Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adult education
Adult learning
Alcoholic hallucinosis
CE
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Continuing education
Continuous learning
DCLS
Delirium tremens
Develop own practices continuously
Director Civilian Learning Services
Director Continuous Learning Strategies
Disorder of personality and behaviour
Drugs Program - Continuing Education
Drugs Programme - Continuous Learning
Jealousy
Learning organisation
Learning organization
Life-long learning
Lifelong education
Lifelong learning
Manage personal lifelong learning
Manage personal professional development
PD
Paranoia
Professional development
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Recurrent education

Vertaling van "continue learning later " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
continuous learning [ lifelong learning | life-long learning ]

apprentissage continu [ acquisition continue du savoir ]


Drugs Program - Continuing Education [ Drugs Programme - Continuous Learning ]

Programme des médicaments - Éducation continue [ Programme des médicaments - Éducation permanente | Programme des médicaments - Apprentissage continu ]


Director Continuous Learning Strategies [ DCLS | Director Civilian Learning Services ]

Directeur - Stratégies d'apprentissage continu [ DSAC | Directeur - Stratégies d'apprentissage permanent ]


professional development | continuous learning | PD

perfectionnement professionnel | formation professionnelle continue | formation continue


continuing education [ learning organisation | learning organization | lifelong education | lifelong learning ]

éducation permanente [ formation continue | formation permanente | organisation apprenante | organisation en apprentissage permanent ]


manage personal lifelong learning | undertake responsibility on continuous professional development | develop own practices continuously | manage personal professional development

gérer le développement professionnel personnel


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body fluids, characteristic physical and psychological symptom ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complications ...[+++]


adult education | adult learning | continuing education | recurrent education | CE [Abbr.]

éducation des adultes | éducation et formation des adultes
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Adult citizens who take up and continue learning later in life should also be encouraged to pursue a scientific career.

Les adultes qui entreprennent une formation, et continuent à se former plus tard dans leur vie, doivent également être encouragés à poursuivre une carrière scientifique.


- Encouraging everyone to learn two or, where appropriate, more languages in addition to their mother tongue, and increasing awareness of the importance of foreign language learning at all ages; - Encouraging schools and training institutions to use effective teaching and training methods, and motivating continuation of language learning at a later stage of life.

- Encourager chacun à apprendre deux langues autres que sa langue maternelle ou, le cas échéant, davantage et mieux faire comprendre l'importance de l'apprentissage des langues étrangères à tout âge ; - Encourager les écoles et les centres de formation à utiliser des méthodes d'enseignement et de formation efficaces et motiver les élèves afin qu'ils poursuivent l'apprentissage des langues par la suite.


If solid foundations are laid in the early years, later learning is more effective and is more likely to continue life-long, lessening the risk of early school leaving, increasing the equity of educational outcomes and reducing the costs for society in terms of lost talent and of public spending on social, health and even justice systems.[1]

L’acquisition de bases solides dès la petite enfance rend l’apprentissage ultérieur plus efficace et plus susceptible de se poursuivre tout au long de la vie et, partant, réduit le risque de décrochage scolaire, augmente l’équité de la scolarité et allège la charge supportée par la société du fait des talents gâchés et des dépenses dans les systèmes sociaux, de santé, et même judiciaires[1].


One of the problems with staffers at DND is that they are like some of the people at Foreign Affairs: they have one job one day and another job six months later and are on a continuing learning curve.

L'un des problèmes des agents de dotation du ministère de la Défense nationale, c'est qu'ils sont un peu comme les gens des Affaires étrangères: ils ont un travail un jour et un autre six mois plus tard et sont perpétuellement en apprentissage.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
We continue to learn from their progress and will be discussing their experiences with them later this year.

Nous suivons de près leur évolution à cet égard et nous discuterons avec eux de leur expérience au plus tard au courant de l'année.


If solid foundations are laid during a child’s formative years, later learning becomes more effective and more likely to continue throughout life, increasing the equity of educational outcomes and lowering the costs for society in terms of lost talent and public spending on welfare, health and even justice.

L'acquisition de bases solides dès la petite enfance rend l'apprentissage ultérieur plus efficace et plus susceptible de se poursuivre tout au long de la vie et, partant, augmente l'équité de la scolarité et allège la charge supportée par la société du fait des talents gâchés et des dépenses publiques dans les systèmes sociaux, de santé et même judiciaires.


Adult citizens who take up and continue learning later in life should also be encouraged to pursue a scientific career.

Les adultes qui entreprennent une formation, et continuent à se former plus tard dans leur vie, doivent également être encouragés à poursuivre une carrière scientifique.


Later, it states that New Brunswick's vision is to build on its significant investments to date, creating an early learning and childcare system that focuses on quality, affordability and accessibility and that New Brunswick will continue to make strategic investments.

Plus loin, il est dit que le Nouveau-Brunswick entend tabler sur les investissements importants qu'il a faits jusqu'à présent pour créer un système d'apprentissage chez les jeunes enfants qui met l'accent sur la qualité, les prix abordables et l'accessibilité des services et qu'il continuera à faire des investissements stratégiques.


Dead-ends occur where there is a lack of flexibility and permeability within and between the various constituent parts of education and training systems - and sometimes between education/training and work: people are prevented from swapping tracks if they find they are on the wrong one or when they want to resume study/training at a higher level or a later in life. This is usually the result of a lack of assessment of prior and informal learning acquired by applicants to education and training courses, in particular when they change track ...[+++]

Des filières sans issue apparaissent lorsqu'il existe un manque de flexibilité et de perméabilité au sein des divers secteurs qui composent les systèmes d'éducation et de formation et entre eux, ainsi que parfois entre ces systèmes et le monde du travail : les individus n'ont pas la possibilité de changer de filière lorsqu'ils s'aperçoivent qu'ils ne sont pas engagés dans celle qui leur convient le mieux, ou lorsqu'ils veulent reprendre des études ou une formation d'un niveau plus élevé ou à un stade plus avancé de la vie. Cette situation est en général la conséquence de l'absence de prise en compte de l'apprentissage antérieur et informel des candidats qui se présentent pour un enseignement ou une formation, en particulier lorsqu'ils chang ...[+++]


2. Encouraging schools and training institutions in using efficient teaching and training methods and motivating continuation of language learning at a later stage of life

2. Encourager les écoles et les centres de formation à utiliser des méthodes d'enseignement et de formation efficaces, et motiver les élèves afin qu'ils poursuivent l'apprentissage des langues par la suite.


w