Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
15
Close the psychotherapeutic relationship
Complete the psychotherapeutic relationship
Conclude a psychotherapeutic relationship
Conclude business agreements
Conclude the psychotherapeutic relationship
Concluding Document of Madrid
Concluding business agreements
Engineering instructor
Engineering lecturer
Engineering professor
Madrid Concluding Document
Negotiate business agreements
Professor
Professor of mechanical engineering
Settle business agreements
Teacher
Teaching personnel
Teaching profession
Teaching staff
To conclude a bargain
To conclude a contract
To make a contract
Vienna Concluding Document

Vertaling van "has concluded professor " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
close the psychotherapeutic relationship | conclude a psychotherapeutic relationship | complete the psychotherapeutic relationship | conclude the psychotherapeutic relationship

mener une relation psychothérapeutique à bonne fin


Concluding Document of Madrid | Madrid Concluding Document

Document de clôture de Madrid


concluding business agreements | settle business agreements | conclude business agreements | negotiate business agreements

conclure des contrats commerciaux


to conclude a bargain | to conclude a contract | to make a contract

arrêter un marché | conclure un marché


Concluding Document of the Vienna Meeting 1986 of Representatives of the Participating States of the Conference on Security and Co-operation in Europe, held on the basis of the provisions of the Final Act relating to the Follow-up to the Conference | Vienna Concluding Document

Document de clôture de la réunion de Vienne 1986 des représentants des États ayant participé à la Conférence sur la sécurité et la coopération en Europe, tenue conformément aux dispositions de l'acte final relatives aux suites de la conférence | Document de clôture de la réunion de Vienne sur les suites de la CSCE


engineering instructor | engineering professor | engineering lecturer | professor of mechanical engineering

enseignante-chercheuse en ingénierie | enseignant-chercheur en ingénierie | enseignant-chercheur en ingénierie/enseignante-chercheuse en ingénierie


teacher [ professor | teaching staff | Teaching profession(STW) | teaching personnel(UNBIS) ]

enseignant [ instituteur | personnel enseignant | professeur ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The Chair: Before we conclude, Professor Foote has suffered from being with us by video conference and not at this table.

Le président : Avant de conclure, j'aimerais mentionner que M. Foote a subi les contrecoups du fait qu'il a participé à la réunion non pas en personne, mais par vidéoconférence.


25. Considers that the review of EULEX and its eventual phasing-out must go hand in hand with the strengthening and broadening of the mandate of the EUSR, so as to ensure that the EUSR has the necessary capacity for Monitoring, Mentoring and Advising activities, the enhancement of Kosovo’s EU integration process, the fight against organised crime and corruption, and the prosecution of war crimes; calls, in the meantime, for increased effectiveness, as well as full transparency and responsibility, on the part of the EULEX mission during its mandate; takes note of the Council conclusions of December 2015 regarding the mandate of EULEX, a ...[+++]

25. estime que le réexamen de la mission EULEX et son éventuel retrait progressif doivent aller de pair avec le renforcement et l'élargissement du mandat du représentant spécial de l'Union, afin veiller à ce que celui-ci dispose des capacités nécessaires pour mener à bien les activités de suivi, d'encadrement et de conseil, le renforcement du processus d'intégration du Kosovo dans l'Union, la lutte contre la criminalité organisée et la corruption, et la poursuite des crimes de guerre; appelle, d'ici là, à une meilleure efficacité ainsi qu'à une transparence et à une responsa ...[+++]


Since I would like to allow my colleague from the PPE-DE Group, Professor Trakatellis, to use some of my speaking time, I will now conclude my introduction.

Comme je voudrais permettre à mon collègue du groupe PPE-DE, le professeur Trakatellis, d’utiliser une partie de mon temps de parole, je conclus ici mon introduction.


Professor Webster concluded his presentation to the Hearing by asking: “Could it be unacceptable to incorporate foods of animal origin in rations for ruminants simply on the basis that they are perceived by society (though not the animals themselves) to be unnatural?” Prof. Webster concluded that it is ethically inadequate to consider this question in isolation.

Le professeur Webster a conclu son exposé devant les participants à l'audition en demandant s'il pouvait être inacceptable d'incorporer des aliments d'origine animale dans le régime des ruminants pour la simple raison qu'ils sont perçus par la société (mais non par les animaux eux-mêmes) comme non naturels.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A his to ry of the approach of the Competition Bureau and the CRTC in their respective treatment of news gathering organizations and news media is available in a paper prepared for this Committee by Professor Richard Schultz.[15] It concludes that the Competition Bureau has had a narrow focus on advertising markets and the CRTC has largely set aside its concerns about news and information.

Un historique de l’approche qu’empruntent le Bureau de la concurrence et le CRTC relativement aux organes de presse et aux médias d’information figure dans un document préparé à l’intention du Comité par M. Richard Schultz[15].


I should like to conclude with a few critical remarks, which are of an exclusively procedural nature and have nothing to do with the quality of Professor Stark’s candidacy or with him personally.

J’aimerais conclure par quelques observations critiques, qui sont de nature exclusivement procédurale et n’ont rien à voir avec la qualité de la candidature du professeur Stark ni avec lui en tant que personne.


Professor Barrett concludes: “The response that such ‘bugs’ in the documentation are unavoidable is understandable, but to expect that all such subsequent problems will be encountered and reported by users.is not sufficient.

Le professeur Barrett conclut en ces termes: «La réponse selon laquelle de tels ‘‘bogues’’ dans la documentation sont inévitables est compréhensible, mais il n’est pas suffisant de supposer que ce sont les utilisateurs qui vont rencontrer et signaler tous les problèmes susceptibles de se poser.


For instance, Professor Rosenblum of Harvard questions the impact on poverty; Professor Downing of the University of Arizona concludes there is a failure to meet the World Bank indigenous peoples' guidelines; and the University of Warwick from my own country considers there will be a potential loss to national income from the project if potential spills and leaks are taken into account.

Le professeur Rosenblum de Harvard, notamment, remet en question son impact sur la pauvreté ; le professeur Downing de l’université d’Arizona conclut que le projet ne respecte pas les orientations de la Banque mondiale au sujet des peuples indigènes, et l’université de Warwick située dans mon pays considère qu’il existe un risque potentiel de pertes au niveau du revenu national, si l’on tient compte des fuites et des déversements.


Professor Ruberti concluded his address by inviting the participants to seek inspiration in the person of Leonardo da Vinci - "this exemplary European, whose insatiable curiosity led him to devote his entire life to learning".

Le Professeur Ruberti a conclu son intervention en invitant les participants à placer leurs travaux sous le signe de Léonard de Vinci, "cet européen exemplaire, que sa curiosité insatiable a conduit à se mettre à l'étude toute sa vie".


The idea of organizing the "European Week for Scientific Culture", launched at the beginning of the year - has concluded Professor Ruberti - has very soon generated much interest, and it has led to several projects prepared with great enthusiasm.

L'idée d'organiser une "Semaine Européenne de la Culture Scientifique" lancée au début de l'année, a conclu le Professeur Ruberti, a rapidement suscité un vif intérêt, et a donné lieu à une série de projets à présent préparés avec beaucoup d'enthousiasme.


w