Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Conference on the Human Environment
Declaration on the Human Environment
Earth Summit
Human environment
Privacy Where do We Draw the Line?
Stockholm Conference
Stockholm Declaration
Stockholm Declaration on the Human Environment
UNCHE
United Nations Conference on the Human Environment

Vertaling van "human environments where " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
create an environment where performers can work to develop their potential | encourage performers to develop their potential in their surroundings | create a work environment where performers can develop their potential | create a work environment where performers' potential may be developed

créer un environnement de travail dans lequel les artistes peuvent développer leur potentiel


National Accord on Health and the Environment Where We Live, Work and Play

Accord national sur la santé et sur l'environnement comme milieu de vie, de travail et de loisir


Conference on the Human Environment | Earth Summit | Stockholm Conference | United Nations Conference on the Human Environment | UNCHE [Abbr.]

conférence de Stockholm | Conférence des Nations unies sur l'environnement humain


Stockholm Declaration on the Human Environment

Déclaration de Stockholm sur l'environnement


Declaration of the United Nations Conference on the Human Environment

Déclaration de la Conférence des Nations unies sur l'environnement


Privacy: Where do We Draw the Line? [ Privacy: Where do We Draw the Line? Report of the House of Commons Standing Committee on Human Rights and the Status of Persons with Disabilities ]

La vie privée : Où se situe la frontière? [ La vie privée : Où se situe la frontière? Rapport du Comité permanent des droits de la personne et de la condition des personnes handicapées ]


Declaration of the United Nations Conference on the Human Environment [ Stockholm Declaration | Declaration on the Human Environment ]

Déclaration de la Conférence des Nations Unies sur l'environnement [ Déclaration sur l'environnement ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The 6th Environment Action Programme (6th EAP) called for the development of a Thematic Strategy on the Urban Environment with the objective of ‘ contributing to a better quality of life through an integrated approach concentrating on urban areas ’ and to contribute ‘to a high level of quality of life and social well-being for citizens by providing an environment where the level of pollution does not give rise to harmful effects on human health and the envi ...[+++]

Le 6e plan d'action dans le domaine de l'environnement (6e PAE) appelle au développement d'une stratégie thématique sur l'environnement urbain, en vue de « contribuer à une meilleure qualité de la vie par une approche intégrée axée sur les zones urbaines [et à] atteindre un niveau élevé de qualité de la vie et de bien-être social pour les citoyens en leur procurant un environnement dans lequel la pollution n'a pas d'effets nuisibles sur la santé humaine et l'environnement ainsi qu'en encourageant un développement urbain durable ».


To achieve an environment where the levels of man-made chemicals do not give rise to significant risks to, and impacts on, human health and the environment.

Parvenir à instaurer un environnement dans lequel les niveaux de substances chimiques artificielles n'entraînent pas de risques ni d'incidences notables pour la santé des personnes et pour l'environnement.


To achieve a quality of the environment where the levels of man-made contaminants, including different types of radiation, do not give rise to significant impacts on, or risks to, human health.

Atteindre une qualité de l'environnement dans laquelle les niveaux de contaminants artificiels, y compris les différents types de rayonnements, n'entraînent pas de risques ni d'incidences notables pour la santé des personnes.


Objective - to achieve a quality of the environment where the levels of man - made contaminants, including different types of radiation, do not give rise to significant impacts on or risks to human health.

Objectif: atteindre une qualité de l'environnement dans laquelle les niveaux de contaminants artificiels, y compris les différents types de rayonnements, n'entraînent pas d'incidences ou de risques notables pour la santé des personnes.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
4. Calls for the promotion of a holistic approach to formal and informal education in schools, and of a sensitive approach to the inclusion of human rights, human dignity, gender equality and the development of self-esteem and assertiveness which encourages autonomous and informed decision-making for girls and women, both at a personal and at a professional level; recognises that education for gender equality must complement civic education for democratic values, and be embedded in a rights-based gender-sensitive learning environment, where girls and boys can ...[+++]

4. réclame la promotion d'une approche holistique de l'éducation formelle et informelle dans les écoles et d'une approche sensible à l'inclusion des droits de l'homme, de la dignité humaine, de l'égalité des genres, du développement de l'estime de soi et de l'assertivité, qui encourage les filles et les femmes à prendre des décisions de manière autonome et en toute connaissance de cause, tant au niveau personnel que professionnel; reconnaît que l'éducation à l'égalité entre les hommes et les femmes doit compléter l'éducation civique aux valeurs démocratiques, et qu'elle doit être intégrée à un environnement d'apprentissage basé sur les ...[+++]


4. Calls for the promotion of a holistic approach to formal and informal education in schools, and of a sensitive approach to the inclusion of human rights, human dignity, gender equality and the development of self-esteem and assertiveness which encourages autonomous and informed decision-making for girls and women, both at a personal and at a professional level; recognises that education for gender equality must complement civic education for democratic values, and be embedded in a rights-based gender-sensitive learning environment, where girls and boys can ...[+++]

4. réclame la promotion d'une approche holistique de l'éducation formelle et informelle dans les écoles et d'une approche sensible à l'inclusion des droits de l'homme, de la dignité humaine, de l'égalité des genres, du développement de l'estime de soi et de l'assertivité, qui encourage les filles et les femmes à prendre des décisions de manière autonome et en toute connaissance de cause, tant au niveau personnel que professionnel; reconnaît que l'éducation à l'égalité entre les hommes et les femmes doit compléter l'éducation civique aux valeurs démocratiques, et qu'elle doit être intégrée à un environnement d'apprentissage basé sur les ...[+++]


4. Calls for the promotion of a holistic approach to formal and informal education in schools, and of a sensitive approach to the inclusion of human rights, human dignity, gender equality and the development of self-esteem and assertiveness which encourages autonomous and informed decision-making for girls and women, both at a personal and at a professional level; recognises that education for gender equality must complement civic education for democratic values, and be embedded in a rights-based gender-sensitive learning environment, where girls and boys can ...[+++]

4. réclame la promotion d'une approche holistique de l'éducation formelle et informelle dans les écoles et d'une approche sensible à l'inclusion des droits de l'homme, de la dignité humaine, de l'égalité des genres, du développement de l'estime de soi et de l'assertivité, qui encourage les filles et les femmes à prendre des décisions de manière autonome et en toute connaissance de cause, tant au niveau personnel que professionnel; reconnaît que l'éducation à l'égalité entre les hommes et les femmes doit compléter l'éducation civique aux valeurs démocratiques, et qu'elle doit être intégrée à un environnement d'apprentissage basé sur les ...[+++]


28. Takes the view that the 7th EAP should include objectives on how to deal with the urban environment, where the majority of European citizens live, where more than two thirds of CO2 emissions are produced, and which has a considerable impact on the environment, and that it should provide guidance on how to promote integrated environmental planning, sustainable mobility, quality of life and human health in cities, taking into account the principle of subsidiarity;

28. est d'avis que le septième programme d'action devrait inclure des objectifs sur la façon de traiter spécifiquement l'environnement urbain, où vit la majorité des citoyens européens, où sont produits plus de deux tiers des émissions de CO2 et qui a une incidence considérable sur l'environnement, et qu'il devrait fournir des orientations sur la façon de promouvoir dans les villes une planification environnementale intégrée, une mobilité durable, la qualité de la vie et la santé publique, tout cela en respectant le principe de subsidiarité;


At the moment, damage to the environment does not feature among the objectives of the common foreign and security policy, so it is true that from that point of view, it is not taken into account and we should be thinking about whether to include damage to the environment where it constitutes a threat either to international security or to the rights of people, to human rights.

Il se trouve qu'aujourd'hui, les atteintes à l''environnement ne figurent pas au rang des objectifs de la politique extérieure et de sécurité commune, donc il est vrai que de ce point de vue là, il n'y a pas de prise en compte et qu'il faut réfléchir au fait de savoir si nous ne devrions pas intégrer ces atteintes à l'environnement, dès lors qu'elles constituent une menace soit pour la sécurité internationale, soit pour les droits des populations, droits de l'homme.


- contributing to a high level of quality of life and social well being for citizens by providing an environment where the level of pollution does not give rise to harmful effects on human health and the environment and by encouraging a sustainable urban development.

- contribuer à atteindre un niveau élevé de qualité de la vie et de bien-être social pour les citoyens en leur procurant un environnement dans lequel la pollution n'a pas d'effets nuisibles sur la santé humaine et l'environnement ainsi qu'en encourageant un développement urbain durable,




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'human environments where' ->

Date index: 2023-06-29
w