Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Design considered to have an individual character
Have a poor record
Info have-nots
Infopoors
Information have nots
Information have-nots
Information poor
Information poors
Planning our Future
Wine having a registered designation of origin
Wine with a registered designation of origin
Wines having a registered designation of origin
Wines of designated origin
Wines with appellation of origin

Vertaling van "have designed poor " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
This syndrome is characterized by the association of global developmental delay, osteopenia and skin anomalies. To date, only three cases (two brothers and one unrelated girl) have been reported. Central nervous system anomalies manifest as poor lang

syndrome de retard de développement-ostéopénie-anomalies ectodermiques


information have-nots [ information have nots | information poor ]

infopauvres


info have-nots | information have-nots | infopoors | information poors

infopauvres | infodémunis


have a poor record/to

faire piètre figure | faire triste figure


wine having a registered designation of origin | wine with a registered designation of origin

vin à appellation d'origine contrôlée | vin d'appellation d'origine contrôlée


Planning our Future: do we have to be poor?: a paper to facilitate discussion on women and pensions [ Planning our Future ]

Planifier l'avenir : solutions à la pauvreté des femmes : discussions sur les régimes de pension pour les femmes [ Planifier l'avenir ]


have a poor record

faire piètre figure [ faire triste figure ]


design considered to have an individual character

dessin ou modèle réputé présenter un caractère individuel


wines of designated origin (1) | wines having a registered designation of origin (2) | wines with appellation of origin (3)

vins avec appellation d'origine | vins avec appellation d'origine contrôlée
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Thanks to poor design and poor enforcement, it has generally been a question of too little, too late. For the financial sanctions taken against the government of the Federal Republic of Yugoslavia in 1998-2000 to have been truly effective in preventing FRY interference in Kosovo, for instance, measures should have been targeted swiftly and unambiguously on individual decision-makers.

Les sanctions financières prises contre le gouvernement de la République fédérale de Yougoslavie en 1998-2000, par exemple, auraient pu être ciblées immédiatement et totalement sur les responsables dans le pays; elles auraient ainsi sans doute contribué plus utilement à prévenir les activités du gouvernement de la RFY au Kosovo.


Nevertheless, the -still limited- economic literature in this area provides evidence that regulation can have significant positive or negative (if poorly designed) effects on economic performance and innovation.

Néanmoins, la littérature économique – encore limitée – qui existe à ce sujet montre que la réglementation peut avoir d’importantes conséquences positives ou négatives (si elle n’est pas bien conçue) pour les performances économiques et l’innovation.


In order to address the potentially detrimental effect of poorly designed remuneration structures on the sound management of risk and control of risk-taking behaviour by individuals, there should be an express obligation for AIFMs to establish and maintain, for those categories of staff whose professional activities have a material impact on the risk profiles of AIFs they manage, remuneration policies and practices that are consistent with sound and effective risk management.

Afin d’empêcher que des structures de rémunération mal conçues puissent nuire à la qualité de la gestion des risques et à la maîtrise des prises de risques par les individus, il convient d’imposer aux gestionnaires l’obligation expresse de mettre en place et d’entretenir, pour les catégories du personnel dont les activités professionnelles ont une incidence substantielle sur le profil de risque des FIA qu’ils gèrent, des politiques et des pratiques de rémunération compatibles avec une gestion saine et efficace des risques.


In order to address the potentially detrimental effect of poorly designed remuneration structures on the sound management of risk and control of risk-taking behaviour by individuals, the requirements of Directive 2006/48/EC should be supplemented by an express obligation for credit institutions and investment firms to establish and maintain, for categories of staff whose professional activities have a material impact on their risk profile, remuneration policies and practices that are consisten ...[+++]

Afin d’empêcher que des structures de rémunération mal conçues puissent nuire à la qualité de la gestion des risques et à la maîtrise des prises de risques par les individus, il convient de compléter les exigences de la directive 2006/48/CE par une obligation expresse faite aux établissements de crédit et aux entreprises d’investissement de mettre en place et de maintenir, pour les catégories du personnel dont les activités ont une incidence significative sur leur profil de risque, des politiques et des pratiques de rémunération compatibles avec une gestion des ris ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(11) Since poorly designed remuneration policies and incentive schemes are capable of increasing to an unacceptable extent the risks to which credit institutions and investment firms are exposed, it is appropriate that competent authorities impose qualitative or quantitative measures on the relevant entities that are designed to address problems that have been identified in relation to remuneration policies in the Pillar 2 supervisory review.

(11) Dans la mesure où des politiques de rémunération et des mécanismes incitatifs mal conçus peuvent porter à un niveau inacceptable les risques auxquels sont exposés les établissements de crédit et les entreprises d'investissement, il convient que les autorités compétentes imposent aux entités en question des mesures qualitatives ou quantitatives de nature à éliminer les problèmes qui ont été relevés dans le contexte de la surveillance prudentielle ("deuxième pilier") à propos des politiques de rémunération.


H. whereas the concrete consequences of climate change often have to be dealt with at local level by local authorities; whereas the proper linking of international, national and local levels of policy-making is therefore a key challenge in designing effective climate change adaptation and mitigation strategies; and whereas large-scale structural changes must be achieved, without sacrificing a community-based pro-poor approach,

H. considérant que les conséquences concrètes du changement climatique doivent souvent être traitées au niveau local par les autorités locales; considérant que, de ce fait, la coordination adéquate des décisions politiques aux niveaux international, national et local constitue un défi d'envergure pour l'élaboration de stratégies efficaces d'adaptation au changement climatique et d'atténuation de ses effets; considérant que des mutations structurelles à grande échelle doivent être réalisées, mais sans sacrifier une approche orientée vers les personnes pauvres et fondée sur les collectivités locales,


H. whereas the concrete consequences of climate change often have to be dealt with at local level by local authorities; whereas the proper linking of international, national and local levels of policy-making is therefore a key challenge in designing effective climate change adaptation and mitigation strategies; and whereas large-scale structural changes must be achieved, without sacrificing a community-based pro-poor approach,

H. considérant que les conséquences concrètes du changement climatique doivent souvent être traitées au niveau local par les autorités locales; considérant que, de ce fait, la coordination adéquate des décisions politiques aux niveaux international, national et local constitue un défi d'envergure pour l'élaboration de stratégies efficaces d'adaptation au changement climatique et d'atténuation de ses effets; considérant la nécessité d'opérer des mutations structurelles à grande échelle, mais sans sacrifier une approche axée sur les pauvres et fondée sur les collectivités locales,


– (FR) The first round of hearings of Commissioners-designate held by Parliament made it clear to Members of this House that some of these Commissioners-designate had an extremely poor grasp of matters falling under the portfolios for which they might have been responsible.

- La première phase d’auditions des candidats aux postes de commissaires devant le Parlement européen avait permis aux parlementaires de constater la faible maîtrise par certains candidats des dossiers ont ils auraient éventuellement la charge.


Poor design and construction methods can have a significant effect on the health of a building's occupiers (people in Europe spend almost 90% of their time inside buildings) and on the environment (energy consumption for heating and lighting produces 35% of all greenhouse gas emissions; production of 450 million tonnes of construction and demolition waste per year).

Une mauvaise conception et de mauvaises méthodes de construction peuvent avoir un impact significatif sur la santé des occupants (les Européens passent près de 90% de leur temps à l'intérieur des bâtiments) ainsi que sur l'environnement (consommation d'énergie pour le chauffage et l'éclairage, produisant 35% du total des émissions de gaz à effet de serre; production de 450 millions de tonnes de déchets de construction et de démolition par an).


In order to put an end to this pillaging of the planet to increase the wealth of a few trusts, in order to put an end to the flagrant inequality between the wealthy in wealthy countries and the poor in poor countries, and in order to prevent the poor being starved to death or being massacred in wars designed to preserve this situation, we have absolutely no other option but to put an end to the international economic system.

Pour mettre fin au pillage de la planète afin d'enrichir quelques trusts, pour mettre fin aux inégalités extravagantes entre les riches des pays riches et les pauvres des pays pauvres, pour empêcher que l'on assassine des pauvres en les affamant ou en les massacrant dans des guerres faites pour protéger cette situation, il n'y a rien mais absolument rien d'autre à faire que de mettre fin au système économique international.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'have designed poor' ->

Date index: 2023-01-28
w