Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Access provider
Alternative economy
Blog host
Blog host provider
Blog hoster
Blog hosting provider
Bloghost
Bloghoster
Breach of duty to provide necessaries of life
Duty to provide necessaries
Duty to provide necessaries of life
Duty to provide necessities of life
Duty to provide the necessaries of life
Duty to provide the necessities of life
Ecological economy
Ecologically sustainable growth
Economy
Environmentally sustainable growth
Failing to provide necessities of life
Failure to fulfil the duty to provide necessaries
Failure to perform duty to provide necessaries
Failure to provide necessaries
Failure to provide necessaries of life
Failure to provide necessities of life
Free ISP
Free Internet access provider
Free Internet service provider
Free Net access provider
Free Web access provider
Free access provider
Green economy
Green economy strategy
Green economy transition
Green growth
IAP
ISP
Internet access provider
Internet provider
Internet service provider
Provide chaperone for child on set
Provide chaperone for children on set
Provide chaperone for children on sets
Provider
Providing chaperone for children on set
Service provider
Subscription-free ISP
Subscription-free Internet service provider
Weblog host
Weblog host provider
Weblog hoster
Weblog hosting provider
Who Will be Responsible for providing Care?

Traduction de «economy providing » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Internet access provider [ access provider | internet provider | internet service provider | provider | service provider ]

fournisseur d'accès


failure to perform duty to provide necessaries [ failure to fulfil the duty to provide necessaries | failure to provide necessaries of life | failure to provide necessaries | breach of duty to provide necessaries of life | failure to provide necessities of life | failing to provide necessities of life ]

omission de remplir l'obligation de fournir les choses nécessaires à l'existence [ manquement à l'obligation de fournir les choses nécessaires à l'existence | omission de fournir les choses nécessaires à l'existence | manquement au devoir de fournir les choses nécessaires à l'existence ]


Internet service provider | ISP | service provider | Internet provider | provider | Internet access provider | IAP | access provider

fournisseur de services Internet | FSI | prestataire de services Internet | fournisseur Internet | fournisseur d'accès à Internet | FAI | fournisseur d'accès Internet | FAI | fournisseur d'accès à l'Internet | FAI | prestataire d'accès à Internet | fournisseur d'accès


free Internet access provider | free Net access provider | free Web access provider | free access provider | subscription-free Internet service provider | subscription-free ISP | free Internet service provider | free ISP

fournisseur d'accès à Internet gratuit | fournisseur d'accès Internet gratuit | fournisseur d'accès gratuit à Internet | FAI gratuit | fournisseur d'accès gratuit | fournisseur d'accès Internet sans abonnement


Who Will be Responsible for Providing Care? The Impact of the Shift to Ambulatory Care and of Social Economy Policies on Quebec Women [ Who Will be Responsible for providing Care? ]

Qui donnera les soins? Les incidences du virage ambulatoire et des mesures d'économie sociale sur les femmes du Québec [ Qui donnera les soins? ]


duty to provide the necessaries of life [ duty to provide necessaries of life | duty to provide necessaries | duty to provide the necessities of life | duty to provide necessities of life ]

obligation de fournir les choses nécessaires à l'existence [ devoir de fournir les choses nécessaires à l'existence | obligation de fournir les choses nécessaires à la vie ]


provide chaperone for children on sets | providing chaperone for children on set | provide chaperone for child on set | provide chaperone for children on set

fournir un accompagnateur pour des enfants sur un plateau


green economy [ ecological economy | ecologically sustainable growth | environmentally sustainable growth | green economy strategy | green economy transition | green growth | Alternative economy(STW) ]

économie verte [ croissance écologiquement durable | croissance écologiquement viable | croissance verte | économie écologique ]




blog host | bloghost | blog hoster | bloghoster | blog hosting provider | blog host provider | weblog host | weblog hoster | weblog hosting provider | weblog host provider

hébergeur de blogues | hébergeur de carnets Web | hébergeur de cybercarnets | hébergeur de blogs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The ongoing liberalisation of the telecommunications market is the EU's main tool to create the essential infrastructures for a dynamic new economy, providing new services and lower prices for the end-users.

Le processus actuel de libéralisation du marché des télécommunications est le principal instrument dont dispose l'UE pour créer les infrastructures essentielles pour une nouvelle économie dynamique qui offre de nouveaux services et des prix plus bas aux utilisateurs finaux.


Neither industry alone, nor Member States individually, are able to bear the costs and risks, for which the main drivers (transition to a low-carbon economy, providing affordable and secure energy) are outside the market.

Ni l'industrie seule, ni les États membres individuellement, ne sont en mesure de supporter les coûts et les risques de telles innovations, dont les principaux moteurs (transition vers une économie à faible intensité de carbone, fourniture d'une énergie sûre à un prix abordable) se situent en dehors du marché.


Waste-to-energy processes can play a role in the transition to a circular economy provided that the EU waste hierarchy is used as a guiding principle which ranks waste management options according to their sustainability and gives top priority to preventing and recycling of waste.

Les procédés de valorisation énergétique des déchets peuvent jouer un rôle dans la transition vers une économie circulaire, pour autant que la hiérarchie des déchets établie par l'UE soit utilisée comme principe directeur. Cette hiérarchie classe les modes de gestion des déchets en fonction de leur durabilité, la priorité absolue allant à la prévention et au recyclage des déchets.


The Communication "A European agenda for the collaborative economy" provides guidance on how existing EU law should be applied to this dynamic and fast evolving sector, clarifying key issues faced by market operators and public authorities alike:

La communication intitulée «Un agenda européen pour l’économie collaborative» fournit des orientations sur les modalités selon lesquelles il conviendrait d'appliquer le droit de l’Union en vigueur à ce secteur dynamique et en mutation rapide, en clarifiant les problèmes clés auxquels les acteurs du marché comme les pouvoirs publics sont confrontés:


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Highlights that the social economy provides employment for over 14 million people, representing around 6.5 % of workers in the Union; regrets the fact that enterprises in the social economy, representing 10 % of European enterprises – primarily SMEs and micro-enterprises – find it even more difficult than traditional enterprises to obtain public or private financing; underlines the need to give them more support, by, for example, enabling them to access different forms of financing such as European funds, micro-credit and crowdfunding, or improving their access to the digital economy; considers, in this contex ...[+++]

26. souligne que l'économie sociale emploie plus de 14 millions de personnes, ce qui représente près de 6,5 % des travailleurs de l'Union; déplore que les entreprises de l'économie sociale (principalement des PME et des microentreprises), qui représentent 10 % des entreprises européennes, rencontrent encore plus de difficultés que les entreprises traditionnelles à obtenir des financements publics ou privés; souligne qu'il est nécessaire de mieux soutenir ces entreprises, par exemple en leur donnant accès à différents modes de financement, tels que les fonds européens, le microcrédit et le financement participatif, ou en améliorant leur ...[+++]


A. whereas the social and solidarity-based economy provides employment for more than 14 million people, representing around 6,5 % of workers in the EU; whereas there are 2 million social and solidarity-based economy enterprises in the EU, representing 10 % of undertakings in the Union;

A. considérant que l'économie sociale et solidaire emploie plus de 14 millions de personnes, ce qui représente près de 6,5 % des travailleurs de l'Union; qu'il existe dans l'Union deux millions d'entreprises appartenant au domaine de l'économie sociale et solidaire, soit 10 % des entreprises de l'Union;


H. whereas the digital revolution has brought with it new techniques and means of communication and opened the way to new forms of expression which, while calling into question the long-established three-way relationship between creators, cultural entrepreneurs and users, has spurred the emergence of a knowledge-based economy providing new jobs and helping to promote culture and innovation;

H. considérant que la révolution numérique a introduit de nouvelles techniques et de nouveaux moyens de communication, permettant l'émergence de nouvelles formes d'expression qui ont favorisé la naissance d'une économie basée sur la connaissance en créant de nouveaux emplois et en contribuant à la promotion de la culture et de l'innovation, tout en remettant en cause le rapport trilatéral qui lie habituellement le créateur et le public par l'intermédiaire de l'entrepreneur culturel;


Neither industry alone, nor Member States individually, are able to bear the costs and risks, for which the main drivers (transition to a low-carbon economy, providing affordable and secure energy) are outside the market.

Ni l'industrie seule, ni les États membres individuellement, ne sont en mesure de supporter les coûts et les risques de telles innovations, dont les principaux moteurs (transition vers une économie à faible intensité de carbone, fourniture d'une énergie sûre à un prix abordable) se situent en dehors du marché.


F. whereas e-commerce is a key 21st century marketplace for the European Union, with the potential to reshape the European internal market, contribute to the knowledge economy, provide value and opportunities to European consumers and businesses at this time of financial strain, and impact significantly and positively on jobs and growth; whereas the development of e-commerce can improve the competitiveness of the EU economy, in the framework of the Commission's EU 2020 strategy, including the development and promotion of new forms of entrepreneurship for small and medium-sized enterprises,

F. considérant que le commerce en ligne représente un marché clé pour l'Union européenne du XXI siècle et pourrait entraîner une refonte du marché intérieur européen, contribuer à l'économie de la connaissance, apporter de la valeur ajoutée et des débouchés aux consommateurs et aux entreprises de l'Union en cette période de tension financière, et avoir une incidence considérable et positive sur l'emploi et la croissance; considérant que le développement du commerce électronique peut améliorer la compétitivité de l'économie de l'Union européenne, dans le cadre de la stratégie Europe 2020 de la Commission, avec notamment le développement ...[+++]


B. whereas the EU's cohesion policy makes an important contribution to the European Economic Recovery Plan and is the Community's largest source of investment in the real economy, providing targeted assistance for addressing priority needs and areas with growth potential both in public and private sectors,

B. considérant que la politique de cohésion de l'Union européenne contribue largement au plan européen pour la relance économique et qu'elle représente la principale source d'investissement de la Communauté dans l'économie réelle, apportant une aide ciblée en vue de répondre aux besoins et domaines prioritaires à potentiel de croissance élevé dans les secteurs public et privé,


w