Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Acute angle type exit taxiway
Back-end load
Back-end sales charge
Back-end sales load
Bleed air exit door cover
Bleed air exit door plug
Bleed air exit door protective cover
Bleed air exit door protective plug
Bleed air exit duct cover
Bleed air exit duct plug
Computer Date Crisis
Contingent deferred sales charge
Contingent deferred sales load
Current exit price
Current exit value
Defensive crisis management
Deferred sales charge
Exit bond
Exit charge
Exit fee
Exit instrument
Exit load
Exit value
Exit vehicle
Fast turn-off
High speed cutoff
High speed exit
High speed exit taxiway
High speed taxiway
High speed turn off
High speed turn-off
High speed turnoff
High-speed exit
High-speed exit taxiway
High-speed turn-off
High-speed turn-off taxiway
Inlet bleed air exit door plug
Inlet bleed air exit duct plug
Long radius exit
Market exit price
Output market value
Present exit value
Rapid exit taxiway
Reactive crisis management
Rear-end load
Redemption charge
Redemption fee
Turnoff taxiway
Year 2000 Computing Crisis
Year 2000 Crisis
Year 2000 Date Crisis

Vertaling van "crisis exit " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
high-speed exit taxiway [ rapid exit taxiway | high-speed turn-off taxiway | high speed exit | high speed taxiway | high-speed exit | high speed turnoff | high speed turn off | high-speed turn-off | long radius exit | turnoff taxiway | high speed cutoff | fast turn-off | acute angle type exit taxiway ]

voie de sortie rapide [ sortie de piste à grande vitesse | voie de sortie à grande vitesse | sortie à grande vitesse ]


bleed air exit door plug | bleed air exit door cover | bleed air exit door protective cover | bleed air exit door protective plug | inlet bleed air exit door plug

obturateur du clapet d'évacuation d'air


current exit price [ current exit value | exit value | output market value | market exit price | present exit value ]

prix de sortie actuel [ prix de sortie de marché | valeur de sortie actuelle ]


current exit price | exit value | market exit price | output market value | present exit value

prix de sortie actuel | valeur vénale de sortie | valeur de sortie actuelle | prix de sortie de marché | prix de réalisation actuel


high speed exit taxiway | high-speed exit taxiway | high speed exit | high-speed exit | high speed turn-off | high-speed turn-off | high-speed turn-off taxiway

sortie de piste à grande vitesse | sortie à grande vitesse


Year 2000 Computing Crisis | Year 2000 Crisis | Year 2000 Date Crisis | Computer Date Crisis

crise de l'an 2000


exit bond | exit instrument | exit vehicle

bon de sortie


bleed air exit duct cover | bleed air exit duct plug | inlet bleed air exit duct plug

couvercle du canal d'évacuation d'air | obturateur du canal d' évacuation d'air


back-end load [ back-end sales load | back-end sales charge | contingent deferred sales load | contingent deferred sales charge | deferred sales charge | exit fee | exit load | exit charge | redemption fee | redemption charge | rear-end load ]

frais de rachat [ frais prélevés au rachat | frais d'acquisition reportés | frais de sortie ]


reactive crisis management | defensive crisis management

gestion réactive des crises | gestion défensive des crises
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
23. Notes that CSDP military operations increasingly tend to be armed forces training missions (EUTM Mali and EUTM Somalia); praises the decision to carry out such operations but insists that the mandate of each mission be adapted to the circumstances of each individual situation; considers that the units formed must be totally operational, that is, with offensive capacity; finds it regrettable that missions with an executive remit are rarely envisaged nowadays; considers that, given the persistent threats in the EU’s neighbourhood, the Union cannot allow itself to focus exclusively on instruments geared towards a post-crisis scenario or towards supporting a crisis exit, but rath ...[+++]

23. constate que les opérations militaires de la PSDC sont de plus en plus des missions axées sur la formation des forces armées (EUTM Mali et EUTM Somalie); se félicite de la décision d'entreprendre ces opérations mais insiste pour que leur mandat soit adapté aux circonstances de chaque situation; estime que les unités formées doivent être entièrement opérationnelles, autrement dit qu'elles doivent posséder une capacité offensive; regrette que des missions avec mandat exécutif soient désormais rarement envisagées; estime qu'au vu des menaces persistantes dans son voisinage, l'Union européenne ne peut pas se permettre de se focaliser ...[+++]


23. Notes that CSDP military operations increasingly tend to be armed forces training missions ( EUTM Mali and EUTM Somalia); praises the decision to carry out such operations but insists that the mandate of each mission be adapted to the circumstances of each individual situation; considers that the units formed must be totally operational, that is, with offensive capacity; finds it regrettable that missions with an executive remit are rarely envisaged nowadays; considers that, given the persistent threats in the EU’s neighbourhood, the Union cannot allow itself to focus exclusively on instruments geared towards a post-crisis scenario or towards supporting a crisis exit, but rath ...[+++]

23. constate que les opérations militaires de la PSDC sont de plus en plus des missions axées sur la formation des forces armées (EUTM Mali et EUTM Somalie); se félicite de la décision d'entreprendre ces opérations mais insiste pour que leur mandat soit adapté aux circonstances de chaque situation; estime que les unités formées doivent être entièrement opérationnelles, autrement dit qu'elles doivent posséder une capacité offensive; regrette que des missions avec mandat exécutif soient désormais rarement envisagées; estime qu'au vu des menaces persistantes dans son voisinage, l'Union européenne ne peut pas se permettre de se focaliser ...[+++]


Findings from the latest Eurobarometer survey on the Europe 2020 strategy[1] indicate that the overall direction taken by the EU in response to the crisis is supported by EU citizens – nearly twice as many respondents consider that the EU is going in the right direction to exit the crisis and face its challenges as those who do not.

Les résultats du dernier sondage Eurobaromètre sur la stratégie Europe 2020[1] indiquent que l’orientation générale prise par l’UE en réponse à la crise est soutenue par les citoyens de l’Union: la proportion de personnes interrogées qui considèrent que l'UE prend la bonne direction pour sortir de la crise et relever les défis auxquels elle est confrontée est près de deux fois plus élevée que celle de personnes qui ne le pensent pas.


In so doing, our exit from the crisis must be the point of entry into a new economy.

En agissant ainsi, nous devons faire en sorte que notre sortie de crise soit un point d’entrée dans une économie nouvelle.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
4. EXIT FROM THE CRISIS: FIRST STEPS TOWARDS 2020

4. Sortir de la crise: les premiers pas vers 2020


4. Exit from the crisis: first steps towards 2020 24

4. Sortir de la crise: les premiers pas vers 2020 27


Our short-term priority is a successful exit from the crisis.

Notre priorité immédiate est de créer les conditions d’une sortie de crise réussie.


o Territorial specificities and the asymmetric impact of the crisis should be taken into account when designing crisis exit policies.

o Il est nécessaire de tenir compte des particularités territoriales et des répercussions asymétriques de la crise en élaborant les politiques de sortie de crise.


9. Stresses the multidimensional nature of poverty and social exclusion, and highlights the need to ensure the mainstreaming of social objectives and the importance of the social dimension and the social sustainability of macroeconomic policies; points out that social objectives must be an integral part of the crisis exit strategy and of the Europe 2020 strategy and economic, social and territorial cohesion, and that this means ensuring a cross-cutting social guideline and effective social impact assessment which ensure the redefinition of priorities and policies such as monetary, labour, social and macro-economic policies, including th ...[+++]

9. souligne la nature pluridimensionnelle de la pauvreté et de l'exclusion sociale et insiste sur la nécessité de garantir l'intégration des objectifs sociaux et sur l'importance de la dimension et de la durabilité sociale des politiques macro-économiques; estime que les objectifs sociaux doivent faire partie intégrante de la stratégie de sortie de crise ainsi que de la stratégie Europe 2020 et de la cohésion économique, sociale et territoriale, ce qui implique une orientation sociale convergente et l'évaluation effective de l'impact social garantissant la redéfinition des priorités et des politiques, notamment des politiques monétaires ...[+++]


9. Stresses the multidimensional nature of poverty and social exclusion, and highlights the need to ensure the mainstreaming of social objectives and the importance of the social dimension and the social sustainability of macroeconomic policies; points out that social objectives must be an integral part of the crisis exit strategy and of the Europe 2020 strategy and economic, social and territorial cohesion, and that this means ensuring a cross-cutting social guideline and effective social impact assessment which ensure the redefinition of priorities and policies such as monetary, labour, social and macro-economic policies, including th ...[+++]

9. souligne la nature pluridimensionnelle de la pauvreté et de l'exclusion sociale et insiste sur la nécessité de garantir l'intégration des objectifs sociaux et sur l'importance de la dimension et de la durabilité sociale des politiques macro-économiques; estime que les objectifs sociaux doivent faire partie intégrante de la stratégie de sortie de crise ainsi que de la stratégie Europe 2020 et de la cohésion économique, sociale et territoriale, ce qui implique une orientation sociale convergente et l'évaluation effective de l'impact social garantissant la redéfinition des priorités et des politiques, notamment des politiques monétaires ...[+++]


w