banking secrecy should not stand in the way of investigations into the funding of international terrorism;

32. encourage les États membres à mener des actions communes en vue de bloquer les flux de capitaux destinés à alimenter les réseaux de terroristes et souhaite voir les marchés financiers réorganisés de manière à accroître le rôle des autorités de supervision et à lutter contre les délits d'initiés et le blanchiment d'argent; estime que le secret bancaire ne saurait être opposé aux enquêtes sur le financement du terrorisme international;


45. Encourages the Member States to take joint measures to block capital movements funding terrorist networks and hopes that the financial markets will reorganise in such a way as to increase the role of the supervisory authorities and fight insider trading and money laundering; takes the view that banking secrecy should not stand in the way of investigations into the funding of international terrorism;

45. encourage les États membres à mener des actions communes en vue de bloquer les flux de capitaux destinés à alimenter les réseaux de terroristes et souhaite voir les marchés financiers réorganisés de manière à accroître le rôle des autorités de supervision et à lutter contre les délits d’initiés et le blanchiment d’argent; estime que le secret bancaire ne saurait être opposé aux enquêtes sur le financement du terrorisme international;


w