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Eco-Technology Innovation Section
Eco-innovation
Eco-innovation action plan
Ecological innovation

Vertaling van "eco-innovation shall " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


eco-innovation action plan

plan d’action en faveur de l’éco-innovation | PAEI [Abbr.]


Eco-Technology Innovation Section

Section Éco-Innovation technologique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
4.3. The performance of the necessary tests for the determination of the CO emissions savings achieved by the eco-innovations shall be considered without prejudice to the demonstration of compliance of the eco-innovations with the technical prescriptions laid down in Directive 2007/46/EC, if applicable.

4.3. La réalisation des essais nécessaires pour déterminer les émissions de CO épargnées grâce aux éco-innovations est envisagée sans préjudice de la démonstration de la conformité des éco-innovations aux prescriptions techniques énoncées dans la directive 2007/46/CE, le cas échéant.


4.2. The CO emissions savings from the vehicle fitted with an eco-innovation shall, for the purpose of type-approval, be determined using the procedure and testing methodology specified in the Commission Decision approving the eco-innovation, in accordance with Article 10 of Implementing Regulation (EU) No 725/2011.

4.2. Les émissions de CO épargnées par le véhicule pourvu d’une éco-innovation sont déterminées, aux fins de la réception par type, au moyen de la procédure et de la méthodologie d’essai spécifiées dans la décision de la Commission approuvant l’éco-innovation, conformément à l’article 10 du règlement d'exécution (UE) no 725/2011.


The CO emissions savings from the vehicle fitted with an eco-innovation shall, for the purpose of type approval, be determined using the procedure and testing methodology specified in the Commission Decision approving the eco-innovation, in accordance with Article 10 of Regulation (EU) No 725/2011 for M vehicles, or Article 10 of Regulation (EU) No 427/2014 for N vehicles’.

Les réductions d'émissions de CO du véhicule pourvu d'une éco-innovation sont déterminées, aux fins de la réception par type, au moyen de la procédure et de la méthodologie d'essai spécifiées dans la décision de la Commission approuvant l'éco-innovation, conformément à l'article 10 du règlement d'exécution (UE) no 725/2011 pour les véhicules M ou à l'article 10 du règlement d'exécution (UE) no 427/2014 pour les véhicules N»


4.2. The CO emissions savings from the vehicle fitted with eco-innovations shall, for the purpose of type-approval, be determined using the procedure and testing methodology specified in the decision by the Commission approving the eco-innovation, in accordance with Article 10 of Implementing Regulation (EU) No 725/2011.

4.2. Les réductions d’émissions de CO du véhicule équipé d’éco-innovations sont déterminées, aux fins de la réception par type, en utilisant la procédure et la méthodologie d’essai spécifiées dans la décision de la Commission homologuant l’éco-innovation, conformément à l’article 10 du règlement d'exécution (UE) no 725/2011.


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4.3. The performance of the necessary tests for the determination of the CO emission savings achieved by the eco-innovations, shall be understood without prejudice of the demonstration of compliance of the eco-innovations with the technical prescriptions laid down in Directive 2007/46/EC, if applicable.

4.3. La réalisation des essais nécessaires pour déterminer les réductions d’émissions de CO obtenues grâce aux éco-innovations doit s’entendre sans préjudice de la démonstration de la conformité des éco-innovations aux prescriptions techniques énoncées dans la directive 2007/46/CE, le cas échéant.


The CO2 emissions savings from the vehicle fitted with an eco-innovation shall, for the purpose of type approval, be determined using the procedure and testing methodology specified in the Commission Decision approving the eco-innovation, in accordance with Article 10 of Regulation (EU) No 725/2011 for M1 vehicles, or Article 10 of Regulation (EU) No 427/2014 for N1 vehicles’.

Les réductions d'émissions de CO2 du véhicule pourvu d'une éco-innovation sont déterminées, aux fins de la réception par type, au moyen de la procédure et de la méthodologie d'essai spécifiées dans la décision de la Commission approuvant l'éco-innovation, conformément à l'article 10 du règlement d'exécution (UE) no 725/2011 pour les véhicules M1 ou à l'article 10 du règlement d'exécution (UE) no 427/2014 pour les véhicules N1»


1. A manufacturer wishing to benefit from a reduction of its average specific CO2 emissions for the purpose of meeting its specific emissions target by means of the CO2 savings from an eco-innovation shall apply to an approval authority within the meaning of Directive 2007/46/EC for an EC type-approval certificate of the complete or incomplete vehicle fitted with the eco-innovation.

1. Un constructeur qui souhaite bénéficier d'une réduction de ses émissions spécifiques moyennes de CO2 afin d'atteindre son objectif d'émissions spécifiques grâce aux réductions des émissions de CO2 obtenues par une éco-innovation présente, à une autorité compétente en matière de réception au sens de la directive 2007/46/CE, une demande de fiche de réception CE pour le véhicule complet ou incomplet équipé de l'éco-innovation.


4.2. The CO2 emissions savings from the vehicle fitted with eco-innovations shall, for the purpose of type-approval, be determined using the procedure and testing methodology specified in the decision by the Commission approving the eco-innovation, in accordance with Article 10 of Implementing Regulation (EU) No 725/2011.

4.2. Les réductions d’émissions de CO2 du véhicule équipé d’éco-innovations sont déterminées, aux fins de la réception par type, en utilisant la procédure et la méthodologie d’essai spécifiées dans la décision de la Commission homologuant l’éco-innovation, conformément à l’article 10 du règlement d'exécution (UE) no 725/2011.


4.2. The CO2 emissions savings from the vehicle fitted with an eco-innovation shall, for the purpose of type-approval, be determined using the procedure and testing methodology specified in the Commission Decision approving the eco-innovation, in accordance with Article 10 of Implementing Regulation (EU) No 725/2011.

4.2. Les émissions de CO2 épargnées par le véhicule pourvu d’une éco-innovation sont déterminées, aux fins de la réception par type, au moyen de la procédure et de la méthodologie d’essai spécifiées dans la décision de la Commission approuvant l’éco-innovation, conformément à l’article 10 du règlement d'exécution (UE) no 725/2011.


4.3. The performance of the necessary tests for the determination of the CO2 emission savings achieved by the eco-innovations, shall be understood without prejudice of the demonstration of compliance of the eco-innovations with the technical prescriptions laid down in Directive 2007/46/EC, if applicable.

4.3. La réalisation des essais nécessaires pour déterminer les réductions d’émissions de CO2 obtenues grâce aux éco-innovations doit s’entendre sans préjudice de la démonstration de la conformité des éco-innovations aux prescriptions techniques énoncées dans la directive 2007/46/CE, le cas échéant.




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Date index: 2020-12-18
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