(Return tabled) Question No. 162 Mr. Glenn Thibeault: With
regard to Industry Canada’s “More Choices” campai
gn, relating to the government’s upcoming auction of the 700MHz spectrum, what is the total spending by the government for online or web advertising through (i) Facebook, (ii) Twitter, (iii) Google, (iv) Yahoo, (v) Bing, (vi) Bell-Globe Media, (vii) Rogers Communications, (viii) PostMedia, (ix) Toronto Star, (x) Sun Media, (xi) Shaw Communications, (xii) Huffington Post C
anada, (xiii) other ...[+++]websites, broken down by distinct URL?(Le d
ocument est déposé) Question n 162 M. Glenn Thibeault: En ce qui concerne la campagne « Plus de
choix » d’Industrie Canada, dans le cadre des enchères à venir du spectre de 700 M
Hz annoncées par le gouvernement, quel est le total des dépenses du gouvernement en publicité en ligne ou sur le Web sur (i) Facebook, (ii) Twitter, (iii) Google, (iv) Yahoo, (v) Bing, (vi) Bell-Globe Media, (vii) Rogers Communications, (viii) PostMedi
...[+++]a, (ix) Toronto Star, (x) Sun Media, (xi) Shaw Communications, (xii) Huffington Post Canada, (xiii) d’autres sites Web, ventilé par URL?