Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Acute crisis reaction
Combat fatigue Crisis state Psychic shock
Governance Initiative for ACP
Government initiative
ICLEI
ICLEI – Local Governments for Sustainability
Reaction to stress

Traduction de «further e-government initiatives » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Governance Initiative for ACP

initiative en matière de gouvernance à l’intention des pays ACP




Definition: A transient disorder that develops in an individual without any other apparent mental disorder in response to exceptional physical and mental stress and that usually subsides within hours or days. Individual vulnerability and coping capacity play a role in the occurrence and severity of acute stress reactions. The symptoms show a typically mixed and changing picture and include an initial state of daze with some constriction of the field of consciousness and narrowing of attention, inability to comprehend stimuli, and disorientation. This state may be followed either by further ...[+++]

Définition: Trouble transitoire, survenant chez un individu ne présentant aucun autre trouble mental manifeste, à la suite d'un facteur de stress physique et psychique exceptionnel et disparaissant habituellement en quelques heures ou en quelques jours. La survenue et la gravité d'une réaction aiguë à un facteur de stress sont influencées par des facteurs de vulnérabilité individuels et par la capacité du sujet à faire face à un traumatisme. La symptomatologie est typiquement mixte et variable et comporte initialement un état d'hébétude caractérisé par un certain rétrécissement du champ de la conscience et de l'attention, une impossibili ...[+++]


ICLEI – Local Governments for Sustainability | International Council for Local Environmental Initiatives | ICLEI [Abbr.]

Conseil international des initiatives locales pour l'environnement | Conseil international pour les initiatives écologiques locales | ICLEI – Les Gouvernements Locaux pour le Développement Durable | ICLEI [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
37. Encourages the Member States to develop further e-government initiatives aimed at reducing the error rate by preventing mistakes in the application phase as a mid- to long-term objective; calls upon the Commission and the Member States to respect the target date, as provided for in Article 122(3) of the Common Provision Regulation, to switch to e-cohesion in project application, management and control; believes that full data transparency and accessibility are essential to prevent and combat any abuse; calls in this connection on the Commission to make mandatory the publication of documentation provided by all beneficiaries;

37. encourage les États membres à mettre en place, à moyen ou long terme, davantage d'initiatives d'administration en ligne visant à faire baisser le taux d'erreur en évitant les erreurs pendant la phase de candidature; demande à la Commission et aux États membres de respecter la date limite fixée à l'article 122, paragraphe 3, du règlement portant dispositions communes pour basculer vers le système e-cohésion pour le dépôt, la gestion et le contrôle des projets; estime qu'une transparence absolue des données ainsi que leur accessibilité sont essentielles pour prévenir et combattre tout abus; à cet égard, invite la Commission à rendre ...[+++]


37. Encourages the Member States to develop further e-government initiatives aimed at reducing the error rate by preventing mistakes in the application phase as a mid- to long-term objective; calls upon the Commission and the Member States to respect the target date, as provided for in Article 122(3) of the Common Provision Regulation, to switch to e-cohesion in project application, management and control; believes that full data transparency and accessibility are essential to prevent and combat any abuse; calls in this connection on the Commission to make mandatory the publication of documentation provided by all beneficiaries;

37. encourage les États membres à mettre en place, à moyen ou long terme, davantage d'initiatives d'administration en ligne visant à faire baisser le taux d'erreur en évitant les erreurs pendant la phase de candidature; demande à la Commission et aux États membres de respecter la date limite fixée à l'article 122, paragraphe 3, du règlement portant dispositions communes pour basculer vers le système e-cohésion pour le dépôt, la gestion et le contrôle des projets; estime qu'une transparence absolue des données ainsi que leur accessibilité sont essentielles pour prévenir et combattre tout abus; à cet égard, invite la Commission à rendre ...[+++]


37. Encourages the Member States to develop further e-government initiatives aimed at reducing the error rate by preventing mistakes in the application phase as a mid- to long-term objective; calls upon the Commission and the Member States to respect the target date, as provided for in Article 122 (3) of the Common Provision Regulation, to switch to e-cohesion in project application, management and control; believes that full data transparency and accessibility are essential to prevent and combat any abuse; calls in this connection on the Commission to make mandatory the publication of documentation provided by all beneficiaries;

37. encourage les États membres à mettre en place, à moyen ou long terme, davantage d'initiatives d'administration en ligne visant à faire baisser le taux d'erreur en évitant les erreurs pendant la phase de candidature; demande à la Commission et aux États membres de respecter la date limite fixée à l'article 122, paragraphe 3, du règlement portant dispositions communes pour basculer vers le système e-cohesion pour le dépôt, la gestion et le contrôle des projets; estime qu'une transparence absolue des données ainsi que leur accessibilité sont essentielles pour prévenir et combattre tout abus; à cet égard, invite la Commission à rendre ...[+++]


Bullfrog is a voluntary initiative that is additional to and supplemental to these government initiatives. Government initiatives will increase the amount of renewable power by a certain amount through procurement, and the voluntary consumers, who are choosing to pay more, can increase it even further.

Bullfrog, initiative à laquelle les consommateurs peuvent volontairement adhérer, vient s'ajouter à ces initiatives gouvernementales, lesquelles augmentent la quantité d'énergie renouvelable par le truchement d'achats.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Question No. 899 Mr. Hoang Mai: With regard to the proposed new bridge on the St. Lawrence River: (a) why did the 2012 budget not include long-term planning for the proposed bridge; (b) have the cost estimates been further refined since initial estimates of between three and five billion dollars were made, and how are these estimated costs broken down, in as much detail as possible; (c) what further factors need to be taken into account to refine the estimates; (d) at what time in the financial analysis process will the Treasury Board of Canada or the Department of Finance be involved and to what extent; (e) has Transport Canada chos ...[+++]

Question n 899 M. Hoang Mai: En ce qui a trait au projet de nouveau pont sur le fleuve Saint-Laurent: a) pourquoi n’a-t-on pas fait état, dans le budget de 2012, de la planification à long terme du pont projeté; b) les estimations de coûts ont-elles été précisées depuis que les estimations initiales de trois à cinq milliards de dollars ont été avancées, et comment ces coûts estimés sont-ils ventilés, de façon aussi détaillée que possible actuellement; c) quels autres facteurs faut-il prendre en compte pour préciser les estimations; d) à quel moment du processus d’analyse financière le Conseil du Trésor du Canada ou le ministère des Fi ...[+++]


As I said earlier, I am rising to make an additional response on behalf of the government to the contempt allegations made by the hon. member for Malpeque on Monday, September 19, further to the initial and, I think, very adequate reply made by the Parliamentary Secretary to the Leader of the Government in the House of Commons.

Comme je l'ai dit auparavant, je souhaite fournir une réponse additionnelle au nom du gouvernement, à propos des allégations d'outrage faites par le député de Malpeque le lundi 19 septembre. Ma réponse vient compléter la réponse initiale déjà très adéquate, selon moi, qu'a fournie le secrétaire parlementaire du leader du gouvernement à la Chambre des communes.


93. Calls on the Commission and the general secretariat of the Council to send all further progress reports on the implementation of the EU strategy for Africa also to the European Parliament; also requests information on the disbursement and implementation of the EUR 2.7 billion additional funds under the 10th EDF allocated to the "governance initiatives' developed by the Commission for each ACP country;

93. demande à la Commission et au secrétariat général du Conseil de lui transmettre aussi à l'avenir les rapports d'étape sur la mise en œuvre de la stratégie européenne pour l'Afrique; demande également à être informé sur l'engagement et l'utilisation des crédits supplémentaires de 2 700 000 000 EUR prévus au titre du 10 FED pour les "initiatives de gouvernance" établies par la Commission pour chaque pays ACP;


12. while calling for progress in removing the other barriers identified in the Giovannini Group's report on Cross-Border Clearing and Settlement Arrangements in the European Union of November 2001, strongly reiterates the need to improve the post-trading infrastructure both with a view to price transparency, and competition as to the public interest of clearing and settlement security; welcomes the progress being made in implementing the Code of Conduct which will deliver those aims and which will also support Article 34 of MiFID, requiring stock exchanges to provide all their users with the option of designating the settlement system with which they wish to settle their transactions in the event of cross-border share transactions; inten ...[+++]

12. réaffirme vigoureusement, tout en demandant que des progrès soient accomplis dans l'élimination des autres obstacles décelés par le rapport Giovannini sur la compensation et les règlements transfrontaliers dans l'Union européenne de novembre 2001, la nécessité d'améliorer les infrastructures de post-marché dans la perspective tant de la transparence des prix que de la concurrence, mais aussi de l'intérêt public dans la compensation et la sécurité des règlements; se félicite des progrès réalisés dans l'application du code de conduite qui satisfera ces objectifs et qui appuiera également l'article 34 de la MiFID faisant obligation aux ...[+++]


Right Hon. Paul Martin (Prime Minister, Lib.): Mr. Speaker, not only has the government set out a very clear set of initiatives, one of which was cited by the minister and is a very successful plan working with the municipalities, but we have also said that in the budget to come a further series of initiatives will be set out.

Le très hon. Paul Martin (premier ministre, Lib.): Monsieur le Président, non seulement le gouvernement a exposé un ensemble très clair d'initiatives, dont l'une a été citée par le ministre et représente un plan de concertation avec les municipalités, qui est couronné de succès, mais nous avons également dit que, dans le prochain budget, une autre série d'initiatives serait présentée.


Other corporate governance initiatives proposed in the Action Plan cover: achieving better information on the role played by institutional investors in corporate governance; giving further effect to the principle of proportionality between capital and control; offering to listed companies the choice between the one-tier and two-tier board structures; and enhancing directors' responsibilities for financial and key non-financial statements.

Le plan d'action propose plusieurs autres initiatives dans le domaine du gouvernement d'entreprise: améliorer l'information sur le rôle joué par les investisseurs institutionnels dans le gouvernement d'entreprise; donner plus d'effet au principe de proportionnalité entre participation au capital et contrôle effectif; proposer aux sociétés cotées le choix entre structures de direction moniste et duale; renforcer la responsabilité des dirigeants pour les documents financiers et non financiers clés.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'further e-government initiatives' ->

Date index: 2021-06-27
w