Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CD-I
CDI
Compact Disc Interactive
Compact Disc-Interactive
Compact Disk-Interactive
Compact disc interactive
Hold records of customer interaction
IVD
Identify customer interaction stress points
Identify points of customer stress interaction
Identify stress points of customer interaction
Interactive CD
Interactive Compact Disk
Interactive compact disc
Interactive information
Interactive spell check
Interactive spell check function
Interactive spell checking
Interactive traveler information
Interactive traveller information
Interactive traveller information sub-service
Interactive video disc
Interactive videodisc
Interactive videodisk
Interactive videodisk system
Keep records of customer interaction
Keep records of customer interactions
Manage well interaction
Management of well interactions
Managing of well interaction
Online interactive education tool
Oral interaction
Oversight of well interaction
Spoken dialogue
Store records of customer interaction
Verbal exchange
Verbal interaction
Vocal interaction
Vocal man-machine interaction
Voice interaction

Traduction de «education interactive » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
online interactive education tool

outil éducatif interactif en ligne


hold records of customer interaction | store records of customer interaction | keep records of customer interaction | keep records of customer interactions

tenir des registres des interactions avec des clients


managing of well interaction | oversight of well interaction | manage well interaction | management of well interactions

gérer l’interaction entre des puits


anticipate and manage stress points of customer interaction | identify customer interaction stress points | identify points of customer stress interaction | identify stress points of customer interaction

identifier les points d’amélioration dans la relation avec la clientèle | identifier les problèmes dans les interactions avec les clients | identifier les points de tension dans les interactions avec la clientèle | identifier les points de tension dans les interactions avec les clients


compact disc interactive [ CD-I | Compact Disc-Interactive | Compact Disk-Interactive | interactive compact disc | interactive CD ]

disque compact interactif


vocal interaction [ vocal man-machine interaction | oral interaction | voice interaction | spoken dialogue | verbal interaction | verbal exchange ]

interaction vocale [ interaction orale | dialogue vocal | communication parlée homme-machine | dialogue oral ]


Compact Disc Interactive | Compact Disk, Interactive | Interactive Compact Disk | CDI [Abbr.] | CD-I [Abbr.]

compact disque interactif | CD-I [Abbr.]


interactive videodisk [ IVD | interactive videodisk system | interactive videodisc | interactive video disc ]

système de vidéodisque interactif [ vidéodisque interactif ]


interactive spell check | interactive spell check function | interactive spell checking

fonction interactive de vérification orthographique | vérification orthographique interactive


interactive traveller information sub-service | interactive traveller information | interactive traveler information | interactive information

service d'échange interactif d'information aux voyageurs | information interactive à l'intention des voyageurs | information interactive
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Success will be build on pursuing policies that take fully account of the interaction between different policy strands, as outlined in the Lisbon strategy: economic, internal market, enterprise, education and training, research [8], environmental policies to name just a few whose interaction with employment and social policy is crucial to help Europe in strategically pursuing an improvement of quality of life, shared by all people living in the European Union.

Le succès reposera sur la mise en oeuvre de politiques intégrant pleinement l'interaction entre différentes orientations politiques, comme l'a souligné la stratégie de Lisbonne: l'économie, le marché intérieur, les entreprises, l'éducation et la formation, la recherche [8] ou les politiques environnementales, pour n'en citer que quelques-unes. Leur interaction avec la politique sociale et de l'emploi est indispensable pour aider l'Europe dans sa quête stratégique d'une amélioration de la qualité de vie de tous les citoyens de l'Union ...[+++]


Higher education establishments, and particularly universities - the natural homes for science, education and transmission of knowledge - have for several years been confronted with profound changes. These changes have involved their opening up to and interaction with society, from the local to the international level.

Les établissements d'enseignement supérieur et notamment les universités, habitats naturels de la science, de l'éducation et de la transmission des connaissances, sont confrontés depuis plusieurs années à de profondes évolutions qui affectent aussi leur ouverture et leur interaction avec la société, depuis le niveau local jusqu'au niveau mondial.


Action 15: Consumer education, including the actions targeted at young consumers, and the development of on-line interactive consumer education tools on consumer rights in the internal market and on cross-border transactions.

Action 15: Éducation des consommateurs, y compris des actions destinées aux jeunes consommateurs et mise au point d'outils éducatifs interactifs en ligne à l'intention des consommateurs, concernant les droits des consommateurs dans le marché intérieur et les transactions transfrontalières.


Resources in European education systems will need to be directed at education and skills development in areas where human skills cannot be replaced by AI systems or where humans are necessary to complement those systems (i.e. tasks in which human interaction is vital or where humans and machines cooperate, and tasks we would like human beings to continue doing)

Dans les systèmes éducatifs européens, des ressources devront être affectées à l’enseignement et au développement de compétences dans des domaines qui ne peuvent pas être remplacés par des systèmes d’intelligence artificielle ou pour lesquels des êtres humains sont nécessaires pour compléter ces systèmes (comme les tâches où l’intervention humaine prime, où l’homme et la machine agissent de concert, ou que nous ne voulons pas confier à une machine)


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In the morning session we had someone from a multicultural organization, the executive director of the Kitchener—Waterloo Multicultural Centre, and she talked specifically about the role of the commissioner and how they must facilitate education, interaction with would-be citizens, and have an outreach component in the community.

Ce matin, nous avons reçu des représentants d'une organisation multiculturelle, soit la directrice générale du Centre multiculturel de Kitchener-Waterloo, qui nous a parlé précisément du rôle du commissaire, de sa contribution à l'éducation, de ses interactions avec les aspirants citoyens et de la nécessité d'avoir un élément de communication avec la communauté.


That is part of this hands-on, interactive piece, to provide a sensory experience at a young age so that young people can start to see the different possibilities for interaction and different ways to learn that will maybe lead them, linking that to other opportunities, as they continue to move through the education system.

C'est un effet de cette activité pratique et interactive que d'offrir une expérience sensorielle très tôt dans la vie, pour que les jeunes commencent à apercevoir différentes possibilités d'interaction et différentes façons d'apprendre, et cela les mènera peut-être à d'autres possibilités, à mesure qu'ils poursuivront leur progression dans le système d'éducation.


Question No. 1151 Ms. Anne Minh-Thu Quach: With regard to the change in mandate and the administrative changes at the Montreal Biosphere: (a) will the memorandum of understanding signed in 1991 by the City of Montreal and the government be amended or replaced by 2016, (i) was a new memorandum of understanding signed by the government, (ii) what are the agreement clauses of the new memorandum, (iii) what impact will these changes have on current research programs; (b) how many positions at the Biosphere will be abolished or transferred to other units in 2013 or over the new few years; (c) was the Biosphere’s total budget increased or decreased; (d) was the Biosphere’s budget or a part thereof allocated to another program; (e) what change ...[+++]

Question n 1151 Mme Anne Minh-Thu Quach: En ce qui concerne les changements de vocation et les changements administratifs de la Biosphère de Montréal: a) le protocole d’entente signé en 1991 entre la ville de Montréal et le gouvernement sera-t-il modifié ou remplacé d’ici 2016, i) un nouveau protocole d’entente a-t-il été signé par le gouvernement, ii) quels sont les clauses de l’entente du nouveau protocole, iii) quel impact auront les changements sur les programmes de recherche actuels; b) combien de postes à la Biosphère seront abolis ou transférés vers d’autres services en 2013 ou au cours des prochaines années; c) est-ce que le bu ...[+++]


The Directorate-General Education and Culture has, this year for the first time, and in close cooperation with the Tertiary Education Commission in New Zealand, selected a joint pilot project named “Leonardo: a multi-national exploration in Interaction Design education and research”.

Pour la première fois cette année, la Direction générale Éducation et culture, en collaboration étroite avec la commission de l'enseignement supérieur de Nouvelle-Zélande, a sélectionné un projet pilote conjoint intitulé: "Leonardo: une exploration multinationale de l'éducation et de la recherche dans le domaine de la conception d'interactions".


Its objective consists of developing dynamic interactions with the surrounding environment in such areas as education, research, Information Technology uptake, adult education, regional development and various service functions.

Son objectif consiste à mettre en place des interactions dynamiques avec le milieu environnant dans les domaines de l'éducation, de la recherche, du transfert de technologie de l'information, de l'éducation permanente, du développement régional et de divers services.


5. There is a need to identify cross-cutting methods whereby formal education and training systems can interact with the family, with local education agencies and with structures offering informal learning opportunities through shared experience (such as voluntary work), so that young people can acquire the values, capacities and skills which they find particularly rewarding.

5. Il est nécessaire de déterminer des méthodes transversales grâce auxquelles les systèmes formels d'éducation et de formation peuvent interagir avec les familles, avec les structures locales de formation et d'éducation et avec les structures qui permettent aux jeunes d'acquérir, de façon non formelle et par le biais d'expériences partagées (telles que le bénévolat), des valeurs, des capacités et des compétences qu'ils trouvent particulièrement gratifiantes.


w