Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Acute crisis reaction
Combat fatigue Crisis state Psychic shock
Construct individual learning plans
Constructing individual learning plans
Constructs individual learning plans
Create individual treatment programmes
Create individual treatment schedule
Create patient massage programme
Create personal treatment programmes
DPG
Defence Development Guidance
Defence Development Planning Guidance
Defence Development Planning Guide
Defence Development Program Guidance
Defence Planning Guidance
Develop individual learning plans
Develop personalised massage plan
Develop treatment programmes for individual patient
Establish individual massage plan
Establish personalised massage plan
Reaction to stress

Vertaling van "develop individual guidance " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
constructing individual learning plans | constructs individual learning plans | construct individual learning plans | develop individual learning plans

élaborer des plans d'apprentissage individuels


Defence Planning Guidance [ DPG | Defence Development Planning Guide | Defence Development Planning Guidance | Defence Development Guidance ]

Guide de planification de la Défense [ GPD | Guide de planification du développement de la Défense | Guide de développement de la Défense ]


Defence Development Program Guidance

Orientation du programme de développement de la défense


Definition: A type of pervasive developmental disorder that differs from childhood autism either in age of onset or in failing to fulfil all three sets of diagnostic criteria. This subcategory should be used when there is abnormal and impaired development that is present only after age three years, and a lack of sufficient demonstrable abnormalities in one or two of the three areas of psychopathology required for the diagnosis of autism (namely, reciprocal social interactions, communication, and restricted, stereotyped, repetitive behaviour) in spite of characteristic abnormalities in the other area(s). Atypical autism arises most often in profoundly ...[+++]

Définition: Trouble envahissant du développement, qui diffère de l'autisme infantile par l'âge de survenue ou parce qu'il ne répond pas à l'ensemble des trois groupes de critères diagnostiques d'un autisme infantile. Cette catégorie doit être utilisée pour classer un développement anormal ou altéré, se manifestant après l'âge de trois ans et ne présentant pas des manifestations pathologiques suffisantes dans un ou deux des trois domaines psychopathologiques nécessaires pour le diagnostic d'autisme (interactions sociales réciproques, communication, comportement restreint, stéréotypé et répétitif); il existe toutefois des anomalies caract ...[+++]


Definition: A transient disorder that develops in an individual without any other apparent mental disorder in response to exceptional physical and mental stress and that usually subsides within hours or days. Individual vulnerability and coping capacity play a role in the occurrence and severity of acute stress reactions. The symptoms show a typically mixed and changing picture and include an initial state of daze with some constriction of the field of consciousness and narrowing of attention, inability to comprehend stimuli, and diso ...[+++]

Définition: Trouble transitoire, survenant chez un individu ne présentant aucun autre trouble mental manifeste, à la suite d'un facteur de stress physique et psychique exceptionnel et disparaissant habituellement en quelques heures ou en quelques jours. La survenue et la gravité d'une réaction aiguë à un facteur de stress sont influencées par des facteurs de vulnérabilité individuels et par la capacité du sujet à faire face à un traumatisme. La symptomatologie est typiquement mixte et variable et comporte initialement un état d'hébétude caractérisé par un certain rétrécissement du champ de la conscience et de l'attention, une impossibili ...[+++]


ADM (Per) Interim Strategic Guidance - Individual Training and Professional Development (IT/PD)

SMA (Per) Orientation stratégique provisoire - Instruction individuelle et perfectionnement professionnel (II/PP)


create individual treatment schedule | develop treatment programmes for individual patient | create individual treatment programmes | create personal treatment programmes

élaborer des programmes de traitement personnalisés


Syndrome with characteristics of episodes of myoclonus. Renal disease is an inconsistent feature occuring in some but not all cases. Myoclonic jerks typically occur in the torso, upper and lower limbs and face. Some affected individuals develop seizu

syndrome de myoclonus d'action-insuffisance rénale


Syndrome with significant variations in manifestations even among members of the same family. Some affected individuals have no apparent signs or symptoms or only mild features, while others may have intellectual disability, delayed development and a

dup(17)(q12)


establish individual massage plan | establish personalised massage plan | create patient massage programme | develop personalised massage plan

élaborer des plans de massage personnalisés
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
3. Considers it regrettable that the unemployment rate among young people still remains too high, especially in those Member States hardest hit by the economic crisis; calls on the Member States promptly to make best possible use of the money available under the Youth Employment Initiative, especially the EUR 1 billion in pre-financing – once it has been released – in order to facilitate access to employment for young people; encourages the Member States to use available Union funds to complement and enhance national programmes aimed at boosting cohesion, regional competitiveness and employment, and at fostering an entrepreneurial spirit, particularly amongst young people; calls as well, in this respect, on European higher education inst ...[+++]

3. déplore que le taux de chômage des jeunes reste toujours trop élevé, en particulier dans les États membres qui ont été le plus durement touchés par la crise économique; engage les États membres à utiliser rapidement et au mieux les fonds disponibles au titre de l'initiative pour l'emploi des jeunes, et notamment le milliard d'euros de préfinancement – dès qu'il sera débloqué – afin de faciliter l'accès des jeunes à l'emploi; encourage les États membres à utiliser les crédits européens disponibles pour compléter et renforcer les programmes nationaux visant à favoriser la cohésion, la compétitivité régionale et l'emploi, et à stimuler l'esprit d'entreprise, en particulier chez les jeunes; demande également, à cet égard, aux établissemen ...[+++]


6. Takes the view that all pupils must be given help with the task of developing individual learning plans; urges the Member States, therefore, to promote programmes providing vocational guidance and support for pupils and students in choosing a career;

6. est d'avis que tous les élèves doivent recevoir une aide en vue de mettre au point des programmes de formation individuels; prie donc instamment les États membres de promouvoir des programmes d'orientation professionnelle et d'accompagnement dans le choix de la carrière professionnelle des élèves et des étudiants;


41. Recalls that the right to education is a fundamental right and stresses the need to strive for a more flexible and individual approach to career development and lifelong education and training across one’s personal career path, and recognises the role that both public and private parties can play in providing this, while recognising that guidance and counselling which address individual needs and focus on the evaluation and expansion of individual skills must be a core ...[+++]

41. rappelle que le droit à l'éducation est un droit fondamental et insiste sur la nécessité d'œuvrer pour une conception plus souple et personnalisée de l'évolution de carrière ainsi que de l'éducation et de la formation tout au long de la vie professionnelle; reconnaît le rôle des acteurs publics et privés à cet égard et, dans le même temps, l'importance de placer d'emblée au cœur des stratégies en matière d'éducation et de compétences une orientation et des conseils répondant aux besoins individuels et axés sur l'évaluation et le renforcement des compétences individuelles;


41. Recalls that the right to education is a fundamental right and stresses the need to strive for a more flexible and individual approach to career development and lifelong education and training across one’s personal career path, and recognises the role that both public and private parties can play in providing this, while recognising that guidance and counselling which address individual needs and focus on the evaluation and expansion of individual skills must be a core ...[+++]

41. rappelle que le droit à l'éducation est un droit fondamental et insiste sur la nécessité d'œuvrer pour une conception plus souple et personnalisée de l'évolution de carrière ainsi que de l'éducation et de la formation tout au long de la vie professionnelle; reconnaît le rôle des acteurs publics et privés à cet égard et, dans le même temps, l'importance de placer d'emblée au cœur des stratégies en matière d'éducation et de compétences une orientation et des conseils répondant aux besoins individuels et axés sur l'évaluation et le renforcement des compétences individuelles;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
· Occupational guidance and job-search assistance: This will include an individual welcome/information session; profiling; personal and career development sessions – including skills development, career guidance and job-search techniques;

· Orientation professionnelle et aide à la recherche d'emploi: ces mesures incluront une séance individuelle de bienvenue et d'information, un profilage, des séances consacrées au développement personnel et à l'évolution de la carrière (développement des compétences, conseils sur l'orientation professionnelle, techniques de recherche d'emploi);


(Return tabled) Question No. 121 Mr. Ted Hsu: With regard to the implementation of the Foreign Account Tax Compliance Act (FATCA): (a) what steps has Canada undertaken to complete an Inter-Governmental Agreement (IGA) with the United States; (b) with what type of legal instrument will the government enact a FATCA implementation agreement; (c) will the government bring an IGA before Parliament and, if so, in what form; (d) what steps are in place to ensure parliamentary review of an IGA; (e) what studies have been undertaken as to whether an IGA can be implemented as an interpretation of the existing double tax treaty; (f) in what ways will the government involve Parliament in any process to amend interpretation of the double taxation t ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 121 M. Ted Hsu: En ce qui concerne la mise en œuvre de la Foreign Account Tax Compliance Act (FATCA): a) quelles mesures le Canada a-t-il prises pour conclure un accord intergouvernemental avec les États-Unis; b) avec quel type d’instrument juridique le gouvernement appliquera-t-il l’accord sur la FATCA; c) le gouvernement présentera-t-il un accord intergouvernemental au Parlement et, le cas échéant, quelle forme prendra cet accord; d) quelles dispositions sont en place pour s’assurer que le Parlement étudiera un accord intergouvernemental; e) quelles études ont été entreprises pour déterminer si un accord intergouvernemental peut être mis en œuvre comme moyen d’interprétation de l’actuelle convention ...[+++]


To reconcile the goals of transparency of government and privacy of individuals in relation to administrative tribunals, our office, in collaboration with our provincial counterparts, has developed a guidance document on electronic disclosure of personal information in the decisions of administrative tribunals.

Afin de réconcilier les objectifs de transparence du gouvernement et de protection de la vie privée des individus par rapport aux tribunaux administratifs, notre bureau, avec la collaboration de nos homologues des provinces, a développé un document de référence qui offre justement des conseils et des paramètres aux tribunaux administratifs quant à la divulgation électronique de leurs décisions.


Accordingly, under the program with British Columbia, Human Resources Development Canada provides nearly $290 million to help people there find and keep work. It involves, for example, helping clients find new jobs through job search clubs, helping them draft a resume, helping with job search skills, career guidance and job interview preparation, helping clients without jobs find work through career assessments, providing guidance services and directing people to other programs and services, providing financial help to ...[+++]

Il s'agit notamment d'aider les clients à trouver de nouveaux emplois par l'entremise des clubs de recherche d'emploi, de les appuyer sur le plan de la rédaction du curriculum vitae, des compétences en recherche d'emploi, de l'orientation professionnelle et de la préparation à des entrevues d'emploi, d'aider les clients sans emploi à trouver du travail par l'entremise des évaluations professionnelles, de fournir des services d'orientation et de l'aiguillage vers d'autres programmes et services, d'accorder une aide financière aux particuliers pour les aider à défrayer une partie des coûts de la formation axée sur les compétences et des dé ...[+++]


In supporting these initiatives Member States should introduce incentive measures aimed both at employers, (for example tax breaks, social security rebates, rewarding best practice e.g. through a system of lifelong learning labels, and by providing for enterprises to contribute to training funds) and at individuals (for example learning accounts or vouchers); they should also promote access to local guidance networks, and ICT based learning and guidance services, to support both individual competence ...[+++]

Tout en appuyant ces initiatives, les États membres doivent introduire des mesures d'incitation destinées à la fois aux employeurs (par exemple, réductions d'impôts ou de cotisations sociales, récompense des meilleures pratiques, par exemple par un système de labels en matière d'éducation et de formation tout au long de la vie, ou contribution des entreprises à des fonds pour la formation) et aux salariés (par exemple, comptes ou bons d'éducation et de formation); ils doivent également encourager l'accès aux réseaux locaux d'orientation et aux services d'apprentissage et d'orientation basés sur les TIC, de manière à soutenir les stratégies de développement des compétences des individus ...[+++]


The aim of the common framework of objectives is to contribute to the achievement of the objectives of Article 127 of the Treaty by pursuing a series of objectives such as: - improving the quality and innovation capacity of Member States' vocational training systems and arrangements; - developing the European dimension in vocational training and vocational guidance; - promoting lifelong training so as to encourage ongoing adaptation of skills to meet the needs of workers and undertakings, contribute to reducing unemployment and faci ...[+++]

Le cadre commun d'objectifs vise à contribuer à la réalisation des objectifs de l'article 127 du traité par le biais d'une série d'objectifs tels que : - améliorer la qualité et la capacité d'innovation des systèmes et des dispositifs de formation professionnelle dans les Etats membres ; - développer la dimension européenne dans la formation et l'orientation professionnelles ; - promouvoir la formation tout au long de la vie en vue de favoriser une adaptation permanente des compétences pour répondre aux besoins des travailleurs et des entreprises, de contribuer à la réduction du chômage et de faciliter l'épanouissement de la personne ; ...[+++]


w