Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aboriginal Student Work Experience Program
Assess students' preliminary learning experiences
Assesses students' preliminary learning experiences
Assessing students' preliminary learning experiences
Centennial Student Employment Program
Culture shock Grief reaction Hospitalism in children
FSWEP
Federal Student Work Experience Program
Federal Summer Student Employment Program
Gauge students' preliminary learning experiences
IAESTE
Practicum student work experience
SEE
Student Employment Experience

Vertaling van "experience students would " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
assesses students' preliminary learning experiences | assessing students' preliminary learning experiences | assess students' preliminary learning experiences | gauge students' preliminary learning experiences

évaluer les expériences d'apprentissage préliminaires d'étudiants


Definition: States of subjective distress and emotional disturbance, usually interfering with social functioning and performance, arising in the period of adaptation to a significant life change or a stressful life event. The stressor may have affected the integrity of an individual's social network (bereavement, separation experiences) or the wider system of social supports and values (migration, refugee status), or represented a major developmental transition or crisis (going to school, becoming a parent, failure to attain a cherished personal goal, retirement). Individual predisposition or vulnerability plays an important role in the ...[+++]

Définition: Etat de détresse et de perturbation émotionnelle, entravant habituellement le fonctionnement et les performances sociales, survenant au cours d'une période d'adaptation à un changement existentiel important ou un événement stressant. Le facteur de stress peut entraver l'intégrité de l'environnement social du sujet (deuil, expériences de séparation) ou son système global de support social et de valeurs sociales (immigration, statut de réfugié); ailleurs, le facteur de stress est en rapport avec une période de transition ou ...[+++]




Student Employment Experience [ SEE | Centennial Student Employment Program ]

Student Employment Experience [ SEE | Centennial Student Employment Program | Programme d'expérience de travail pour étudiants ]


Federal Student Work Experience Program [ FSWEP | Federal Summer Student Employment Program ]

Programme fédéral d'expérience de travail étudiant [ PFETE | Programme fédéral d'emplois d'été pour étudiantes et étudiants ]


International Association for the Exchange of Students for Technical Experience | IAESTE [Abbr.]

Association internationale pour l'échange d'étudiants en vue de l'acquisition d'une éxperience technique | IAESTE [Abbr.]


Aboriginal Student Work Experience Program

Programme de stage pratique pour les étudiants autochtones
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
' The students follow the curriculum in the morning, and in the afternoon are the experiences — experiences in the community that normally these students would not get with their families, and which are proving to be very valuable.

Ils vont en classe le matin et vivent ces expériences l'après-midi; ce sont des expériences dans leur milieu, qu'ils ne vivraient pas normalement avec leurs familles et qui s'avèrent très précieuses.


It is also the international experience that our students would get overseas and that overseas students would get in Canada, which is one of the recommendations from the AUCC as well.

Il faut aussi songer à l'expérience que nos étudiants peuvent acquérir à l'étranger et que des étudiants étrangers peuvent acquérir au Canada, ce qui fait aussi partie des recommandations de l'Association des universités et collèges du Canada.


101. Takes the view that the challenges posed by the Copenhagen process and the EU 2020 strategy call for the provision of adequate financial resources, inter alia through the Structural Funds, in particular the ESF, and for fuller involvement in promoting high-quality VET through concrete action and the inclusion of new models and methods of training, such as giving visibility to student success stories in the labour market, advertising the prestige attached to VET in major companies and providing fuller information and guidelines on VET matters prior to the completion of mandatory schooling; notes that encouraging exc ...[+++]

101. estime que les défis posés par le processus de Copenhague et la stratégie Europe 2020 nécessitent de prévoir des ressources financières suffisantes, notamment grâce aux fonds structurels et au FSE en particulier, et qu'ils exigent un engagement plus fort en faveur de la promotion d'un EFT de qualité, tant au moyen d'actions concrètes que de la mise en place de nouveaux modèles et de nouvelles méthodes de formation permettant, par exemple, de mettre en évidence les réussites d'étudiants sur le marché du travail, de mieux faire connaître l'EFT auprès de grandes entreprises ou d'assurer une meilleure information et une meilleure orient ...[+++]


101. Takes the view that the challenges posed by the Copenhagen process and the EU 2020 strategy call for the provision of adequate financial resources, inter alia through the Structural Funds, in particular the ESF, and for fuller involvement in promoting high-quality VET through concrete action and the inclusion of new models and methods of training, such as giving visibility to student success stories in the labour market, advertising the prestige attached to VET in major companies and providing fuller information and guidelines on VET matters prior to the completion of mandatory schooling; notes that encouraging exc ...[+++]

101. estime que les défis posés par le processus de Copenhague et la stratégie Europe 2020 nécessitent de prévoir des ressources financières suffisantes, notamment grâce aux fonds structurels et au FSE en particulier, et qu'ils exigent un engagement plus fort en faveur de la promotion d'un EFT de qualité, tant au moyen d'actions concrètes que de la mise en place de nouveaux modèles et de nouvelles méthodes de formation permettant, par exemple, de mettre en évidence les réussites d'étudiants sur le marché du travail, de mieux faire connaître l'EFT auprès de grandes entreprises ou d'assurer une meilleure information et une meilleure orient ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
101. Takes the view that the challenges posed by the Copenhagen process and the EU 2020 strategy call for the provision of adequate financial resources, inter alia through the Structural Funds, in particular the ESF, and for fuller involvement in promoting high-quality VET through concrete action and the inclusion of new models and methods of training, such as giving visibility to student success stories in the labour market, advertising the prestige attached to VET in major companies and providing fuller information and guidelines on VET matters prior to the completion of mandatory schooling; notes that encouraging exc ...[+++]

101. estime que les défis posés par le processus de Copenhague et la stratégie Europe 2020 nécessitent de prévoir des ressources financières suffisantes, notamment grâce aux fonds structurels et au FSE en particulier, et qu'ils exigent un engagement plus fort en faveur de la promotion d'un EFT de qualité, tant au moyen d'actions concrètes que de la mise en place de nouveaux modèles et de nouvelles méthodes de formation permettant, par exemple, de mettre en évidence les réussites d'étudiants sur le marché du travail, de mieux faire connaître l'EFT auprès de grandes entreprises ou d'assurer une meilleure information et une meilleure orient ...[+++]


23. Takes the view that the challenges posed by the Copenhagen process and the EU 2020 strategy call for the provision of adequate financial resources, inter alia through the Structural Funds, in particular the ESF, and for fuller involvement in promoting high quality VET through concrete action and the inclusion of new models and methods of training, such as giving visibility to student success stories in the labour market, advertising the prestige attached to VET in major companies and providing fuller information and guidelines on VET matters prior to the completion of mandatory schooling; notes that encouraging exc ...[+++]

23. estime que les défis posés par le processus de Copenhague et la stratégie Europe 2020 nécessitent de prévoir des ressources financières suffisantes, notamment grâce aux fonds structurels, en particulier le FSE, et appellent une implication plus marquée en faveur de la promotion d'un EFT de qualité au moyen d'actions concrètes et la mise en place de nouveaux modèles et de nouvelles méthodes de formation, permettant, par exemple, de mettre en évidence les réussites d'étudiants sur le marché du travail, de faire connaître le prestige de l'EFT auprès de grandes entreprises ou d'assurer une meilleure information et une meilleure orientati ...[+++]


3. Points out that, although the non-economic rights of persons who have exercised their single-market rights are not covered by the Commission’s communication, the promised efforts to improve the existing situation as regards civil status documents would sit well with the Commission’s idea of introducing a European skills passport and a ‘Youth on the Move’ card; particularly appreciates the idea of creating European student mobility loans to give more young Europeans, in particular the most disadvantaged among them, the oppor ...[+++]

3. souligne que, bien que les droits de nature non économique des personnes ayant exercé leurs droits au sein du marché unique ne soient pas couverts par la communication de la Commission, les efforts promis en vue d'améliorer la situation existante concernant les documents d'état civil iraient parfaitement de paire avec l'idée de la Commission de créer un passeport européen des compétences ainsi qu'une carte "Jeunesse en mouvement"; est particulièrement favorable à l'idée de créer des prêts étudiants européens à la mobilité afin de donner à davantage de jeunes Européens, notamment aux plus défavorisés d'entre eux, l'opportunité d ...[+++]


This would also allow foreign students to gain valuable Canadian experience that would benefit both them and us.

Ce faisant, ils pourront acquérir une expérience canadienne appréciable qui leur servira et nous servira plus tard.


These students would experience a drop in their already small pay cheques which might encourage them to work longer hours, to the detriment of their education.

Ils vont voir fondre leur maigre chèque de paye, ce qui risque de les encourager à travailler davantage, au détriment de leur éducation.


The workplace experience students would accumulate while going to school would greatly enhance their opportunities for full-time employment upon graduation.

L'expérience de travail que les étudiants accumulent ainsi tout en s'instruisant accroîtrait grandement leur perspective de trouver un emploi à temps plein une fois leur diplôme en poche.


w