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Algebra priority order
Algebraic priority order
Algebraical priority order
Corporate E-FILE Helpdesk
Corporate EFILE Helpdesk
Corporate electronic filing Helpdesk
Deal with helpdesk problems
Economic priority
Establish priorities in pipeline networks
Estimate repair priority
Estimating repair priority
Estimation of bridge repair priority
FPC
Food priority countries
Food priority country
Handle a helpdesk problem
Handle helpdesk problems
Handling a helpdesk problem
IPR Helpdesk
Intellectual Property Rights Helpdesk
PFC
PIC
Person entitled to a priority
Person with priority entitlement
Priority
Priority Intercept Controller
Priority action
Priority employee
Priority food countries
Priority interrupt control unit
Priority interrupt controller
Priority interrupt module
Priority measure
Priority person
Repair priority assessment
Set management priorities in pipeline networks
Set priorities in pipeline networks

Traduction de «helpdesks in priority » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
handle a helpdesk problem | handling a helpdesk problem | deal with helpdesk problems | handle helpdesk problems

rer les problèmes d'assistance


Corporate EFILE Helpdesk [ Corporate electronic filing Helpdesk | Corporate E-FILE Helpdesk ]

Bureau d'aide de la TED aux sociétés [ Bureau d'aide de la transmission électronique des déclarations aux sociétés ]


establish priorities in pipeline networks | set priorities in pipeline networks | direct priorities in priorities in pipeline infrastructure networks | set management priorities in pipeline networks

définir les priorités de gestion dans les réseaux de canalisations de transport | définir les priorités de gestion dans les réseaux de pipelines


Intellectual Property Rights Helpdesk | IPR Helpdesk

bureau d’assistance DPI | bureau d'assistance Droits de la propriété intellectuelle


estimating repair priority | estimation of bridge repair priority | estimate repair priority | repair priority assessment

estimer le degré de priorité de réparations


economic priority [ priority action | priority measure ]

priorité économique [ action prioritaire ]


priority person [ person with priority entitlement | priority employee | person entitled to a priority | priority ]

bénéficiaire de priorité [ personne ayant un droit de priorité de nomination | prioritaire | employé prioritaire | employé bénéficiant d'une priorité | personne bénéficiant d'une priorité | bénéficiaire du droit de priorité de nomination ]


algebra priority order | algebraic priority order | algebraical priority order

ordre de priorité algébrique


food priority countries | food priority country | priority food countries | FPC [Abbr.] | PFC [Abbr.]

pays ayant des besoins prioritaires en matière d'alimentation | pays prioritaires du point de vue de l'alimentation | PPA [Abbr.]


Priority Intercept Controller [ PIC | priority interrupt controller | priority interrupt module | priority interrupt control unit ]

moniteur d'interruptions prioritaires
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
38. Stresses the lack of resources at SMEs’ disposal to fight breaches of IPR affecting them on third markets; calls for concrete initiatives on the part of the EU to improve the protection of SMEs’ intellectual property rights in these third countries, such as has been achieved with the SME IPR helpdesk in China; observes that this model of helpdesk is currently being extended, in a pilot initiative, to a selection of ASEAN and South America countries; stresses the need to conduct a proper evaluation of existing helpdesks, with a view to optimising the functioning of the model before extending it further; urges the Commission, once lessons have been drawn from this assessment, to adopt similar ...[+++]

38. met l'accent sur le manque de moyens à disposition des PME pour lutter contre les infractions aux droits de propriété intellectuelle (DPI) dont elles sont victimes sur les marchés tiers; invite l'Union européenne à prendre des initiatives concrètes en vue d'améliorer la protection des droits de propriété intellectuelle des PME dans ces pays tiers, comme c'est le cas avec le bureau d'assistance DPI en Chine; observe que ce modèle de service d'assistance est actuellement étendu, dans le cadre d'une initiative pilote, à une série de pays de l'ANASE et d'Amérique du Sud; insiste sur la nécessité de procéder à une juste évaluation des services d'assistance en place afin d'optimis ...[+++]


25. Stresses the lack of resources at SMEs’ disposal to fight breaches of intellectual property rights (IPR) affecting them on third markets; calls for concrete initiatives on the part of the EU to improve the protection of SMEs’ intellectual property rights in these third countries, such as has been achieved with the SME IPR helpdesk in China; observes that this model of helpdesk is currently being extended, in a pilot initiative, to a selection of ASEAN and South America countries; stresses the need to conduct a proper evaluation of existing helpdesks, with a view to optimising the functioning of the model before extending it further; urges the Commission, once lessons have been drawn from this assessment, to adopt similar ...[+++]

25. met l'accent sur le manque de moyens à disposition des PME pour lutter contre les infractions aux droits de propriété intellectuelle (DPI) dont elles sont victimes sur les marchés tiers; invite l'UE à prendre des initiatives concrètes en vue d'améliorer la protection des droits de propriété intellectuelle des PME dans ces pays tiers, comme c'est le cas avec le bureau d'assistance DPI en Chine; observe que ce modèle de service d'assistance est actuellement étendu, dans le cadre d'une initiative pilote, à une série de pays de l'ANASE et d'Amérique du Sud; insiste sur la nécessité de procéder à une juste évaluation des services d'assistance en place afin d'optimis ...[+++]


Stresses the lack of resources at SMEs’ disposal to fight breaches of IPR affecting them on third markets; calls for concrete initiatives on the part of the EU to improve the protection of SMEs’ intellectual property rights in these third countries, such as has been achieved with the SME IPR helpdesk in China; observes that this model of helpdesk is currently being extended, in a pilot initiative, to a selection of ASEAN and South America countries; stresses the need to conduct a proper evaluation of existing helpdesks, with a view to optimising the functioning of the model before extending it further; urges the Commission, once lessons have been drawn from this assessment, to adopt similar helpdesks in priority ...[+++]

met l'accent sur le manque de moyens à disposition des PME pour lutter contre les infractions aux droits de propriété intellectuelle (DPI) dont elles sont victimes sur les marchés tiers; invite l'Union européenne à prendre des initiatives concrètes en vue d'améliorer la protection des droits de propriété intellectuelle des PME dans ces pays tiers, comme c'est le cas avec le bureau d'assistance DPI en Chine; observe que ce modèle de service d'assistance est actuellement étendu, dans le cadre d'une initiative pilote, à une série de pays de l'ANASE et d'Amérique du Sud; insiste sur la nécessité de procéder à une juste évaluation des services d'assistance en place afin d'optimis ...[+++]


Specific measures to facilitate SMEs' access to markets in priority third countries such as the China IPR SME Helpdesk should be supported, as long as they do not duplicate services provided by the Member States or the EEN.

Il convient de soutenir les mesures spécifiques destinées à favoriser l'accès des PME aux marchés de pays tiers prioritaires, telles que le "China IPR SME Helpdesk" (bureau d'assistance sur les droits de la propriété intellectuelle en Chine à destination des PME), à condition que ces mesures ne fassent pas double emploi avec les services fournis par les États membres ou l'ENN.


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