Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ASC
ASC+T
AST
All season traction
Anode-potential-stabilized camera tube
Anode-voltage stabilized camera tube
Anti slip control
Anti slip control + traction
Automatic stability control plus traction
Dynamic stability control
ESC
ESP
Electronic Stability Program
Electronic stabiliser
Electronic stability control
Electronic stability program
Electronic stability programme
Electronic stability system
Electronic stabilizer
Electronic traction and control system
Extra stability program
High-electron-velocity camera tube
High-velocity camera tube
Vehicle stability assist
Vehicle stability control

Vertaling van "had electronic stability " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
electronic stability control [ ESC | electronic stability program | dynamic stability control | vehicle stability assist | vehicle stability control ]

électro-stabilisateur programmé [ ESP | contrôle électronique de stabilité | correcteur électronique de trajectoire ]


electronic stability control | ESC | electronic stability program | ESP

électro-stabilisateur programmé | ESP


Electronic stability program | electronic stability system | extra stability program | ESP [Abbr.]

contrôle dynamique de stabilité | ESP [Abbr.]


electronic stabiliser [ electronic stabilizer ]

stabilisateur électronique


Electronic Stability Program (ESP)

système de contrôle de trajectoire


electronic stability program | ESP

dispositif électronique de stabilité programmé | régulation de comportement dynamique ESP | dispositif ESP | ESP


electronic stability control | ESC [Abbr.]

contrôle électronique de la stabilité


electronic stability programme | ESP [Abbr.]

programme électronique de stabilité


high-velocity camera tube [ anode-potential-stabilized camera tube | high-electron-velocity camera tube | anode-voltage stabilized camera tube ]

tube analyseur à électrons rapides [ tube analyseur à potentiel stabilisé sur l'anode ]


electronic traction and control system | automatic stability control plus traction | ASC+T | all season traction | AST | anti slip control + traction | anti slip control | ASC

système d'antipatinage à régulation électronique | antipatinage à régulation électronique | antipatinage électronique ASC+T | antipatinage ASC+T
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
According to EuroNCAP[15], 4,000 lives each year on Europe’s roads could be saved if all cars had Electronic Stability Control, and 100,000 serious accidents could be avoided.[16] The challenge currently in Europe is that availability of ESC in new cars is still low, 40% in EU-25 in 2005, and varies greatly from market to market due to the differing commercial strategies amongst manufacturers and varied support from authorities (85 % in Sweden, 31% in Italy).

D'après l'EuroNCAP[15], si toutes les voitures étaient équipées de l’ESC, 4 000 vies pourraient être épargnées chaque année en Europe, et 100 000 accidents graves évités[16]. La difficulté réside actuellement dans le fait que la disponibilité de l'ESC dans les voitures neuves est encore limitée (40% dans l'UE-25 en 2005) et varie considérablement d’un marché à l’autre (85% en Suède, mais 31% en Italie) étant donné que les constructeurs ont des stratégies commerciales différentes et que les autorités ont des politiques d'appui diverses.


H. whereas research by the University of Cologne has indicated that 4 000 lives could be saved and 100 000 injuries avoided on Europe's roads each year if all cars had electronic stability control,

H. considérant que des recherches effectuées par l'Université de Cologne ont montré que 4 000 vies pourraient être sauvées et 100 000 cas de blessures pourraient être évités sur les routes européennes chaque année si toutes les voitures étaient équipées d'un système de contrôle de la stabilité électronique,


Further estimates show that four thousand lives each year could be saved on European roads if all cars had Electronic Stability Control (ESC).

Selon d'autres estimations, 4 000 vies pourraient être épargnées chaque année en Europe si toutes les voitures étaient équipées du système de contrôle électronique de la stabilité (ESC).


H. whereas research by the University of Cologne has indicated that 4,000 lives could be saved and 100,000 injuries avoided on Europe's roads each year if all cars had electronic stability control,

H. considérant que des recherches effectuées par l'Université de Cologne ont montré que 4 000 vies pourraient être sauvées et 100 000 cas de blessures pourraient être évités sur les routes européennes chaque année si toutes les voitures étaient équipées d'un système de contrôle de la stabilité électronique,


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
H. whereas research by the University of Cologne has indicated that 4 000 lives could be saved and 100 000 injuries avoided on Europe's roads each year if all cars had electronic stability control,

H. considérant que des recherches effectuées par l'Université de Cologne ont montré que 4 000 vies pourraient être sauvées et 100 000 cas de blessures pourraient être évités sur les routes européennes chaque année si toutes les voitures étaient équipées d'un système de contrôle de la stabilité électronique,


According to EuroNCAP[15], 4,000 lives each year on Europe’s roads could be saved if all cars had Electronic Stability Control, and 100,000 serious accidents could be avoided.[16] The challenge currently in Europe is that availability of ESC in new cars is still low, 40% in EU-25 in 2005, and varies greatly from market to market due to the differing commercial strategies amongst manufacturers and varied support from authorities (85 % in Sweden, 31% in Italy).

D'après l'EuroNCAP[15], si toutes les voitures étaient équipées de l’ESC, 4 000 vies pourraient être épargnées chaque année en Europe, et 100 000 accidents graves évités[16]. La difficulté réside actuellement dans le fait que la disponibilité de l'ESC dans les voitures neuves est encore limitée (40% dans l'UE-25 en 2005) et varie considérablement d’un marché à l’autre (85% en Suède, mais 31% en Italie) étant donné que les constructeurs ont des stratégies commerciales différentes et que les autorités ont des politiques d'appui diverses.


w