Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Canada's Nuclear Reactors How Much Safety Is Enough?
Governing in the Millennium How Much Less Government?
How Much of Canada's Unemployment is Structural?
How much an audience has appreciated

Vertaling van "how much students " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
how much an audience has appreciated

degré d'appréciation


How Much of Canada's Unemployment is Structural?

Dans quelle mesure le chômage au Canada est-il structurel?


Governing in the Millennium: How Much Less Government?

La gestion publique dans le nouveau millénaire: à quel point réduire la présence gouvernementale?


Canada's Nuclear Reactors: How Much Safety Is Enough?

Les réacteurs nucléaires canadiens : quel est le niveau suffisant de sûreté?
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Mr. R. Hoops Harrison: The question of how much students should pay has since been overpassed by how much they can pay, because now the point is whether students can even afford the current level that they already are contributing.

M. R. Hoops Harrison: La question de la partie des frais de scolarité que devraient assumer les étudiants a été remplacée par celle de savoir combien ils peuvent payer, parce qu'aujourd'hui on en est à se demander si les étudiants ont les moyens de payer ce qu'on leur demande actuellement.


Introductory Activity and Survey Discuss the symbols on the cover of Our Country, Our Parliament and conduct a survey to determine how much students already know about political systems and levels of government in Canada.

Activité d’introduction et enquête Discutez des symboles apparaissant sur la couverture du manuel Notre pays, notre Parlement et procédez à l’enquête afin de déterminer dans quelle mesure les élèves connaissent les systèmes politiques et les ordres de gouvernement du Canada.


Have you been in touch with the officers who administer the Canada Student Loans Program to find out how much students owe versus the issue of bankruptcy?

Est-ce que vous avez contacté les responsables de l'administration du programme de prêts aux étudiants pour savoir quels sont les montants d'endettement des étudiants versus la question de la faillite?


(Return tabled) Question No. 865 Ms. Kirsty Duncan: With respect to cuts in government funding to newcomer settlement organizations: (a) how does this policy reflect Canada’s commitment to cultural diversity; (b) what, if any, needs assessments of newcomers to Canada have been undertaken over the last five years, if none were undertaken, why not, and of those undertaken, (i) when were they undertaken, (ii) by whom, (iii) what were the results, (iv) what were the chief recommendations; (c) what was the detailed process undertaken to examine funding of newcomer settlement programs, which led to the government's cuts; (d) over the past five y ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 865 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la réduction des subventions gouvernementales aux organismes d’aide à l’établissement des nouveaux arrivants: a) en quoi cette politique correspond-elle à l’engagement du Canada en faveur de la diversité culturelle; b) a-t-on cherché depuis cinq ans à évaluer les besoins des nouveaux arrivants, si non, pourquoi pas, si oui, (i) quand ces évaluations ont-elles été menées, (ii) qui les a menées, (iii) quels résultats ont-elles donnés, (iv) sur quelles recommandations ont-elles débouché; c) comment s’y est-on pris au juste pour examiner le budget des programmes ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
60. Believes that programmes promoting intercultural and interfaith dialogue need sustained encouragement in order to promote cooperation in the region, that joint initiatives in the field of education and media are much needed in order to create and consolidate meaningful links between the and the opinion-formers in the region, and that initiatives such as the Black Sea Universities Network provide good examples of how academic interaction can trigger positive synergies in the region; calls for the strengthening of academic and student networks, e-infrast ...[+++]

60. estime que les programmes qui favorisent le dialogue interculturel et interconfessionnel ont besoin d'un encouragement soutenu de manière à promouvoir la coopération dans la région, que des initiatives communes dans le domaine de l'éducation et des médias sont extrêmement nécessaires pour créer et renforcer de véritables liens entre les personnes et les leaders d'opinion de la région et que des initiatives telles que le réseau des universités de la mer Noire sont de bons exemples des synergies positives qu'une interaction universitaire peut produire dans la région; demande le renforcement des réseaux universitaires et d'étudiants, des e-infrastructu ...[+++]


This proposal would provide EU funding for students, research institutes and facilities, as well as communication with the public about the importance of science; areas that the Member States promote many times more effectively, and so there are more effective ways of spending European funds in this area; consider how much of the red-tape and administrative burden could be cut in international cooperation and in the mobility of researchers.

Cette proposition offrirait un financement européen à des étudiants, à des instituts et à des infrastructures de recherche, ainsi qu’à la communication avec la population sur l’importance des sciences, autant de missions dont les États membres s’acquittent infiniment plus efficacement.


Those like myself who have experienced the effects of the Erasmus and Socrates programmes in universities know, despite the frequently limited scale of the programmes caused by lack of funding, how much impact they have had both in terms of widening the horizons of students and lecturers and in terms of creating extensive European awareness among the citizens, starting with the families of those who have benefited from the programm ...[+++]

Ceux qui, comme moi, ont perçu à l'université les effets des programmes Erasmus et Socrates - même s'ils sont souvent d'une portée limitée en raison de l'insuffisance des fonds - savent combien ceux-ci ont été importants tant pour l'élargissement des perspectives des étudiants et des professeurs que pour la création d'une sensibilité européenne dans le contexte plus vaste des citoyens, à commencer par les familles de ceux qui en ont profité.


Those like myself who have experienced the effects of the Erasmus and Socrates programmes in universities know, despite the frequently limited scale of the programmes caused by lack of funding, how much impact they have had both in terms of widening the horizons of students and lecturers and in terms of creating extensive European awareness among the citizens, starting with the families of those who have benefited from the programm ...[+++]

Ceux qui, comme moi, ont perçu à l'université les effets des programmes Erasmus et Socrates - même s'ils sont souvent d'une portée limitée en raison de l'insuffisance des fonds - savent combien ceux-ci ont été importants tant pour l'élargissement des perspectives des étudiants et des professeurs que pour la création d'une sensibilité européenne dans le contexte plus vaste des citoyens, à commencer par les familles de ceux qui en ont profité.


It is quite striking how much media attention this enquiry received, precisely because they know that parents, students and the entire teaching environment scrutinise these results.

Ce qui frappe quand même, c'est l'importance qu'y attachent les médias, parce que l'on sait justement que les parents, que les étudiants, que tout le milieu des enseignants gardent un œil très attentif sur ces résultats.


Regarding questions on the Canada Millennium Scholarships initiative as to how much money has been given directly to students and how much has gone to provincial governments, Canadian students received some $285 million in additional financial assistance for the 1999-2000 academic year.

Au sujet des questions concernant le projet des Bourses d'études canadiennes du millénaire, à savoir quel est le montant d'argent qui a été versé directement aux étudiants et combien est allé aux gouvernements provinciaux, les étudiants canadiens ont reçu quelque 285 millions de dollars en aide financière additionnelle au cours de l'année scolaire 1999-2000.




Anderen hebben gezocht naar : how much students     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'how much students' ->

Date index: 2022-04-10
w