Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Brake handle housing
CMS
Claim management
Complaint handling
Complaint process
Complaints Management System
Complaints handling
Complaints handling
Complaints handling system
Complaints process
Deal with client's negative feedback
Deal with employee complaints
Deal with viewers' complaints
Handle complaints by customers
Handle customer complaints
Handle customers' complaints
Handle employee complaints
Handle housing
Handle spectator complaints
Handle spectators' complaints
Manage complaints from employees
Manage employee complaints
Manual of Complaints Handling Procedures
Sort out complaints by members of the audience
Throttle handle housing

Traduction de «in-house complaint handling » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
deal with client's negative feedback | handle complaints by customers | handle customer complaints | handle customers' complaints

gérer les réclamations de la clientèle | répondre aux plaintes des clients | gérer les réclamations des clients | répondre aux réclamations de la clientèle


handle spectators' complaints | sort out complaints by members of the audience | deal with viewers' complaints | handle spectator complaints

gérer des plaintes de spectateurs


deal with employee complaints | handle employee complaints | manage complaints from employees | manage employee complaints

gérer les plaintes d’employés


complaints handling | complaints process | complaint handling | complaint process

traitement des plaintes


complaints handling system | Complaints Management System | CMS [Abbr.]

Système de gestion des plaintes


claim management (1) | complaints handling (2)

traitement des plaintes (1) | gestion des réclamations (2)


Manual of Complaints Handling Procedures

Manuel de procédure du traitement des plaintes






throttle handle housing

logement de manette d'accélérateur
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
information on available in-house complaint handling procedures and on alternative dispute resolution (‘ADR’) mechanisms pursuant to Directive 2013/11/EU of the European Parliament and of the Council , and, where applicable, on the ADR entity by which the trader is covered and on the online dispute resolution platform pursuant to Regulation (EU) No 524/2013 of the European Parliament and of the Council

des informations sur les procédures internes de traitement des plaintes disponibles et sur les mécanismes de règlement extrajudiciaire des litiges (REL) conformément à la directive 2013/11/UE du Parlement européen et du Conseil et, s'il y a lieu, sur l'entité de REL dont relève le professionnel et sur la plate-forme de règlement en ligne des litiges prévue par le règlement (UE) no 524/2013 du Parlement européen et du Conseil


4. Enforcement, complaint-handling procedures and sanctioning: clear deadlines and procedures for complaint handling and clear responsibilities and competencies of national authorities responsible for the application and enforcement of passenger rights.

4. Respect des règles, traitement des réclamations et sanctions: l'obligation est faite de définir clairement les délais et procédures de traitement des réclamations, ainsi que les responsabilités et compétences des autorités nationales chargées de l'application et du contrôle de l'application des droits des voyageurs.


(j) information on in-house complaint handling procedures and on the possibility and time-limits for having recourse to out-of-court complaint and redress mechanisms.

(j) des informations sur les procédures internes disponibles de traitement des plaintes, ainsi que sur la possibilité de recourir à des mécanismes extrajudiciaires de réclamation et de recours et les délais applicables.


(bj) information on in-house complaint handling procedures and the possibility and time-limits for having recourse to out-of-court complaint and redress mechanisms;

b undecies) des informations sur les procédures internes disponibles de traitement des plaintes, ainsi que sur la possibilité de recourir à des mécanismes extrajudiciaires de réclamation et de recours et les délais applicables;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(g) information on available in-house complaint handling procedures and the possibility and time-limits for having recourse to out-of-court complaint and redress mechanisms.

(g) des informations sur les procédures internes disponibles de traitement des plaintes, ainsi que sur la possibilité de recourir à des mécanismes extrajudiciaires de réclamation et de recours et les délais applicables;


(ga) available in-house complaint handling procedures and the possibility and time-limits for having recourse to out-of-court complaint and redress mechanisms;

(g bis) les procédures internes disponibles de traitement des plaintes, ainsi que la possibilité de recourir à des mécanismes extrajudiciaires de réclamation et de recours et les délais applicables;


(g) information on available in-house complaint handling procedures and alternative dispute resolution mechanisms pursuant to Directive 2013/11/EU of the European Parliament and of the Council 1a and online dispute resolution mechanisms pursuant to Regulation (EU) No 524/2013 of the European Parliament and of the Council 1b .

des informations sur les procédures internes disponibles de traitement des plaintes et sur les autres mécanismes disponibles de règlement extrajudiciaire des litiges, conformément à la directive 2013/11/UE 1 bis , et sur les mécanismes de règlement en ligne des litiges, conformément au règlement (UE) n° 524/2013 1 ter .


Each complaint and the complaint handling measures taken to address the complaint

Chaque plainte et chaque mesure de traitement des plaintes prise pour traiter la plainte


They shall not include consumer complaint handling mechanisms operated by traders and dealing with enquiries and complaints directly with the consumer or mechanisms providing complaint handling services operated by or on behalf of a trader.

En sont exclus les mécanismes de traitement des plaintes des consommateurs exploités par des professionnels pour traiter des demandes et des plaintes directement avec le consommateur ou les mécanismes fournissant des services de traitement des plaintes exploités par un professionnel ou pour le compte de celui-ci.


9. Grants for action may be awarded to complaint handling bodies established and operating in the Member States of the Union and in countries of the European Free Trade Association participating in the European Economic Area, which are responsible for collecting consumer complaints, or attempting to resolve complaints, or giving advice, or providing information to consumers about complaints or enquiries, and which are a third party to a complaint or enquiry by a consumer about a trader.

9. Des subventions d’action peuvent être octroyées à des organismes de traitement des plaintes qui sont implantés et opèrent dans les États membres de l’Union et dans les pays de l’Association européenne de libre-échange qui participent à l’Espace économique européen, et qui sont chargés de recueillir les plaintes des consommateurs, de tenter d’y apporter une solution, de prodiguer des conseils ou de fournir des informations aux consommateurs en matière de plaintes ou de demandes, et qui interviennent en tant que tierce partie dans le cadre d’une plainte ou d’une demande soumise par un consommateur à propos d’un professionnel.


w