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Creating a brand guidelines
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Trademark
Understand how various components work together

Vertaling van "how we brand " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
A Case Study in Multi-Stakeholder Consultation: The Corporate History of the Federal Pesticide Registration Review, or How We Got From There to Here

A Case Study in Multi-Stakeholder Consultation: the Corporate History of the Federal Pesticide Registration Review, or How We Got From There to Here


How We Would Like It To Work

Comment nous envisageons le programme




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aider à clarifier les synergies entre diverses composantes


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surveiller la gestion d'une marque


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cer les lignes directrices d'une marque


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know-how control tests | know-how experimentation | know-how testing

expérimentation du savoir-faire


brand market penetration studies | brand market planning and operation | brand marketing

marketing de la marque


trademark [ manufacturer's trademark | product brand | service mark | stamp of origin | trade mark | trade mark licences(UNBIS) ]

marque [ marque d'origine | marque de fabrication | marque de fabrique | marque de produit | marque de service ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Analysis of Professor Damien P. McLoughlin — Brand building: why and how small brands should invest in marketing, prepared for Ryanair, 10 April 2013

Analyse du professeur Damien P. McLoughlin — Stratégie de marque: pourquoi et comment les petites marques devraient investir dans le marketing, rédigée pour Ryanair, le 10 avril 2013


23. Recommends giving consideration to how the private sector can become involved in the ‘Destination(s) Europe’ brand’s marketing strategy, and how it can contribute financially to the development and goals of the strategy; stresses the importance of public-private partnerships and consequently suggests developing a Special Public‑Private Partnership of Tourism (SPOT) programme; calls on the Member States to involve their respective regional and local authorities in this process, and to cooperate constructively with the industry in order to achieve those objectives;

23. recommande d'examiner la façon dont le secteur privé pourrait être associé à la stratégie de promotion du label "Destination(s) Europe" et au financement du développement et des objectifs de la stratégie; souligne l'importance des partenariats public-privé et suggère par conséquent l'élaboration d'un programme de partenariat spécial public-privé pour le tourisme; invite les États membres à associer leurs autorités régionales et locales respectives à ce processus et à coopérer de manière constructive avec le secteur pour atteindre ces objectifs;


23. Recommends giving consideration to how the private sector can become involved in the ‘Destination(s) Europe’ brand’s marketing strategy, and how it can contribute financially to the development and goals of the strategy; stresses the importance of public-private partnerships and consequently suggests developing a Special Public‑Private Partnership of Tourism (SPOT) programme; calls on the Member States to involve their respective regional and local authorities in this process, and to cooperate constructively with the industry in order to achieve those objectives;

23. recommande d'examiner la façon dont le secteur privé pourrait être associé à la stratégie de promotion du label "Destination(s) Europe" et au financement du développement et des objectifs de la stratégie; souligne l'importance des partenariats public-privé et suggère par conséquent l'élaboration d'un programme de partenariat spécial public-privé pour le tourisme; invite les États membres à associer leurs autorités régionales et locales respectives à ce processus et à coopérer de manière constructive avec le secteur pour atteindre ces objectifs;


23. Recommends giving consideration to how the private sector can become involved in the ‘Destination(s) Europe’ brand’s marketing strategy, and how it can contribute financially to the development and goals of the strategy; stresses the importance of public-private partnerships and consequently suggests developing a Special Public-Private Partnership of Tourism (SPOT) programme; calls on the Member States to involve their respective regional and local authorities in this process, and to cooperate constructively with the industry in order to achieve those objectives;

23. recommande d'examiner la façon dont le secteur privé pourrait être associé à la stratégie de promotion du label "Destination(s) Europe" et au financement du développement et des objectifs de la stratégie; souligne l'importance des partenariats public-privé et suggère par conséquent l'élaboration d'un programme de partenariat spécial public-privé pour le tourisme; invite les États membres à associer leurs autorités régionales et locales respectives à ce processus et à coopérer de manière constructive avec le secteur pour atteindre ces objectifs;


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Analysis of Professor Damien P. McLoughlin — Brand building: why and how small brands should invest in marketing, prepared for Ryanair, 10 April 2013

Analyse du Professeur Damien P. McLoughlin — Développement de la marque: pourquoi et comment les petites marques devraient investir dans le marketing, préparée pour Ryanair, 10 avril 2013


107. Believes that, with such a wide variety of locations available within the buildings of Parliament for canteens, bars, and retail space, a variety of competitive catering outlets, including established high street brands (coffee shops, sandwich outlets, restaurants, and so forth), could, if allowed to establish themselves inside Parliament, offer a better service to staff; calls for a plan to be prepared to indicate how the different catering facilities, could be offered for tender separately when current contractual arrangements ...[+++]

107. estime que, avec une telle variété d'emplacements disponibles au sein des bâtiments du Parlement pour des cantines, bars et lieux de vente au détail, un ensemble de services de restauration collective concurrents, y compris des enseignes reconnues (cafés, sandwicheries, restaurants, etc.) pourraient, s'ils étaient autorisés à s'établir au sein du Parlement, offrir un meilleur service au personnel; appelle de ses vœux l'élaboration d'un projet indiquant les modalités d'attribution de marchés publics distincts à différents services de restauration, lorsque les dispositions contractuelles actuelles arriveront à échéance;


We heard in that debate how the mullahs have exported terrorism to Palestine and Lebanon, and how now they are exporting their vile brand of terror to Yemen.

Nous avons entendu, dans ce débat, de quelle manière les mollahs ont exporté le terrorisme en Palestine et au Liban, et comment ils exportent à présent au Yémen les infâmes stigmates de la terreur.


18. For the purpose of assessing whether an agreement or its individual parts may restrict inter-brand competition and/or intra-brand competition it needs to be considered how and to what extent the agreement affects or is likely to affect competition on the market.

18. Pour déterminer si un accord, ou l'une de ses parties, est susceptible de restreindre la concurrence intermarques et/ou la concurrence intramarque, il est nécessaire d'examiner comment, et dans quelle mesure, cet accord affecte, ou est susceptible d'affecter, la concurrence sur le marché.


f) the ownership of intangibles (patents, trademarks, brand names, know-how, etc.) and royalties paid or received;

f) une liste des actifs incorporels détenus (brevets, marques, marques de fabrique, marques de commerce, savoir-faire, etc.) et des redevances versées ou perçues;


The efficiencies are limited, as the transport costs are linked to quantity and not exclusivity and the stocking cabinets do not contain special know-how and are not brand specific.

Ces gains sont en effet limités, car les frais de transport sont liés à la quantité et non à l'exclusivité et le mobilier de rangement n'intègre pas un savoir-faire particulier et n'est pas propre à la marque.


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