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Action programme
Coordinate actions of marketing plan
Coordinate marketing plan actions
Coordinating marketing plan actions
Deliver environmental action plans
Execute environmental management plans
Framework programme
Government Action Plan on Smuggling
Government action
Government action risk
Government social security plans
Government social security programmes
Government social security strategies
Government welfare policies
Implement environmental action plans
Oversee marketing plan actions
Plan of action
The procedural conditions governing actions at law
Work programme

Vertaling van "e-government action plan " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


the procedural conditions governing actions at law

les modalités procédurales des recours en justice




Growing the Canadian Food Processing Sector - An Industry/Government Action Plan

Développer le secteur canadien de la transformation des aliments - un plan d'action industrie-gouvernement


Government Action Plan to Combat Poverty and Social Exclusion

Plan d'action gouvernemental en matière de lutte contre la pauvreté et l'exclusion sociale


Government Action Plan on Smuggling

Plan gouvernemental de lutte à la contrebande


coordinating marketing plan actions | oversee marketing plan actions | coordinate actions of marketing plan | coordinate marketing plan actions

coordonner des actions dans le cadre d’un plan marketing


deliver environmental action plans | execute environmental management plans | facilitate implementation of environmental actions plans | implement environmental action plans

mettre en œuvre des plans d'action environnementaux


government social security plans | government welfare policies | government social security programmes | government social security strategies

programmes de sécurité sociale d'un gouvernement


action programme [ framework programme | plan of action | work programme ]

programme d'action [ plan-cadre | plan d'action ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In partnership with the main host governments, actions financed under the Trust Fund are aligned with the refugee crisis response plans of the affected countries: the Jordan Response Plan 2016-2018, the Lebanon Crisis Response Plan and the national plans in Turkey and Iraq, as part of the regional UN refugee and resilience response framework.

En partenariat avec les gouvernements des principaux pays d’accueil, les actions financées au titre du fonds fiduciaire sont mises en adéquation avec les plans de réaction à la crise des réfugiés élaborés par les pays touchés, c'est-à-dire le plan de réaction de la Jordanie pour 2016-2018, le plan libanais de réaction à la crise et les plans nationaux de la Turquie et de l’Iraq, dans le cadre du plan régional des Nations unies pour les réfugiés et la résilience.


121. Believes that the development of e-administration is a priority for innovation, as it has a leverage effect on all sectors of the economy and enhances efficiency, interoperability and transparency, reduces costs and the administrative burden, allows for better cooperation between public administrations, and provides better, more user-friendly and personalised services for all citizens and businesses in view of the opportunities offered by digital social innovations; urges the Commission to lead by example in the field of e-government and to develop, together with the Member States, an ambitious and comprehensive e-government action plan; believes that thi ...[+++]

121. estime que la mise en place d'une administration en ligne constitue une priorité pour l'innovation, car elle a un effet de levier sur tous les secteurs de l'économie et renforce l'efficacité, l'interopérabilité et la transparence, réduit les coûts et les charges administratives, ouvre la voie à une coopération plus étroite entre les administrations publiques et propose des services plus intéressants, plus conviviaux et plus personnalisés destinés à l'ensemble des citoyens et des entreprises, de sorte que ceux-ci puissent profiter des avantages liés aux innovations sociales numériques; demande instamment à la Commission de montrer l'exemple en matière d'administration électronique et d'élaborer, en collaboration avec les États membres, ...[+++]


32. Takes the view that, as identified in the Annual Growth Survey 2015, advancing the Digital Single Market is crucial to stimulating growth, creating quality jobs, keeping the European economy competitive globally and bringing benefits to both businesses and consumers; calls, therefore, on the Commission to draw up an ambitious European e-Government Action Plan 2016-2020 and thus continue supporting the Europe 2020 objectives;

32. estime, comme il ressort de l'examen annuel de la croissance 2015, que le développement du marché unique numérique est essentiel pour stimuler la croissance, créer des emplois de qualité, garantir la compétitivité de l'économie européenne à l'échelle mondiale et apporter des avantages à la fois aux entreprises et aux consommateurs; demande par conséquent à la Commission d'élaborer un plan d'action européen 2016-2020 ambitieux pour l'administration en ligne et de continuer ainsi à soutenir les objectifs d'Europe 2020;


– having regard to the Commission communication entitled ‘Modernising Company Law and Enhancing Corporate Governance in the European Union – A Plan to Move Forward’ (COM(2003)0284) (the Corporate Governance Action Plan),

– vu la communication de la Commission intitulée «Modernisation du droit des sociétés et renforcement du gouvernement d'entreprise dans l'Union européenne - Un plan pour avancer» [COM(2003)0284] (le plan d'action pour le gouvernement d'entreprise),


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[9] i2010 e-Government Action Plan: Accelerating e-Government in Europe for the Benefit of All [COM(2006) 173 final].

[9] Plan d’action i2010 pour l’e-gouvernement: Accélérer l'instauration de l'administration en ligne en Europe dans l'intérêt de tous, COM(2006) 173 final


In this regard, the i2010 e-Government Action Plan[9], adopted by the European Commission on 25 April 2006, considers interoperable electronic identity management (eIDM) as one of the critical key enablers for access to public services.

À cet égard, le plan d'action i2010 pour l'e-gouvernement[9], adopté par la Commission européenne le 25 avril 2006, considère que les systèmes interopérables de gestion de l'identification électronique (e-ID) figurent parmi les éléments clés de l'accès aux services publics.


1.2.2. The i2010 e-Government Action Plan 5

1.2.2. Le plan d'action i2010 pour l'e-gouvernement 5


1.2.2. The i2010 e-Government Action Plan

1.2.2. Le plan d'action i2010 pour l'e-gouvernement


– having regard to the Commission communication on Modernising Company Law and Enhancing Corporate Governance in the European Union - A Plan to Move Forward (COM(2003)0284) (Corporate Governance Action Plan),

— vu la communication de la Commission intitulée "Modernisation du droit des sociétés et renforcement du gouvernement d'entreprise dans l'Union européenne - Un plan pour avancer" (COM(2003)0284) (plan d'action sur le gouvernement d'entreprise),


– having regard to the Commission communication on Modernising Company Law and Enhancing Corporate Governance in the European Union - A Plan to Move Forward (COM(2003)0284 ) (Corporate Governance Action Plan),

— vu la communication de la Commission intitulée "Modernisation du droit des sociétés et renforcement du gouvernement d'entreprise dans l'Union européenne - Un plan pour avancer" (COM(2003)0284 ) (plan d'action sur le gouvernement d'entreprise),


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