Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
BTC drug
BTC medication
BTR
Behind tape reader system
Behind the tape reader system
Behind-the-counter drug
Behind-the-counter medication
Behind-the-head deltoid press
Behind-the-neck press
Bury
Bury a rock
Bury a stone
Draw a rock behind cover
Draw a stone behind cover
Draw behind
Draw behind a rock
Draw behind a stone
Draw behind cover
Drive a rock behind cover
Drive a stone behind cover
External subscriber data file
External subscribers data file
Filing an application
Filing an application for asylum
Filing an asylum application
Filing of an application
Filing of an application for asylum
Filing of an asylum application
Lagging behind
Leadership from behind
Leading from behind
Military press from behind
Overhead press behind-the-neck
Protect a rock up
Protect a stone up
Pull behind
Roamers file
Rock laying behind a guard
Rock sitting behind a guard
Stay behind
Stay-behind organisation
Stone laying behind a guard
Stone sitting behind a guard
VLR
Visited location register
Visitor file
Visitor location register
Visitors file
Visitors register

Vertaling van "file behind " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
bury a rock [ bury a stone | bury | draw behind | pull behind | draw a rock behind cover | draw a stone behind cover | draw behind a rock | draw behind a stone | draw behind cover | drive a rock behind cover | drive a stone behind cover | protect a rock up | protect a stone up ]

cacher une pierre [ placer une pierre à couvert | mettre une pierre à couvert | se mettre à couvert | aller se cacher ]


rock laying behind a guard [ rock sitting behind a guard | stone laying behind a guard | stone sitting behind a guard ]

pierre immobilisée derrière une garde [ pierre derrière une garde ]


behind-the-neck press [ behind-the-head deltoid press | overhead press behind-the-neck | military press from behind ]

développé derrière la nuque [ développé nuque | poussée avec barre derrière la tête ]


behind tape reader system | BTR | behind the tape reader system

système avec évitement du lecteur de bande


leadership from behind | leading from behind

conduite en sous-main


behind-the-counter drug | BTC drug | behind-the-counter medication | BTC medication

médicament sous contrôle pharmaceutique | médicament sous contrôle du pharmacien | médicament-conseil


stay behind | stay-behind organisation (?)

organisation de résistance | organisation << stay-behind >>


external subscriber data file | external subscribers data file | roamers file | visited location register | visitor file | visitor location register | visitors file | visitors register | VLR [Abbr.]

enregistreur de localisation des visiteurs | enregistreur de localisation pour visiteurs | fichier de mobiles de passage | ELV [Abbr.]


filing an asylum application | filing an application for asylum | filing of an asylum application | filing of an application for asylum | filing an application | filing of an application

pôt d'une demande d'asile


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
If his government was not behind the destruction of the sidewinder file, why will he not tell the House why the sidewinder file was destroyed?

Si son gouvernement n'était pas responsable de la destruction du dossier Sidewinder, pourquoi refuse-t-il de dire à la Chambre pourquoi ce dossier a été détruit?


6. While recognising the right of access to information as one of the cornerstones of democracy, stresses that access to information must not lead to the violation of other fundamental rights such as the right to privacy and data protection; emphasises that access to information held by the EU institutions is the primary interest of citizens aiming to understand the political and economic deliberations behind decision-making; takes the view that greater access to information on investigations and infringement files could be provided b ...[+++]

6. reconnaît le droit d'accès à l'information comme l'un des piliers de la démocratie, mais souligne que l'accès à l'information ne doit pas entraîner la violation d'autres droits fondamentaux, tel le droit au respect de la vie privée et à la protection des données; souligne que l'accès à l'information détenue par les institutions européennes est la principale préoccupation des citoyens aspirant à comprendre les délibérations politiques et économiques qui sous-tendent le processus décisionnel; est d'avis que la Commission pourrait assurer un plus large accès aux informations sur les enquêtes et les dossiers d'infraction sans compromett ...[+++]


6. While recognising the right of access to information as one of the cornerstones of democracy, stresses that access to information must not lead to the violation of other fundamental rights such as the right to privacy and data protection; emphasises that access to information held by the EU institutions is the primary interest of citizens aiming to understand the political and economic deliberations behind decision-making; takes the view that greater access to information on investigations and infringement files could be provided b ...[+++]

6. reconnaît le droit d'accès à l'information comme l'un des piliers de la démocratie, mais souligne que l'accès à l'information ne doit pas entraîner la violation d'autres droits fondamentaux, tel le droit au respect de la vie privée et à la protection des données; souligne que l'accès à l'information détenue par les institutions européennes est la principale préoccupation des citoyens aspirant à comprendre les délibérations politiques et économiques qui sous-tendent le processus décisionnel; est d'avis que la Commission pourrait assurer un plus large accès aux informations sur les enquêtes et les dossiers d'infraction sans compromett ...[+++]


6. While recognising the right of access to information as one of the cornerstones of democracy, stresses that access to information must not lead to the violation of other fundamental rights such as the right to privacy and data protection; emphasises that access to information held by the EU institutions is the primary interest of citizens aiming to understand the political and economic deliberations behind decision-making; takes the view that greater access to information on investigations and infringement files could be provided b ...[+++]

6. reconnaît le droit d'accès à l'information comme l'un des piliers de la démocratie, mais souligne que l'accès à l'information ne doit pas entraîner la violation d'autres droits fondamentaux, tel le droit au respect de la vie privée et à la protection des données; souligne que l'accès à l'information détenue par les institutions européennes est la principale préoccupation des citoyens aspirant à comprendre les délibérations politiques et économiques qui sous-tendent le processus décisionnel; est d'avis que la Commission pourrait assurer un plus large accès aux informations sur les enquêtes et les dossiers d'infraction sans compromett ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. Stresses that the twenty-seventh annual report on monitoring the application of EU law shows that, despite a fall in the number of infringement cases opened by the Commission, it was still dealing with around 2 900 complaints and infringement files at the end of 2009, and that Member States were still behind schedule with their transposition of directives in more than half of the cases, a situation which is far from satisfactory and for which the Member States' authorities bear most of the responsibility;

3. souligne que le vingt-septième rapport annuel sur le contrôle de l'application du droit de l'Union européenne montre que, malgré une baisse du nombre de procédures d'infraction ouvertes par la Commission, celle-ci traitait encore environ 2 900 plaintes et dossiers d'infraction à la fin de 2009, et que les États membres accusaient encore un retard dans la transposition des directives dans plus de la moitié des cas, situation qui est loin d'être satisfaisante et dont la responsabilité doit être imputée en grande partie aux autorités des États membres;


3. Stresses that the twenty-seventh annual report on monitoring the application of EU law shows that, despite a fall in the number of infringement cases opened by the Commission, it was still dealing with around 2 900 complaints and infringement files at the end of 2009, and that Member States were still behind schedule with their transposition of directives in more than half of the cases, a situation which is far from satisfactory and for which the Member States’ authorities bear most of the responsibility;

3. souligne que le vingt-septième rapport annuel sur le contrôle de l'application du droit de l'Union européenne montre que, malgré une baisse du nombre de procédures d'infraction ouvertes par la Commission, celle-ci traitait encore environ 2 900 plaintes et dossiers d'infraction à la fin de 2009, et que les États membres accusaient encore un retard dans la transposition des directives dans plus de la moitié des cas, situation qui est loin d'être satisfaisante et dont la responsabilité doit être imputée en grande partie aux autorités des États membres;


As I'm listening to testimony—and I think it's very evident that this is a very complicated file, and it must have been very difficult for you to move through, especially when you don't know what's going on behind the scenes—my question would be: do you see a helpful role that this committee could play, possibly within the next few weeks, whereby we might be able to move this file forward?

Au fil des interventions — et je crois qu'il est évident qu'il s'agit d'un dossier fort complexe, et ce doit être très difficile pour vous de vous y retrouver, surtout lorsque vous ne savez pas ce qui se passe dans les coulisses —, la question qui me vient est la suivante: envisagez-vous pour le comité quelque rôle utile qu'il pourrait jouer, peut-être d'ici quelques semaines, pour essayer de faire avancer ce dossier?


Unfortunately, the systems that go behind it namely, the databases, the officers required to support and evaluate applications for foundation documents or entitlement documents are the ongoing costs that far exceed any kinds of biometric costs that we would put forward here (1320) Mr. Massimo Pacetti: Does the storage file take less computer capacity than the facial file?

Malheureusement, les systèmes qui s'y rattachent—entre autres, les bases de données, les agents chargés de soutenir et d'évaluer les demandes de document d'identification primaire ou secondaire—sont des coûts permanents qui dépassent de loin tous les types de coûts de la biométrie que nous pourrions présenter (1320) M. Massimo Pacetti: Le fichier archive exige-t-il une capacité informatique inférieure à ce qu'exige le fichier facial?


It is estimated that the Minister of Justice receives about 50 to 70 applications for ministerial review each year (8) Generally, the Department of Justice requests the following material in support of an application: a description of the reasons behind the claim of a miscarriage of justice, and any new information to support the claim; the trial transcripts; a copy of all court judgements in the case; and the factums filed on appeal (9) Once these materials are provided, Justice Department counsel conduct a preliminary assessment ...[+++]

Le Ministre reçoit, estime-t-on, entre 50 et 70 demandes de révision par an(8). En règle générale, le ministère de la Justice demande que l’on joigne les éléments d’information suivants à l’appui d’une demande : une description des motifs pour lesquels il y aurait eu erreur judiciaire et toute nouvelle information à l’appui de la demande, la transcription du procès, un exemplaire de tous les jugements des tribunaux dans la cause et les mémoires déposés en appel(9).


It is estimated that the Minister of Justice receives about 50 to 70 applications for ministerial review each year (34) Generally, the Department of Justice requests the following material in support of an application: a description of the reasons behind the claim of a miscarriage of justice, and any new information to support the claim; the trial transcripts; a copy of all court judgements in the case; and the factums filed on appeal (35) Once these materials are provided, Justice Department counsel conduct a preliminary assessmen ...[+++]

Le Ministre reçoit, estime-t-on, entre 50 et 70 demandes de révision par an(34). En règle générale, le ministère de la Justice demande que l’on joigne les éléments d’information suivants à l’appui d’une demande : une description des motifs pour lesquels il y aurait eu erreur judiciaire et toute nouvelle information à l’appui de la demande, la transcription du procès, un exemplaire de tous les jugements des tribunaux dans la cause et les mémoires déposés en appel(35).




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'file behind' ->

Date index: 2021-11-01
w