Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Emotional role playing
Emotional role-playing
Jealousy
Large scale role playing
Large scale role playing game
Large-scale role playing
Paranoia
Prominent role played by the ecu
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
RPG
RPG game
RPGist
Role play
Role playing
Role playing techniques
Role-play
Role-play game
Role-play video game
Role-playing
Role-playing game
Role-playing video game
Rolist

Vertaling van "educational role played " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
role-playing game | RPG | role-play game | RPG game | role-playing video game | role-play video game

jeu de rôle | JDR | JdR | jeu de rôles | jeu vidéo de rôle | jeu RPG


role-playing [ role playing | role play ]

jeu de rôles [ jeu de rôle ]


role-play [ role playing | role-playing ]

simulation [ jeu de rôle | jeu de rôles ]


large scale role playing game | large-scale role playing | large scale role playing

jeu de rôle grandeur nature | grandeur nature | GN | jeu de rôles grandeur nature


emotional role playing [ emotional role-playing ]

jeu dramatique émotionnel [ jeu de rôle émotionnel | dramatisation émotionnelle ]




prominent role played by the ecu

visibilité de l'utilisation de l'écu






Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as man ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complic ...[+++]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
7 April: World Health Day-Almost three-quarters of people aged 25 to 64 in the EU feel healthy-Education level plays a role // Brussels, 6 April 2016

7 avril: Journée mondiale de la santé-Près des trois quarts des personnes âgées de 25 à 64 ans dans l'UE estiment être en bonne santé-Le niveau d’éducation est influent // Bruxelles, le 6 avril 2016


Via innovative, entrepreneurial education it plays an important bridging role between the research and innovation framework and education policies and programmes and provides the long term commitment needed to deliver sustainable changes in higher education.

Grâce à un enseignement tourné vers l'innovation et l'entrepreneuriat, il joue un rôle important de passerelle entre le cadre pour la recherche et l'innovation et les politiques et programmes d'enseignement et fournit l'engagement à long terme nécessaire à l'introduction de changements durables dans l'enseignement supérieur.


Q. whereas the educational role played by parents towards children and by children towards elderly and dependent persons and the role of women and men as caregivers towards the elderly and dependent persons are essential for the advancement of the common good and should be recognised as such by cross-cutting policies, including policies for women and men who make a free choice to devote all or part of their time to this activity,

Q. considérant que le rôle éducatif des parents vis-à-vis des enfants et des enfants vis-à-vis des personnes âgées et dépendantes, et le rôle des femmes et des hommes en tant que gardes vis-à-vis des personnes âgées et dépendantes, sont essentiels au progrès du bien commun et doit être reconnu comme tel par des politiques transversales, y compris pour les femmes et les hommes qui choisissent librement de s'y consacrer pleinement ou partiellement,


Q. whereas the educational role played by parents towards children and by children towards elderly and dependent persons and the role of women and men as caregivers towards the elderly and dependent persons are essential for the advancement of the common good and should be recognised as such by cross-cutting policies, including policies for women and men who make a free choice to devote all or part of their time to this activity,

Q. considérant que le rôle éducatif des parents vis-à-vis des enfants et des enfants vis-à-vis des personnes âgées et dépendantes, et le rôle des femmes et des hommes en tant que gardes vis-à-vis des personnes âgées et dépendantes, sont essentiels au progrès du bien commun et doit être reconnu comme tel par des politiques transversales, y compris pour les femmes et les hommes qui choisissent librement de s'y consacrer pleinement ou partiellement,


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
AD. whereas the educational role played by parents towards children and by children towards elderly and dependent persons and the role of women and men as caregivers towards the elderly and dependent persons are essential for the advancement of the common good and should be recognised as such by cross-cutting policies, including policies for women and men who make a free choice to devote all or part of their time to this activity,

AD. considérant que le rôle éducatif des parents vis-à-vis des enfants et des enfants vis-à-vis des personnes âgées et dépendantes, et le rôle des femmes et des hommes en tant que gardes vis-à-vis des personnes âgées et dépendantes, sont essentiels au progrès du bien commun et doit être reconnu comme tel par des politiques transversales, y compris pour les femmes et les hommes qui choisissent librement de s’y consacrer pleinement ou partiellement;


55. Asks the Commission to draw up clear guidelines on the application of the State aid rules, indicating what kind of public support is acceptable and legitimate in order to fulfil the social, cultural and educational role played by football, such as financial or other support granted by public authorities for the provision or updating of football stadiums or facilities;

55. invite la Commission à définir des lignes directrices claires pour l'application des règles gouvernant les aides d'État, en précisant quel type de soutien public est acceptable et légitime pour la réalisation des missions sociales, culturelles et éducatives du football, comme le soutien financier ou autre qu'octroient les autorités publiques aux fins de la construction ou de la modernisation de stades et d'autres installations de football;


E. whereas the economic aspects of professional football are subject to Community law, and the case-law recognises the specificity of sport and the social and educational role played by football in Europe,

E. considérant que les aspects économiques du football professionnel relèvent du droit communautaire, et que la jurisprudence reconnaît la spécificité du sport et le rôle social et éducatif joué par le football en Europe,


The Recommendation of the European Parliament and of the Council of 18 December 2006 on key competences for lifelong learning, which defines the knowledge, skills and attitudes required to develop digital competence as one of the key competences which all individuals need for personal fulfilment and development, active citizenship, social inclusion and employment , and which highlights the key role played by education and training in ensuring that all young people have the opportunity to develop and improve such competence.

La recommandation du Parlement européen et du Conseil du 18 décembre 2006 sur les compétences clés pour l’éducation et la formation tout au long de la vie, qui définit les connaissances, aptitudes et attitudes requises pour développer la compétence numérique comme l’une des compétences clés nécessaires à tout individu pour l’épanouissement et le développement personnels, la citoyenneté active, l’intégration sociale et l’emploi , et qui met en exergue le rôle fondamental que jouent l’éducation et la formation pour que tous les jeunes a ...[+++]


The conclusions of the Council and of the Representatives of the Governments of the Member States, meeting within the Council, of 22 May 2008 on promoting creativity and innovation through education and training, which highlighted in particular the crucial role played by teachers and the learning environment in nurturing and supporting each child's creative potential

Les conclusions du Conseil et des représentants des gouvernements des États membres, réunis au sein du Conseil du 22 mai 2008, sur la promotion de la créativité et de l’innovation dans le cadre de l’éducation et de la formation, où il est souligné en particulier que les enseignants ont un rôle fondamental à jouer pour ce qui est de développer et de soutenir le potentiel créatif de chaque enfant


The Council conclusions of 26 November 2012 on the European Strategy for a Better Internet for Children , which stressed the important role played by the education sector and parents in helping children to make use of the opportunities provided by the internet in a safe and beneficial way, as well as the need for teachers and parents to keep up with constantly evolving technological changes.

Les conclusions du Conseil du 26 novembre 2012 sur la stratégie européenne pour un internet mieux adapté aux enfants , où il souligne que le secteur éducatif et les parents ont un rôle important à jouer pour aider les enfants à tirer parti de façon sûre et utile des possibilités qu’offre l’internet, et insiste sur la nécessité pour les enseignants et les parents de se tenir au courant des technologies en constante évolution.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'educational role played' ->

Date index: 2024-02-02
w