Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Consumer
Consumer association
Consumer associations
Consumer attitude
Consumer behavior
Consumer behaviour
Consumer movement
Consumer organisation
Consumer policy action plan
Consumer protection
Consumer tax increase
Consumerism
Consumers' rights
Consumers'behavior
Consumers'behaviour
Increase in ozone
Increase in stratospheric ozone
Increasing output
Increasing returns
Increasing yield
Keep watch on consumables stock
Manage consumables stock
Manage stocks of consumables
Oversee consumables stock
Ozone increase
Stratospheric ozone increase
Use internet to increase sales
Use of the internet to increase sales
Use the internet to increase sales
User behaviour
Using the internet to increase sales

Vertaling van "consumers has increased " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
consumer tax increase

hausse de la taxe à la consommation


consumer protection [ consumerism | consumer policy action plan | consumers' rights ]

protection du consommateur [ consommatisme | consumeurisme | défense du consommateur | droits du consommateur | plan d'action en faveur des consommateurs ]




consumer movement [ consumer association | consumer organisation | Consumer associations(ECLAS) ]

mouvement de consommateurs [ association de consommateurs | organisation de consommateurs ]


use of the internet to increase sales | using the internet to increase sales | use internet to increase sales | use the internet to increase sales

utiliser l’internet pour augmenter des ventes


increase in ozone | increase in stratospheric ozone | ozone increase | stratospheric ozone increase

augmentation de l'ozone stratosphérique | augmentation d'ozone | gain d'ozone | gain d'ozone stratosphérique


consumer attitude | consumer behavior | consumer behaviour | consumers'behavior | consumers'behaviour | user behaviour

comportement des consommateurs | comportement du consommateur | habitude d'achat | habitude du consommateur


manage stocks of consumables | oversee consumables stock | keep watch on consumables stock | manage consumables stock

gérer un stock de consommables


increasing output | increasing returns | increasing yield

rendement croissant


Why Has Inequality in Weekly Earnings Increased in Canada?

Pourquoi l'inégalité des gains hebdomadaires a-t-elle augmentée au Canada
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Box 2: Changes in EU weighted average retail electricity prices for households and industrial consumers in the period 2008-2012. Gas and electricity prices (including taxes and charges) for industrial consumers have increased by 3.3% and 15% respectively during the period 2008 to 2012 whilst those for households have increased by 13.6% and 18%.

Encadré 2: Évolution des prix de détail de l'électricité (en moyenne pondérée UE) pour les ménages et les consommateurs industriels sur la période 2008-2012 Les prix du gaz et de l’électricité (taxes et frais inclus) facturés aux consommateurs industriels ont augmenté respectivement de 3,3 % et de 15% entre 2008 et 2012, tandis que ceux facturés aux ménages ont augmenté de 13,6% et de 18%.


However, SEAC noted that the cost of the restriction amounts to a very small proportion of the total personnel costs or gross operating surplus of the affected sectors in the Union, and would only lead to a very small price increase if transferred to consumers through increased prices of consumer goods.

En revanche, le CASE a précisé que le coût de la restriction constitue une très faible proportion du total des dépenses de personnel ou de l'excédent brut d'exploitation des secteurs concernés dans l'Union, et qu'il n'entraînerait qu'une très faible hausse de prix s'il était répercuté sur les consommateurs par une augmentation des prix des biens de consommation.


Better regulated and non-discriminatory access to consumer data will benefit the consumers through increased competition among market actors.

Un accès mieux réglementé et non discriminatoire aux données entraînera une concurrence accrue entre les acteurs du marché, pour le bénéfice des consommateurs.


There is a need for comparable, reliable and user-friendly information for consumers, particularly cross-border; to address the issue of poor knowledge of key consumer rights by consumers and retailers alike; for robust data on how the market is serving consumers; for increased capacity of consumer organisations especially in some Member States; to improve the educational and information tools we use;

Il est nécessaire de disposer d’informations comparables, fiables et faciles d'utilisation (notamment dans les affaires transfrontalières), de trouver une solution à la méconnaissance des droits essentiels des consommateurs (tant par ces derniers que par les commerçants), de réunir des données fiables sur la manière dont le marché sert les intérêts des consommateurs, de renforcer le pouvoir des organisations de défense des consommateurs, notamment dans certains États membres, et d’améliorer les outils d’information et d’éducation util ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
To protect consumers against increasing retail prices for regulated roaming services (regulated voice, SMS or data roaming services) due to fluctuations in the reference exchange rate of currencies other than the euro, a Member State whose currency is not the euro should use an average of several reference exchange rates over time for determining the maximum retail charges in its currency.

Pour protéger les consommateurs de l’augmentation des prix de détail des services d’itinérance réglementés (les services d’appels vocaux, de SMS ou de données réglementés) résultant des fluctuations du taux de change de référence des monnaies autres que l’euro, un État membre dont la monnaie n’est pas l’euro devrait avoir recours à une moyenne de plusieurs taux de change de référence sur un laps de temps donné afin de déterminer les prix de détail maximaux dans sa monnaie.


There is a need: for comparable, reliable and user-friendly information for consumers particularly cross border; to address the issue of poor knowledge of key consumer rights by consumers and retailers alike; for robust data on how the market is serving consumers; for increased capacity of consumer organisations especially in some Member States; to improve the educational and information tools we use;

Il est nécessaire de disposer d’informations comparables, fiables et conviviales pour les consommateurs, notamment pour les affaires transfrontalières, d’aborder la question de la méconnaissance des droits essentiels des consommateurs (par ces derniers comme par les commerçants), de réunir des données fiables sur la manière dont le marché sert les intérêts des consommateurs, de renforcer les capacités des organisations de défense des consommateurs, notamment dans certains États membres, et d’améliorer les outils d’information et d’édu ...[+++]


As a result of technological and market evolution, networks are increasingly moving to ‘Internet Protocol’ (IP) technology, and consumers are increasingly able to choose between a range of competing voice service providers.

À la suite de l’évolution des technologies et du marché, les réseaux passent progressivement à la technologie IP (protocole internet) et les consommateurs sont de plus en plus en mesure de choisir entre une série de fournisseurs de services vocaux concurrents.


The marketing strategy varies according to Member state but always revolves around three themes : reassuring consumers and increasing their confidence in the value of quality beefand veal; guaranteeing the existence of independent checks at all stages from the producerto the consumer; increasing the market share of quality beef and veal.

La stratégie promotionnelle varie selon les Etats Membres mais s'articule toujours sur trois axes : Rassurer et augmenter la confiance du consommateur sur la valeur de la viande bovine de qualité Garantir l'existence d'un contrôle intégral indépendant, allant du producteur au consommateur Augmenter la part de marché de la viande bovine de qualité.


The aim of this policy should be, in order to achieve a better balance between the interests of producers and consumers, to increase the transparency of the market and the level of information of the consumers, and to enhance the consumer protection in sensitive areas such as health, safety, food, financial services, advertising and vulnerable consumers.

Une telle politique devrait viser, afin de trouver un meilleur équilibre entre les intérêts des producteurs et ceux des consommateurs, à accroître la transparence du marché ainsi que le degré d'information des consommateurs et à renforcer la protection des consommateurs dans les domaines sensibles que sont la santé, la sécurité, l'alimentation, les services financiers, la publicité et les consommateurs vulnérables.


Here are four reasons why financial services are a major concern for consumers today: First: changes in lifestyles First change: consumers are increasingly making investments; in the past, consumers used to rent their homes, but now they are more likely to be owners.

Alors quatre constats pour comprendre pourquoi les services financiers sont une préoccupation majeure des consommateurs aujourd'hui : Premier constat : les changements dans les modes de vie. Premier changement : le consommateur fait de plus en plus d'investissements : autrefois, il était locataire de son logement; il devient maintenant propriétaire.


w