Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
DU ratio
Educate on primary education class content
Education
Education policy
Educational aspects
Educational sciences
For want of evidence
In default of evidence
In lack of evidence
In the absence of evidence
Level of education
Level of training
Publicising information on wanted criminals
Science of education
Teach primary education class content
Teaches primary education class content
Teaching primary education class content
The Sport We Want
Wanted-to-interfering carrier power ratio
Wanted-to-unwanted carrier power ratio

Traduction de «education we want » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Building the life we want, is it possible?

Se créer la vie qu'on veut : Est-ce possible?




The Society We Want: A Public Dialogue, Tool Kit

La Société que nous voulons : Trousse de l'animateur de discussion


DU ratio | wanted-to-interfering carrier power ratio | wanted-to-unwanted carrier power ratio

rapport de puissance porteuse utile/porteuse brouilleuse | rapport de puissance porteuse utile-porteuse brouilleuse


for want of evidence | in default of evidence | in lack of evidence | in the absence of evidence

à défaut de preuves


publicising information on wanted criminals

diffusion des avis de recherche


education [ educational sciences | science of education | Educational aspects(ECLAS) ]

éducation [ sciences de l'éducation ]


education policy

politique de l'éducation [ éducation nationale ]


level of education [ level of training ]

niveau d'enseignement [ niveau de formation ]


educate on primary education class content | teaching primary education class content | teach primary education class content | teaches primary education class content

enseigner dans un établissement d'enseignement fondamental
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Person participated in formal or non-formal education and wanted to participate more

La personne a participé à l'éducation formelle/non formelle et souhaitait participer davantage


Person did not participate in formal or non-formal education but wanted to participate

La personne n'a pas participé à l'éducation formelle/non formelle, mais souhaitait participer


The new focus at European level on education and training policy issues gives a new context for considering questions of investment efficiency. The present Communication is based on economic and educational research as well as on direct contact with stakeholders in education and training. It wants to offer the Commission's view, and to launch a debate on key investment issues in education and training in the current and enlarged EU ...[+++]

Elle vise à donner le point de vue de la Commission et d'ouvrir un débat sur les questions d'investissement dans l'éducation et la formation dans l'UE actuelle et élargie, dans le cadre de la mise en oeuvre du Processus des objectifs et de la Communication sur l'apprentissage tout au long de la vie ainsi que dans le contexte de la Stratégie européenne de l'emploi.


By 2020, the EU wants to bring down the share of early leavers from education and training aged 18-24 (those with at most lower secondary education and not in further education or training) to below 10%.

D’ici à 2020, l’UE souhaite ramener à moins de 10 % la proportion de jeunes de 18 à 24 ans ayant quitté prématurément le système d’éducation et de formation (à savoir ceux dont le niveau d’études ne dépasse pas l’enseignement secondaire inférieur et qui ne poursuivent ni études ni formation).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Dead-ends occur where there is a lack of flexibility and permeability within and between the various constituent parts of education and training systems - and sometimes between education/training and work: people are prevented from swapping tracks if they find they are on the wrong one or when they want to resume study/training at a higher level or a later in life.

Des filières sans issue apparaissent lorsqu'il existe un manque de flexibilité et de perméabilité au sein des divers secteurs qui composent les systèmes d'éducation et de formation et entre eux, ainsi que parfois entre ces systèmes et le monde du travail : les individus n'ont pas la possibilité de changer de filière lorsqu'ils s'aperçoivent qu'ils ne sont pas engagés dans celle qui leur convient le mieux, ou lorsqu'ils veulent reprendre des études ou une formation d'un niveau plus élevé ou à un stade plus avancé de la vie.


24. Emphasises the importance of maintaining the 20 % target for education and health programmes and insists on the need to integrate gender equality into the labour market and into society in general; reiterates that education and investment in human capital are the foundation of social cohesion and socio-economic development; calls for the implementation of effective policies and adequate funding to fight illiteracy, the rate of which remains high in some countries in the region, in particular among girls and women, and for the promotion of access to non-fee-paying public education (at primary and secondary levels), which is often restricted owing to a lack of the necessary budgetary resources in some countries; in this context, suppor ...[+++]

24. souligne qu'il importe de maintenir l'objectif de 20 % pour les programmes d'éducation et de santé et insiste sur la nécessité d'intégrer l'égalité des genres sur le marché du travail et dans la société en général; réaffirme que l'éducation et l'investissement dans le capital humain constituent le creuset de la cohésion sociale et du développement socio-économique; demande que des politiques efficaces et des financements adéquats soient consacrés à la lutte contre l'analphabétisme, qui reste élevé dans certains pays de la région ...[+++]


24. Emphasises the importance of maintaining the 20% target for education and health programmes and insists on the need to integrate gender equality into the labour market and into society in general; reiterates that education and investment in human capital are the foundation of social cohesion and socio-economic development; calls for the implementation of effective policies and adequate funding to fight illiteracy, the rate of which remains high in some countries in the region, in particular among girls and women, and for the promotion of access to non-fee-paying public education (at primary and secondary levels), which is often restricted owing to a lack of the necessary budgetary resources in some countries; in this context, support ...[+++]

24. souligne qu'il importe de maintenir l'objectif de 20 % pour les programmes d'éducation et de santé et insiste sur la nécessité d'intégrer l'égalité des genres sur le marché du travail et dans la société en général; réaffirme que l'éducation et l'investissement dans le capital humain constituent le creuset de la cohésion sociale et du développement socio-économique; demande que des politiques efficaces et des financements adéquats soient consacrés à la lutte contre l'analphabétisme, qui reste élevé dans certains pays de la région ...[+++]


28. Reiterates that education and investment in human capital are the foundation of social cohesion and socio-economic development, and calls for decisive action, backed up by adequate funding, to be taken against illiteracy, the rate of which remains high in some countries in the region, in particular among girls and women, and for access to be provided to non-fee-paying public education at primary and secondary levels, which is currently restricted owing to a lack of the necessary budgetary resources in some countries; in this context, supports the project drawn up by the OEI, ‘Educational goals 2021: the education we want for the generation ...[+++]

28. réaffirme que l'éducation et l'investissement dans le capital humain constituent le creuset de la cohésion sociale et du développement socio-économique, sollicite des efforts décisifs et un financement adéquat pour la lutte contre l'analphabétisme, qui reste élevé dans certains pays de la région, en particulier parmi les filles et les femmes, et demande également l'accès à une éducation publique et gratuite à l'école primaire et secondaire, lequel est limité en raison du manque de ressources adéquates dans le budget de certains États; soutient dans cette perspective le p ...[+++]


28. Reiterates that education and investment in human capital are the foundation of social cohesion and socio-economic development, and calls for decisive action, backed up by adequate funding, to be taken against illiteracy, the rate of which remains high in some countries in the region, in particular among girls and women, and for access to be provided to non-fee-paying public education at primary and secondary levels, which is currently restricted owing to a lack of the necessary budgetary resources in some countries; in this context, supports the project drawn up by the OEI, 'Educational goals 2021: the education we want for the generation ...[+++]

28. réaffirme que l'éducation et l'investissement dans le capital humain constituent le creuset de la cohésion sociale et du développement socio-économique, sollicite des efforts décisifs et un financement adéquat pour la lutte contre l'analphabétisme, qui reste élevé dans certains pays de la région, en particulier parmi les filles et les femmes, et demande également l'accès à une éducation publique et gratuite à l'école primaire et secondaire, lequel est limité en raison du manque de ressources adéquates dans le budget de certains États; soutient dans cette perspective le p ...[+++]


After all, each school, each educational network, wants to come out of this enquiry smelling of roses, but at the same time, each parent wants their children to attend good schools.

Car chaque école, chaque réseau scolaire veut obtenir de bons résultats mais, en même temps, tous les parents veulent que leurs enfants fréquentent une bonne école.


w