Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Apply creative suite software
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Contribute to developing a creative choreography
Contribute to the development of a creative project
Creative Europe
Creative industries
Creative sector
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Employ creative suite software
Jealousy
Organise creative performance
Organise creative performances
Organises creative performance
Paranoia
Plan creative performance
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
UPID
Unique program identifier
Unique programme identifier
Universal program identifier
Universal programme identifier
Use creative suite software
Using creative suite software

Vertaling van "identify with creative " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
contribute to developing a choreography that is creative | contribute to developing a creative choreography | contribute to the development of a creative choreography | contribute to the development of a creative project

contribuer à l'élaboration d'une chorégraphie créative


apply creative suite software | using creative suite software | employ creative suite software | use creative suite software

utiliser des suites logicielles de création graphique


organise creative performances | organises creative performance | organise creative performance | plan creative performance

organiser des représentations créatives


Creative Europe | Creative Europe - A new framework programme for the cultural and creative sectors (2014-2020)

Europe créative | Europe créative - Un nouveau programme-cadre pour les secteurs de la culture et de la création (2014-2020)


unique program identifier | unique programme identifier | universal program identifier | universal programme identifier | UPID [Abbr.]

identifiant de programme unique | identificateur de programme unique | identificateur unique de programme


creative industries | creative sector

industries créatives | secteur créatif | secteur de la création


Death or serious disability (kernicterus) associated with failure to identify and treat hyperbilirubinemia in neonates

mort ou un handicap sérieux (kernictère) associés avec à l'absence de dépistage et de traitement de l'hyperbilirubinémie chez les nouveau-nés


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of th ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complic ...[+++]


Identified in Israeli Bedouin kindred the phenotype is similar to that of Lethal congenital contracture syndrome type 2 but without distended bladder. Affected individuals are born with severe multiple joint contractures with severe muscle wasting an

syndrome des contractures congénitales létales type 3


A rare genetic disorder with characteristics of lymphadenopathy and/or splenomegaly and recurrent infections due to herpes viruses. Prevalence of this disorder is not known. It is extremely rare with four individuals in one family identified to date.

syndrome lymphoprolifératif auto-immun avec infections virales récurrentes
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Cultural vibrancy measures the cultural ‘pulse' of a city in terms of cultural infrastructure and participation in culture; Creative economy captures how the cultural and creative sectors contribute to a city's employment, job creation and innovative capacity; Enabling environment identifies the tangible and intangible assets that help cities attract creative talent and stimulate cultural engagement.

le dynamisme culturel prend le «pouls» culturel d'une ville du point de vue des infrastructures culturelles et de la participation à la vie culturelle; l'économie créative saisit la manière dont les secteurs de la culture et de la création contribuent au maintien et à la création d'emplois et à la capacité innovante d'une ville; l'environnement propice recense les biens corporels et incorporels qui aident les villes à attirer des talents créatifs et à stimuler l'action culturelle.


Developed by the European Commission's in-house science service, the Joint Research Centre (JRC), the Cultural and Creative Cities Monitor will help policy makers as well as the cultural and creative sectors identify local strengths and areas for improvement, and learn from comparable cities.

Mis au point par le Centre commun de recherche (JRC), le service scientifique interne de la Commission, le Moniteur des villes culturelles et créatives aidera les décideurs, ainsi que les secteurs de la culture et de la création, à recenser les points forts et perfectibles au niveau local, et à apprendre de villes comparables.


Support policy makers in identifying strengths, benchmarking their city against peers and learning from them, and assessing the impact of their policies; Highlight and communicate the importance of culture and creativity in improving socio-economic perspectives and resilience; Inspire new research and approaches to studying the role of culture and creativity in cities.

d'aider les décideurs à recenser les points forts de leur ville, à la comparer avec d'autres et à en tirer des enseignements, ainsi qu'à évaluer l'impact de leurs politiques; de souligner l'importance de la culture et de la créativité pour l'amélioration des perspectives et de la résilience socio-économiques et de communiquer à ce sujet; d'inspirer de nouvelles recherches et approches quant à l'étude du rôle de la culture et de la créativité dans les villes.


identify effective methods and practices for teachers and ECEC professionals to help children develop creative and innovative capacities and digital competence.

à recenser des méthodes et des pratiques efficaces permettant aux enseignants et aux professionnels de l’éducation et de l’accueil des jeunes enfants d’aider ces derniers à développer leurs capacités créatives et innovantes ainsi que leurs compétences numériques.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Identify, through research, examples of the most effective methods and practices for teachers and ECEC professionals at each stage of ECEC and primary education to help children to develop creative and innovative capacities, as well as to develop digital competence.

Recenser, par des travaux de recherche, des exemples des méthodes et des pratiques les plus efficaces permettant aux enseignants et aux professionnels de l’éducation et de l’accueil des jeunes enfants d’aider les enfants, à chaque stade de l’éducation et de l’accueil des jeunes enfants et de l’enseignement primaire, à développer des capacités créatives et innovantes, ainsi qu’à développer des compétences numériques.


The Council conclusions of 12 May 2009 on a strategic framework for European cooperation in education and training (5), which set enhancing creativity and innovation at all levels of education and training as one of the framework's four strategic objectives and identified the acquisition of transversal key competences such as digital competence as a key challenge in this regard.

Les conclusions du Conseil du 12 mai 2009 concernant un cadre stratégique pour la coopération européenne dans le domaine de l’éducation et de la formation (5), dans lesquelles l’encouragement de la créativité et de l’innovation, à tous les niveaux de l’éducation et de la formation, est définie comme l’un des quatre objectifs stratégiques de ce cadre et où l’acquisition de compétences transversales fondamentales, notamment des compétences numériques, est considérée comme un défi essentiel à cet égard.


Research will seek to identify ways to adapt and improve the European welfare systems, public services and the broader social security dimension of policies in order to achieve cohesion and gender equality, to foster participatory, open and creative societies and to promote social and economic equality and intergenerational solidarity.

La recherche visera à recenser les moyens d'adapter et d'améliorer les systèmes de protection sociale européens, les services publics et, plus généralement, la dimension "sécurité sociale" des politiques afin de parvenir à une cohésion et à l'égalité entre les genres, de promouvoir des sociétés participatives, ouvertes et créatives et de favoriser l'égalité sociale et économique et la solidarité intergénérationnelle.


The Council conclusions of 12 May 2009 on a strategic framework for European cooperation in education and training , which set enhancing creativity and innovation at all levels of education and training as one of the framework's four strategic objectives and identified the acquisition of transversal key competences such as digital competence as a key challenge in this regard.

Les conclusions du Conseil du 12 mai 2009 concernant un cadre stratégique pour la coopération européenne dans le domaine de l’éducation et de la formation , dans lesquelles l’encouragement de la créativité et de l’innovation, à tous les niveaux de l’éducation et de la formation, est définie comme l’un des quatre objectifs stratégiques de ce cadre et où l’acquisition de compétences transversales fondamentales, notamment des compétences numériques, est considérée comme un défi essentiel à cet égard.


Skills include also the ability to relate one's own creative and expressive points of view to the opinions of others and to identify and realise social and economic opportunities in cultural activity.

Il faut également avoir la capacité de comparer ses propres opinions et expressions créatrices à celles des autres et de repérer dans une activité culturelle des possibilités sociales et économiques et de les réaliser.


12. In a second stage identify – including at local and regional level – existing knowledge in further priority areas of interest to the youth field such as autonomy, non-formal learning, the fight against discrimination, education training, employment, entrepreneurship, creativity, transition from education to employment, social inclusion and health, and implement measures to supplement, update and facilitate access to it

12. dans un deuxième temps, recenser, y compris aux niveaux local et régional, les connaissances existantes sur d’autres questions prioritaires présentant de l’intérêt pour le domaine de la jeunesse, telles que l’autonomie, l’apprentissage non formel, la lutte contre la discrimination, l’éducation et la formation, l’emploi, l’esprit d’entreprise, la créativité, la transition entre le monde de l’éducation et celui du travail, l’insertion sociale et la santé, et appliquer des mesures pour les compléter, les actualiser et en faciliter l’accès ;


w