Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adapt leadership styles in healthcare
Adapt styles of leadership
Bottom-to-top unstacking
Change leadership styles according to the situation
Demonstrate leadership in a social service case
Demonstrate leadership in social service cases
Demonstrate leadership in social services case
Educational leadership
Fall from height
Fall from heights
Falling from height
Falling from heights
Free rein leadership
Kosovo Albanian leadership
Laissez faire leadership
Leadership for nursing
Leadership from behind
Leadership in education
Leadership in nursing
Leadership skills in nursing
Leading from behind
Management and leadership principles in nursing
School leadership
Show leadership in social service cases
The Kosovar Albanian leadership
Unstacking from below
Unstacking from bottom
Unstacking from under
Unstacking from underneath
Use different leadership styles

Vertaling van "for leadership from " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
adapt styles of leadership | change leadership styles according to the situation | adapt leadership styles in healthcare | use different leadership styles

adapter les styles de direction en milieu médical | adapter les styles de leadership en milieu médical


leadership for nursing | management and leadership principles in nursing | leadership in nursing | leadership skills in nursing

fonctions d’encadrement en soins infirmiers | leadership en soins infirmiers


demonstrate leadership in a social service case | demonstrate leadership in social services case | demonstrate leadership in social service cases | show leadership in social service cases

faire preuve de leadership dans des cas relevant des services sociaux


leadership from behind | leading from behind

conduite en sous-main


educational leadership | leadership in education | school leadership

direction des établissements scolaires | fonctions de direction dans l'enseignement


Highlights from the Planning Forum survey on leadership issues

Faits saillants de l'enquête du Forum de planification sur les questions de leadership


free rein leadership | laissez faire leadership

commandement anarchique | commandement au laissez faire


Kosovo Albanian leadership | the Kosovar Albanian leadership

les dirigeants albanais du Kosovo


unstacking from under | unstacking from underneath | unstacking from bottom | bottom-to-top unstacking | unstacking from below

dépilage par le dessous | dépilage par le bas | dépilage par la base


fall from heights | fall from height | falling from heights | falling from height

chute de hauteur
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions — Gender balance in business leadership: a contribution to smart, sustainable and inclusive growth (COM(2012) 615 final of 14.11.2012)

Communication de la Commission au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des régions — L’équilibre hommes-femmes aux postes de direction des entreprises: une contribution à une croissance intelligente, durable et inclusive (COM(2012) 615 final du 14.11.2012)


Communication from the Commission to the Council, the European Parliament, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions of 21 November 2003: LeaderSHIP 2015 - Defining the future of the European Shipbuilding and Repair Industry - Competitiveness through Excellence [COM(2003) 717 final - Not published in the Official Journal].

Communication de la Commission au Conseil, au Parlement européen, au Comité économique et social européen et au Comité des régions du 21 novembre 2003 intitulée «LeaderSHIP 2015: Définir l'avenir de l'industrie européenne de la construction et de la réparation navales - La compétitivité par l'excellence» [COM(2003) 717 final - Non publié au Journal officiel].


The Compact was activated under the leadership of the global city networks — C40 Cities Climate Leadership Group (C40), ICLEI – Local Governments for Sustainability (ICLEI) and the United Cities and Local Governments (UCLG) — and with support from UN-Habitat, the UN’s lead agency on urban issues.

Le pacte est né sous la direction de réseaux de villes au niveau mondial tels que C40 (Cities Climate Leadership Group), ICLEI (Gouvernements Locaux pour le Développement Durable) et CGLU (Cités et gouvernements locaux unis) et sous l'égide d’ONU-Habitat, la principale agence de l’ONU dans le domaine urbain.


whereas low participation of women and girls in ICT-related education, and later in employment, is a result of a complex interplay of gender stereotyping that starts in the early stages of life and education and continues into professional careers; whereas factors limiting women and girls from participating in ICT education and employment include: lifelong stereotyping, segregation into ‘typically female and male’ activities, hobbies and toys, starting from the earliest stages of education, a relative lack of female role models in the ICT sector and the limited visibility of women in this sector, espe ...[+++]

considérant que le faible niveau de participation des femmes et des filles à l'éducation en matière de TIC, ainsi qu'à l'emploi dans ce domaine, est le résultat d'une interaction complexe entre les stéréotypes sexistes qui débute aux premiers stades de la vie et de l'éducation et se poursuit pendant la carrière professionnelle; que les facteurs entravant la participation des femmes et des filles à la formation et à l'emploi dans le domaine des TIC sont notamment les stéréotypes tout au long de la vie, le cloisonnement entre activités, loisirs et jouets «typiquement féminins ou masculins» dès les prémices de l'éducation, la relative abse ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(11) The leadership contestant’s financial agent shall provide the Chief Electoral Officer with an updated version of the statement of unpaid claims referred to in paragraph (2)(c), as of the day that is 18 months after the end of the leadership contest, within the period that begins 18 months after the end of the leadership contest and ends 19 months after the end of the leadership contest. The updated version shall include the following information concerning the unpaid amount of a claim, including one resulting from a loan:

(11) L’agent financier du candidat produit auprès du directeur général des élections, dans la période qui commence dix-huit mois après la fin de la course à la direction et qui se termine dix-neuf mois après la fin de cette course, une version à jour de l’état des créances impayées visé à l’alinéa (2)c), en date du premier jour de la période, qui indique entre autres, relativement à toute créance — découlant notamment d’un prêt — qui demeure impayée, si l’une des circonstances ci-après s’applique :


Contrast this demonstrated leadership from our Prime Minister and the Conservative Party with the lack of leadership Canadians are seeing from the Liberal Party and its so-called leader.

Comparons le leadership prouvé de notre premier ministre et du Parti conservateur au manque de leadership démontré par le Parti libéral et son soi-disant chef.


The point is that under Bill C-54 if there is a guarantor for a loan of $100,000 from a financial institution to a leadership contestant and that money is not repaid and the bank goes to the guarantor, that does not absolve the leadership contestant from having to obey the election contribution laws.

Supposons que, sous le régime du projet de loi C-54, un établissement financier prête 100 000 $ à un candidat à la direction, mais que ce dernier ne rembourse pas l'argent.


Furthermore a wide ranging notion of "global" cost effectiveness must be applied, that accounts notably for security of energy supply, sensitivity to international competition, affordability for consumers and positive rebound effects such as technological leadership deriving from ambitious targets.

Il faut de surcroît faire appel à une notion de rentabilité «globale» qui tienne compte de la sécurité des approvisionnements en énergie, de la sensibilité à la concurrence internationale, de l'accessibilité des tarifs pour les consommateurs et des effets de rebond positifs tels que l'avance technologique résultant des objectifs ambitieux poursuivis.


I would like to know from the hon. government House leader whether he is willing, at the request of the Leader of the Opposition, to have an investigation as to whether any of those moneys, which were allegedly stolen from Canadian taxpayers, wound up in the hands of a Canadian political party or in the leadership campaign of any Canadian political party leader? (1115) Hon. Tony Valeri: Madam Speaker, obviously it is very clear that Canadians know and are aware that the Leader of the Oppositio ...[+++]

J'aimerais savoir si le leader du gouvernement à la Chambre accepterait, à la demande du chef de l'opposition, qu'il y ait une enquête pour déterminer si cet argent, qui aurait été volé aux contribuables canadiens, s'est retrouvé entre les mains d'un parti politique canadien ou a servi à financer la campagne à la direction d'un chef de parti politique canadien (1115) L'hon. Tony Valeri: Madame la Présidente, c'est parfaitement clair que les Canadiens sont au courant.


They need leadership and vision, from our politicians; from you as business leaders; and from the Commission. The leadership to push for change, even if it is painful. The vision to shape the right rules that can smooth globalisation’s rough edges and deliver the policies that cushion the most vulnerable to the speed of current changes.

Ils ont besoin d'une direction, d'une vision de la part de nos dirigeants politiques, de nos chefs d'entreprise et de la Commission: d'une direction pour induire le changement, même s'il est douloureux, d'une vision pour formuler les bonnes règles propres à atténuer les rigueurs de la mondialisation et élaborer les politiques capables de préparer les plus vulnérables à soutenir le rythme des changements en cours.


w