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Girdle plane
Imaginary girdle disc

Vertaling van "imaginary plane located " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Being an imaginary surface consisting of a common plane established at a constant elevation of forty-five (45) metres above the elevation of the Airport Zoning Reference Point, except that where the common plane is less than nine (9) metres above the ground at any point, the outer surface is an imaginary plane located at nine (9) metres above the ground, which outer surface is shown on Public Works and Government Services Canada Goose Bay Airport Zoning Plan No. S-4006, dated February 11, 2000.

La surface extérieure est une surface imaginaire qui consiste en un plan commun établi à une altitude constante de 45 m au-dessus de l’altitude du point de repère du zonage de l’aéroport, sauf que, en tout point où le plan commun est à moins de 9 m au-dessus du sol, la surface extérieure est établie à 9 m au-dessus du sol. La surface extérieure figure sur le plan de zonage de l’aéroport de Goose Bay, plan n S-4006 de Travaux publics et Services gouvernementaux Canada, daté du 11 février 2000.


The outer surface, shown on Department of Public Works and Government Services Canada Moose Jaw Airport Zoning Plan No. E.3054, dated August 1997, is an imaginary surface that consists of a common plane established at a constant elevation of 45 m above the assigned elevation of the airport zoning reference point, except that, where the common plane is less than 9 m above the ground at any point, the outer surface is an imaginary plane located at 9 m above the ground.

La surface extérieure est une surface imaginaire qui consiste en un plan commun établi à une altitude constante de 45 m au-dessus de l’altitude du point de repère du zonage de l’aéroport, sauf que, en tout point où le plan commun est à moins de 9 m au-dessus du sol, la surface extérieure est établie à 9 m au-dessus du sol. La surface extérieure figure sur le plan de zonage de l’aéroport de Moose Jaw, plan n E.3054 de Travaux publics et Services gouvernementaux Canada, daté du mois d’août 1997.


Being a surface abutting the lateral limits of the approach surfaces described in paragraph 1(b) of Part III of this schedule and the outer limits of the horizontal surface, being an imaginary plane located 2,000 feet above sea level or 30 feet above the surface of the ground at any given location, whichever is the higher at that location, which outer surface is shown on Department of Transport Plan No. V. 226, dated January 15, 1969.

La surface extérieure aboutit aux limites latérales des surfaces d’approche décrites à l’alinéa 1b) de la partie III de la présente annexe et aux limites extérieures de la surface horizontale; elle est un plan imaginaire qui se situe à 2 000 pieds d’altitude ou à 30 pieds au-dessus du niveau du sol à un endroit donné, suivant celui de ces deux plans qui se trouve le plus élevé à cet endroit. La surface extérieure est indiquée sur le plan n V. 226 daté du 15 janvier 1969 et conservé dans les archives du ministère des Transports.


Being an imaginary surface located at a common plane established at a constant elevation of one hundred and fifty (150) feet above the assigned elevation of the airport reference point except where that common plane is less than thirty (30) feet above the surface of the ground, the imaginary surface is located at thirty (30) feet above the surface of the ground, which imaginary surface is shown on Department of Transport Plan No. T-2743 dated June 22, 1970.

Une surface imaginaire qui consiste en un plan commun situé à une altitude constante de cent cinquante (150) pieds au-dessus de l’altitude déterminée du point de repère de l’aéroport; la surface imaginaire est toutefois située à trente (30) pieds au-dessus de la surface du sol lorsque le plan commun susmentionné est à moins de trente (30) pieds au-dessus de la surface du sol. Cette surface extérieure est indiquée sur le plan n T-2743 du ministère des Transports daté du 22 juin 1970.


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The outer surface, shown on Kingston Airport Zoning Plan No. 10-009-84-89, Sheets 8 to 18, dated February 14th, 1985, is an imaginary surface located at a common plane established at a constant elevation of 45 m above the elevation of the airport reference point, except that, where that common plane is less than 9 m above the surface of the ground, the outer surface is an imaginary surface located at 9 m above the surface of the ground.

La surface extérieure, figurant sur les feuilles 8 à 18 du plan de zonage n 10-009-84-89 de l’aéroport de Kingston, en date du 14 février 1985, est une surface imaginaire qui consiste en un plan commun situé à l’altitude constante de 45 m au-dessus de l’altitude du point de repère de l’aéroport, sauf lorsque le plan commun est à moins de 9 m au-dessus de la surface du sol, auquel cas la surface extérieure est une surface imaginaire située à 9 m au-dessus de la surface du sol.




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Date index: 2025-02-22
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