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Arrange rescue missions
Assist in search and rescue missions
Assisting in search and rescue missions
Balance brought forward from previous year
Balance carried forward from previous year
Balance carried over from last year
Brexit
Brought forward from preceding fiscal year
Celebrating our Mission Restorative Justice
Conducting search and rescue missions
Coordinate humanitarian aid missions
Coordinate rescue missions
Coordinate search and rescue missions
Exit from the European Union
Having a public-service mission
Leaving the EU
Organise philanthropic aid missions
Organise rescue missions
Our Mission and Our Commitment
Oversee humanitarian aid missions
Oversee philanthropic aid missions
PHoM
Perform search and rescue missions
Police Head of Mission
Profit brought forward
Profit carried forward from previous year
Retained earnings
Right of withdrawal from the EU
Right of withdrawal from the European Union
Surplus carried forward from previous year
Which has a public-service mission
Which have a public-service mission
With a public-service mission
Withdrawal from the EU
Withdrawal from the European Union
Withdrawal of a Member State from the EU
Withdrawing EU Member State
Withdrawing EU country

Traduction de «from our mission » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Our World, Our Children, Our Mission

Notre monde, Nos enfants, Notre mission


Our Mission and Our Commitment

Notre mission et notre engagement


Celebrating our Mission : Restorative Justice

Célébrons notre Mission : la justice restauratrice


assist in search and rescue missions | conducting search and rescue missions | assisting in search and rescue missions | perform search and rescue missions

effectuer des missions de recherche et de sauvetage


oversee humanitarian aid missions | oversee philanthropic aid missions | coordinate humanitarian aid missions | organise philanthropic aid missions

coordonner des missions d'aide humanitaire


arrange rescue missions | organise rescue missions | coordinate rescue missions | coordinate search and rescue missions

coordonner des missions de sauvetage


having a public-service mission | which has a public-service mission | which have a public-service mission | with a public-service mission

investi d'une mission de service public


balance brought forward from previous year | balance carried forward from previous year | balance carried over from last year | brought forward from preceding fiscal year | profit brought forward | profit carried forward from previous year | retained earnings | surplus carried forward from previous year

report à nouveau | report à nouveau antérieurs | report à nouveau de l'exercice précédent | report de l'exercice précédent | solde reporté | solde reporté de l'année précédente | solde reporté de l'exercice précédent


withdrawal from the EU [ Brexit | exit from the European Union | leaving the EU | right of withdrawal from the EU | right of withdrawal from the European Union | withdrawal from the European Union | withdrawal of a Member State from the EU | withdrawing EU country | withdrawing EU Member State ]

retrait de l’UE [ Brexit | droit de se retirer de l'UE | droit de se retirer de l'Union européenne | État membre de l’UE qui se retire de l’Union | pays de l’UE qui se retire de l’Union | retrait de l'Union européenne | retrait d’un État membre de l’UE | sortie de l'UE | sortie de l’Union européenne ]


Head of Mission/Police Commissioner of the European Union Police Mission | Police Head of Mission | PHoM [Abbr.]

chef/commissaire de police de la Mission de police de l'Union européenne
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Without a clear indication of what the reactions might or might not be in the aftermath of the commencement of that activity, as well as the acknowledgement that Canada was going to be part of this operation, it was felt prudent at that point in time to restrict the wearing of the uniform to and from work—not in public, but to and from work—until we were able to get a better indication, assessment, and analysis of what the security threat might be, both here and abroad, for troops who are deployed and for many of our missions, which include thos ...[+++]

Nous ne savions pas exactement quelles seraient les réactions après le début des bombardements ni comment on réagirait devant le fait que le Canada prenait part à cette opération; voilà pourquoi il a été jugé plus prudent à ce moment-là de l'empêcher nos soldats de porter l'uniforme pour se rendre au travail et en revenir—je ne dis pas en public, mais seulement pour se rendre au travail et en revenir—tant que nous n'avions pas mieux évalué et analysé quelle pourrait être la menace, ici et à l'étranger, quant à la sécurité de nos troupes déployées et quant à la sécurité de nos soldats oeuvrant dans les ...[+++]


I think I would like to start by talking to you a little about what our strategy is to detect and exclude from Canada those who pose a security threat, because it is multifaceted, and we really need to start by looking at our missions abroad, and specifically our visa offices abroad in those missions where we have CIC personnel.

J'aimerais vous parler un peu tout d'abord de notre stratégie visant à découvrir et à exclure du Canada les personnes qui constituent une menace à la sécurité parce que cette menace revêt de multiples facettes. Nous devons nous pencher en premier lieu sur nos missions à l'étranger, et plus particulièrement sur les bureaux des visas que nous avons dans les missions où il y a du personnel de CIC.


60. Notes with concern that the mission expenses of the Information Offices amounted to EUR 1 839 696 in 2013, with missions to Strasbourg accounting for EUR 1 090 290; regrets that the cost of missions from the Information Offices to Strasbourg increased by around 7 % from 2012, with a further 2 % increase being due to the creation of the new Information Office in Croatia; asks to be provided with details of the main reasons why Information Office staff undertook missions to Strasbourg and Brussels; asks to be provided with a brea ...[+++]

60. note avec inquiétude qu'en 2013, les frais de mission des bureaux d'information se montaient à 1 839 696 EUR, dont 1 090 290 EUR pour les missions à Strasbourg; déplore que le coût des missions des bureaux d'information à Strasbourg ait augmenté de près de 7 % depuis 2012, avec une nouvelle hausse de 2 % due à la création du nouveau bureau d'information en Croatie; demande de préciser les motifs principaux des missions des bureaux d'information, avec ventilation entre Strasbourg et Bruxelles; demande un relevé des missions des ...[+++]


64. Notes with concern that the mission expenses of the Information Offices amounted to EUR 1 839 696 in 2013 , with missions to Strasbourg accounting for EUR 1 090 290; regrets that the cost of missions from the Information Offices to Strasbourg increased by around 7 % from 2012, with a further 2 % increase being due to the creation of the new Information Office in Croatia; asks to be provided with details of the main reasons why Information Office staff undertook missions to Strasbourg and Brussels; asks to be provided with a bre ...[+++]

64. note avec inquiétude qu'en 2013, les frais de mission des bureaux d'information se montaient à 1 839 696 EUR, dont 1 090 290 EUR pour les missions à Strasbourg; déplore que le coût des missions des bureaux d'information à Strasbourg ait augmenté de près de 7 % depuis 2012, avec une nouvelle hausse de 2 % due à la création du nouveau bureau d'information en Croatie; demande de préciser les motifs principaux des missions des bureaux d'information, avec ventilation entre Strasbourg et Bruxelles; demande un relevé des missions des ...[+++]


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62. Notes that the 978 missions from Parliament's 32 information offices to Brussels and Strasbourg cost in total EUR 944 330,- which was on average EUR 701 - for a mission to Brussels and EUR 1 064 - for a mission to Strasbourg; notes that a mission from Luxembourg to Brussels costs on average EUR 250, while a mission from Luxembourg to Strasbourg cost on average EUR 630; requests to be provided, in the future, with the average cost per mission as well (page 68 of the replies to the questionnaire);

62. relève que les 978 missions depuis les 32 bureaux d'information du Parlement vers Bruxelles et Strasbourg ont coûté au total 944 330 EUR, soit une moyenne de 701 EUR pour une mission à Bruxelles et 1 064 EUR pour une mission à Strasbourg; observe qu'une mission de Luxembourg à Bruxelles coûte en moyenne 250 EUR, alors qu'une mission de Luxembourg à Strasbourg coûte en moyenne 630 EUR; demande de recevoir à l'avenir également le coût moyen par mission (page 68 des réponses au questionnaire);


61. Notes that the 978 missions from Parliament's 32 information offices to Brussels and Strasbourg cost in total EUR 944 330,- which was on average EUR 701 - for a mission to Brussels and EUR 1 064 - for a mission to Strasbourg; notes that a mission from Luxembourg to Brussels costs on average EUR 250, while a mission from Luxembourg to Strasbourg cost on average EUR 630; requests to be provided, in the future, with the average cost per mission as well (page 68 of the replies to the questionnaire);

61. relève que les 978 missions depuis les 32 bureaux d'information du Parlement vers Bruxelles et Strasbourg ont coûté au total 944 330 EUR, soit une moyenne de 701 EUR pour une mission à Bruxelles et 1 064 EUR pour une mission à Strasbourg; observe qu'une mission de Luxembourg à Bruxelles coûte en moyenne 250 EUR, alors qu'une mission de Luxembourg à Strasbourg coûte en moyenne 630 EUR; demande de recevoir à l'avenir également le coût moyen par mission (page 68 des réponses au questionnaire);


15. Underlines the importance of the success of the EU rule of law mission EULEX, both for sustainable development, the consolidation of the institutions and the stability of Kosovo, and for the EU's ambitions as a global player in peace-building; stresses EULEX's responsibility regarding its executive powers as well as its mandate to monitor, mentor and advise; in this regard, encourages EULEX to take concrete actions to make progress with high-level corruption cases; acknowledges the good progress made in some fields such as police and customs but stresses that the work should be accelerated so that the mission finally starts delive ...[+++]

15. souligne l'importance de la réussite de la mission «État de droit» d'EULEX, tant pour le développement durable, la consolidation des institutions et la stabilité du Kosovo, que pour les ambitions de l'Union européenne en tant qu'acteur mondial du renforcement de la paix; souligne la responsabilité d'EULEX en ce qui concerne ses pouvoirs exécutifs ainsi que ses activités de contrôle, d'orientation et de conseil; encourage, à cet égard, EULEX à prendre des mesures concrètes pour faire avancer les affaires de corruption à haut niveau; reconnaît les progrès satisfaisants a ...[+++]


Why will the Prime Minister not commit to end the combat mission in 2009, start working with NATO to ensure an orderly rotation from Kandahar when our mission ends?

Le premier ministre s'engagera-t-il à mettre fin à la mission de combat en 2009 et à travailler avec l'OTAN pour s'assurer qu'il y aura une rotation ordonnée lorsque notre mission prendra fin?


Mr. Speaker, why is the NDP asking now for Canadian industrial benefits from our military procurements when the NDP is against our troops, against our missions, and against what we are going to do for our troops in Afghanistan?

Monsieur le Président, comment se fait-il que le NPD demande maintenant que nos achats militaires profitent à l'industrie canadienne alors que le NPD est contre nos soldats, contre nos missions et contre ce que nous faisons pour appuyer nos troupes en Afghanistan?


Canada First" is designed from our perspective on our responsibility to protect Canadians, and our mission is to defend Canadian interests, protect Canadians and project Canadian values.

De notre point de vue, « le Canada d'abord » vise notre responsabilité à protéger les citoyens canadiens, à défendre les intérêts canadiens, à protéger les valeurs du Canada.


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