Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Discourage criminal violations
Discouraged people
Discouraged worker
Escort
Legal use-of-force
Male prostitute
Non-marketable people
Out call girl
Patient escort
Use of legal force
Using legal force
WAGGGS
WAGGGS - Europe Region
World Association of Girl Guides and Girl Scouts

Vertaling van "girls are discouraged " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
The association of four anomalies: intellectual deficit, microcephaly, palate anomalies and ocular abnormalities. It has been described in five patients (three boys and two girls). The clinical manifestations are evident from birth. The palate anomal

syndrome oculo-palato-cérébral


discouraged people | discouraged worker | non-marketable people

personne découragée


Definition: A condition, so far found only in girls, in which apparently normal early development is followed by partial or complete loss of speech and of skills in locomotion and use of hands, together with deceleration in head growth, usually with an onset between seven and 24 months of age. Loss of purposive hand movements, hand-wringing stereotypies, and hyperventilation are characteristic. Social and play development are arrested but social interest tends to be maintained. Trunk ataxia and apraxia start to develop by age four years and choreoathetoid movements frequently follow. Severe mental retardation almost invariably results.

Définition: Trouble décrit jusqu'ici uniquement chez les filles, caractérisé par un développement initial apparemment normal, suivi d'une perte partielle ou complète du langage, de la marche, et de l'usage des mains, associé à un ralentissement du développement crânien et survenant habituellement entre 7 et 24 mois. La perte des mouvements volontaires des mains, les mouvements stéréotypés de torsion des mains et une hyperventilation, sont caractéristiques de ce trouble. Le développement social et le développement du jeu sont arrêtés, ...[+++]


European Committee of the World Association of Girl Guides and Girl Scouts | WAGGGS - Europe Region [Abbr.]

Comité européen de l'Association mondiale des Guides et des Eclaireuses | AMGE - Région Europe [Abbr.]


World Association of Girl Guides and Girl Scouts | WAGGGS [Abbr.]

Association mondiale des guides et des éclaireuses | Association mondiale des guides et éclaireuses | AMGE [Abbr.]


Definition: A disorder, usually first manifest during early childhood (and always well before puberty), characterized by a persistent and intense distress about assigned sex, together with a desire to be (or insistence that one is) of the other sex. There is a persistent preoccupation with the dress and activities of the opposite sex and repudiation of the individual's own sex. The diagnosis requires a profound disturbance of the normal gender identity; mere tomboyishness in girls or girlish behaviour in boys is not sufficient. Gende ...[+++]

Définition: Trouble se manifestant habituellement pour la première fois dans la première enfance (et toujours bien avant la puberté), caractérisé par une souffrance intense et persistante relative au sexe assigné, accompagné d'un désir d'appartenir à l'autre sexe (ou d'une affirmation d'en faire partie). Les vêtements et les activités propres au sexe opposé et un rejet de son propre sexe sont des préoccupations persistantes. Il faut qu'il existe une perturbation profonde de l'identité sexuelle normale pour porter ce diagnostic; il ne suffit pas qu'une fille soit simplement un garçon manqué ou qu'un garçon soit une fille manquée . Les tr ...[+++]


discourage criminal violations | using legal force | legal use-of-force | use of legal force

emploi légal de la force | utilisation légale de la force | recours légal à la force | recours légal à un continuum de force


male prostitute | out call girl | escort | patient escort

escorte femme | escort-girl | escort | escorte
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
23. Encourages national authorities in the region to support gender equality through education in schools and universities; notes that from a young age many girls are discouraged from pursuing school and university subjects perceived as inherently ‘masculine’, such as science, maths and technology; recommends that initial courses be introduced at school that the spectrum of possible subjects and careers open to girls be broadened, so that they are able to develop the knowledge base and full range of skills necessary for succeeding in any path of life they may decide to choose;

23. encourage les autorités nationales de la région à soutenir l'égalité des genres par l'éducation dans les écoles et les universités; observe que, dès leur jeune âge, de nombreuses filles sont dissuadées d'étudier, à l'école et à l'université, des matières qui sont perçues comme intrinsèquement "masculines", telles que les sciences, les mathématiques et la technologie; recommande d'introduire les premiers modules d'enseignement à l'école et d'élargir l'éventail des matières et carrières ouvertes aux filles, de sorte qu'elles soient en mesure de déve ...[+++]


B. whereas gender stereotypes and the substantial gender pay gap that continues to exist might prevent or discourage women from starting or advancing their careers, leading to inequality, which has an adverse impact on the economy and significant implications for job creation; whereas access to public services, which remain an important employment sector for women, is crucial for women’s economic independence and empowerment; emphasises that the Commission must do more to promote education and training for women and ...[+++]

B. considérant que les stéréotypes fondés sur le sexe et l'écart considérable de rémunération entre hommes et femmes qui perdure peuvent empêcher ou décourager les femmes de s'engager ou de progresser dans leur carrière, ce qui entraîne une inégalité, nuit à l'économie et a de fortes répercussions sur la création d'emplois; que l'accès aux services publics, qui demeurent un secteur d'emploi important pour les femmes, est crucial pour assurer l'indépendance économique et l'émancipation des femmes; que la Commission doit davantage promouvoir l'éducation et la formation des femmes et des filles ...[+++]


18. Recognises that from a young age many girls are discouraged from pursuing school and university subjects perceived as inherently ‘masculine’, such as science, maths and technology; recommends introducing initial courses at school in the basics of entrepreneurship and broadening the spectrum of possible subjects and careers open to girls, so that they are able to develop the knowledge base and full range of skills necessary for succeeding in business; highlights the importance of fostering girls' and women's employability through skills training and lifelong learning;

18. reconnaît que, dès leur jeune âge, de nombreuses filles sont dissuadées d'étudier, à l'école et à l'université, des matières qui sont perçues comme intrinsèquement «masculines», telles que les sciences, les mathématiques et la technologie; recommande d'introduire les premiers modules d'enseignement sur les notions fondamentales de l'entrepreneuriat à l'école et d'élargir l'éventail des matières et carrières ouvertes aux filles, de sorte qu'elles soient en mesure d'acquérir le socle de connaissances et toute la gamme des compétences nécessaires pour réussir en entreprise; souligne combien il importe de favoriser l'employabilité des ...[+++]


18. Recognises that from a young age many girls are discouraged from pursuing school and university subjects perceived as inherently ‘masculine’, such as science, maths and technology; recommends introducing initial courses at school in the basics of entrepreneurship and broadening the spectrum of possible subjects and careers open to girls, so that they are able to develop the knowledge base and full range of skills necessary for succeeding in business; highlights the importance of fostering girls’ and women’s employability through skills training and lifelong learning;

18. reconnaît que, dès leur jeune âge, de nombreuses filles sont dissuadées d'étudier, à l'école et à l'université, des matières qui sont perçues comme intrinsèquement "masculines", telles que les sciences, les mathématiques et la technologie; recommande d'introduire les premiers modules d'enseignement sur les notions fondamentales de l'entrepreneuriat à l'école et d'élargir l'éventail des matières et carrières ouvertes aux filles, de sorte qu'elles soient en mesure d'acquérir le socle de connaissances et toute la gamme des compétences nécessaires pour réussir en entreprise; souligne combien il importe de favoriser l'employabilité des ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
We recognise that the representation of the sexes in the mass media and advertising raises serious questions regarding the protection of the dignity of men and women and that, in the education sector, girls and boys are often discouraged from following non-traditional paths, but other complicated issues also arise, such as the freedom of means of communication.

Nous reconnaissons que la représentation des sexes dans les médias et dans la publicité soulève de sérieuses questions en ce qui concerne la protection de la dignité des femmes et des hommes et que dans le secteur de l’éducation, les jeunes filles et les jeunes garçons sont souvent dissuadés de suivre des voies non traditionnelles, mais d’autres questions complexes sont également en jeu, comme celle de la liberté des moyens de communication.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'girls are discouraged' ->

Date index: 2023-03-25
w