Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse education system
Analyse education systems
Analyze education system
Block system requiring prior line-clear authority
CFRETS
Close relations between educational systems
Computer system requirements
Develop audio system designs
Develop designs according to requirements
Develop designs for audio system
Develop system designs for audio
Dual education system
Dual system of apprenticeships
Dual vocational education system
Examine education system
General education admission requirements
ICT system user requirements
Interconnections between educational systems
PSMA system requirement
Public Service Modernization Act system requirement
System requirements

Traduction de «education system required » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
analyse education systems | analyze education system | analyse education system | examine education system

analyser un système éducatif


dual education system | dual system of apprenticeships | dual vocational education system

système dual d'apprentissage | système dual de formation professionnelle


Public Service Modernization Act system requirement [ PSMA system requirement ]

exigence système pour la Loi sur la modernisation de la fonction publique [ exigence système pour la LMFP ]


system requirements | computer system requirements

configuration requise | configuration nécessaire | exigences système


close relations between educational systems | interconnections between educational systems

correspondance entre systèmes éducatifs


general education admission requirements

exigences de formation commune


block system requiring prior line-clear authority

block à demande de voie


Canadian Forces Recruiting, Education and Training System [ CFRETS | Director General Recruiting, Education and Training | Canadian Forces Recruiting, Training and Education System ]

Service du recrutement, de l'éducation et de l'instruction des Forces canadiennes [ SREIFC | Directeur général - Recrutement, éducation et instruction | Système de recrutement, instruction et éduction des Forces canadiennes ]


develop designs according to requirements | develop designs for audio system | develop audio system designs | develop system designs for audio

concevoir des systèmes audio


ICT system user requirements

besoins des utilisateurs des systèmes d’information et de communication
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Higher education systems require adequate funding, and the Europe 2020 strategy highlights the need to protect the growth-enhancing areas of education and research when prioritising public spending.

Les systèmes d’enseignement supérieur exigent un financement adéquat, et la stratégie Europe 2020 souligne la nécessité, lors de la hiérarchisation des dépenses publiques, de protéger l’éducation et la recherche, domaines propices à la croissance.


The internationalisation and openness of higher education systems requires a joint approach from a wide range of policy areas and stakeholders, to attract the best students, staff and researchers from around the world, to increase international outreach and visibility, and to foster international networks for excellence.

L’internationalisation et l’ouverture des systèmes d’enseignement supérieur nécessitent une démarche commune impliquant un large éventail de domaines d’action et de parties prenantes, afin d’attirer les meilleurs étudiants, professionnels et chercheurs du monde entier, d’accroître le rayonnement international et la visibilité, et de favoriser des réseaux mondiaux d’excellence.


Stresses that the problem of gender stereotyping can best be addressed within the education system; welcomes, therefore, the establishment of a Gender Equality Commission within the Ministry of Education; acknowledges its efforts in eliminating sexist language, pictures and expressions from educational material; notes, however, that the elimination of gender bias from textbooks in all levels of education and training requires further efforts, and therefore asks the Turkish government to review the progress bein ...[+++]

souligne que le système éducatif est le lieu idéal pour lutter contre les stéréotypes de genre; se félicite par conséquent de la mise en place de la commission pour l'égalité entre les sexes au sein du ministère de l'éducation; reconnaît les efforts déployés pour éliminer le vocabulaire, les images et les formules sexistes des manuels scolaires, mais constate qu'il convient de faire plus pour éliminer les préjugés sexistes desdits manuels à tous les niveaux d'éducation et de formation et demande au gouvernement turc de ...[+++]


12. Emphasises that adapting education systems and vocational training to the future skill requirements of the labour market is one of the keys to combating youth unemployment, and therefore the transition from school, vocational education and training or higher education to employment must be better prepared and must follow on directly from education or training; takes the view that better cooperation needs to be encouraged between educational establishments, youth organisations, the various labour market sectors and employers, for example with specialists in various fields giving lectures or seminars to familiaris ...[+++]

12. souligne que l'une des clés pour combattre le chômage des jeunes est l'adaptation des systèmes éducatifs et de formation professionnelle aux besoins futurs en qualifications du marché du travail; fait par conséquent observer qu'il est nécessaire de mieux préparer la transition entre l'école, la formation professionnelle ou l'enseignement supérieur et l'emploi, et qu'elle doit suivre directement l'éducation ou la formation; estime qu'il convient d'encourager une meilleure coopération entre les établissements d'enseignement, les o ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
60. Emphasises that adapting education systems and vocational training to the future skills requirements of the labour market is one of the keys to combating youth unemployment, and therefore that the transition from school, vocational education and training or higher education to employment must be better prepared and must follow on directly from education or training; takes the view that better cooperation needs to be encouraged between educational establishments, youth organisations, the v ...[+++]

60. souligne que l'une des clés pour combattre le chômage des jeunes est l'adaptation des systèmes éducatifs et de formation professionnelle aux besoins futurs en qualifications du marché du travail; fait par conséquent observer qu'il est nécessaire de mieux préparer la transition entre l'école, la formation professionnelle ou l'enseignement supérieur et l'emploi, et qu'elle doit suivre directement l'éducation ou la formation; estime qu'il convient d'encourager une meilleure coopération entre les établissements d'enseignement, les o ...[+++]


60. Emphasises that adapting education systems and vocational training to the future skills requirements of the labour market is one of the keys to combating youth unemployment, and therefore that the transition from school, vocational education and training or higher education to employment must be better prepared and must follow on directly from education or training; takes the view that better cooperation needs to be encouraged between educational establishments, youth organisations, the v ...[+++]

60. souligne que l'une des clés pour combattre le chômage des jeunes est l'adaptation des systèmes éducatifs et de formation professionnelle aux besoins futurs en qualifications du marché du travail; fait par conséquent observer qu'il est nécessaire de mieux préparer la transition entre l'école, la formation professionnelle ou l'enseignement supérieur et l'emploi, et qu'elle doit suivre directement l'éducation ou la formation; estime qu'il convient d'encourager une meilleure coopération entre les établissements d'enseignement, les o ...[+++]


60. Emphasises that adapting education systems and vocational training to the future skills requirements of the labour market is one of the keys to combating youth unemployment, and therefore that the transition from school, vocational education and training or higher education to employment must be better prepared and must follow on directly from education or training; takes the view that better cooperation needs to be encouraged between educational establishments, youth organisations, the v ...[+++]

60. souligne que l'une des clés pour combattre le chômage des jeunes est l'adaptation des systèmes éducatifs et de formation professionnelle aux besoins futurs en qualifications du marché du travail; fait par conséquent observer qu'il est nécessaire de mieux préparer la transition entre l'école, la formation professionnelle ou l'enseignement supérieur et l'emploi, et qu'elle doit suivre directement l'éducation ou la formation; estime qu'il convient d'encourager une meilleure coopération entre les établissements d'enseignement, les o ...[+++]


In equity terms, the unemployed and those who have not succeeded in the compulsory education system require access to publicly-funded adult training schemes, but the track record of such schemes in improving the employment prospects of disadvantaged adults has been generally poor.[32] Two approaches can help improve this situation.

Sur le plan de l’équité, il est nécessaire que les chômeurs et les personnes ayant échoué dans le système éducatif obligatoire aient accès à des programmes de formation des adultes financés par les pouvoirs publics. Toutefois, le bilan de la capacité de ces programmes à élargir les perspectives d’emploi des adultes défavorisés s’est généralement révélé médiocre[32]. Deux démarches peuvent contribuer à améliorer cette situation.


In conclusion, I believe that the processes that have been mentioned, such as the Bologna and Copenhagen process, and matters relating to adult education, pre-school education and lifelong education, must all come together under the topic of accessibility and quality as key factors in the truly fair education system that we require today and in the future.

En conclusion, je pense que les processus qui ont été évoqués, comme ceux de Bologne et de Copenhague, et les questions relatives à l’éducation des adultes, l’éducation préscolaire et l’éducation tout au long de la vie, doivent tous être réunis sous le thème de l’accessibilité et de la qualité comme facteurs clés dans un système véritablement équitable qui s’impose aujourd’hui et demain.


(iii) to promote the necessary provision of ICT learning opportunities within education and training systems by accelerating integration of ICT and revision of school and higher education curricula in all relevant subject areas without losing sight of the long-term objectives and the critical approach required by educational systems;

iii) à faire en sorte que les systèmes d'éducation et de formation offrent les possibilités attendues d'apprentissage par les TIC grâce à l'accélération de l'intégration des TIC et à la révision des programmes scolaires et de l'enseignement supérieur dans toutes les matières concernées, sans perdre de vue les objectifs à long terme et l'approche critique que nécessitent les systèmes d'éducation;


w