Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Business and consumer survey
Consumer
Consumer policy action plan
Consumer protection
Consumer survey
Consumerism
Consumers' rights
Group of Experts on Consumer Surveys

Vertaling van "consumer surveys " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


Group of Experts on Consumer Surveys

Groupe d'experts Enquêtes de conjoncture auprès des consommateurs


Joint harmonised European Union programme of business and consumer surveys

programme commun harmonisé des enquêtes de conjoncture dans l'Union européenne




consumer protection [ consumerism | consumer policy action plan | consumers' rights ]

protection du consommateur [ consommatisme | consumeurisme | défense du consommateur | droits du consommateur | plan d'action en faveur des consommateurs ]




Flash Eurobarometer 396 "Retailers' attitudes towards cross-border trade and consumer protection" (2015) Flash Eurobarometer 413 "Companies engaged in online activities" (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Flash Eurobarometer 397, “Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection” (2014) "Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most", GfK, 2015 "Economic Study on Consumer Digital Content Products", ICF International, 2015 (to be published shortly) Flash Eurobarometer 411, "Cross-border access to online conte ...[+++]

Eurobaromètre Flash n° 396 «Retailers’ attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2015). Eurobaromètre Flash nº 413 «Companies engaged in online activities» (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Eurobaromètre Flash nº 397 «Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2014). « Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most », GfK, 2015 «Economic Study on Consumer Digital Content Products», ICF International, 2015 Eurobaromètre Flash n° 411 «Cross-Border access to digital content» (Accès t ...[+++]


I. whereas according to the Food Chain Evaluation Consortium’s consumer survey of 2013, meat-based food scored highest among the various food groups covered by the survey when it comes to interest in origin labelling; whereas, on the basis of a more targeted examination of different types of processed meat-based product, the survey results indicate that more than 90 % of consumer respondents consider it important that origin be labelled;

I. considérant, selon le sondage réalisé auprès des consommateurs en 2013 par le consortium d'évaluation de la chaîne alimentaire, que les aliments à base de viande ont obtenu, en ce qui concerne l'intérêt pour l'étiquetage de l'origine, le score le plus élevé parmi les différents groupes de denrées couverts par le sondage; que, sur la base d'un examen plus ciblé des différents types de produits transformés à base de viande, les résultats du sondage indiquent que plus de 90 % des consommateurs interrogés estiment qu'il est important que l'étiquette mentionne l'origine;


I. whereas according to the Food Chain Evaluation Consortium’s consumer survey of 2013, meat-based food scored highest among the various food groups covered by the survey when it comes to interest in origin labelling; whereas, on the basis of a more targeted examination of different types of processed meat-based product, the survey results indicate that more than 90 % of consumer respondents consider it important that origin be labelled;

I. considérant, selon le sondage réalisé auprès des consommateurs en 2013 par le consortium d'évaluation de la chaîne alimentaire, que les aliments à base de viande ont obtenu, en ce qui concerne l'intérêt pour l'étiquetage de l'origine, le score le plus élevé parmi les différents groupes de denrées couverts par le sondage; que, sur la base d'un examen plus ciblé des différents types de produits transformés à base de viande, les résultats du sondage indiquent que plus de 90 % des consommateurs interrogés estiment qu'il est important que l'étiquette mentionne l'origine;


According to a Eurobarometer study published today on the occasion of the 2011 European Consumer Summit, less than 50% of EU consumers surveyed felt confident, knowledgeable and protected as consumers.

D’après un sondage Eurobaromètre publié aujourd’hui à l’occasion du Sommet européen des consommateurs de 2011, moins de 50 % des consommateurs européens interrogés se sentent confiants, bien informés et protégés.


13. Notes the importance to consumers of in-service reliability and durability information based on comprehensive consumer surveys; notes that public authorities could facilitate these surveys by allowing registration authorities to provide contact details of vehicle owners who agree to participate in them;

13. souligne l'importance pour les consommateurs de pouvoir disposer d'une information sur la fiabilité et la durabilité en service qui se fonde sur des enquêtes globales menées auprès des consommateurs; fait observer que les autorités publiques pourraient faciliter ces enquêtes en autorisant les services d'immatriculation à fournir les coordonnées des propriétaires de véhicule qui se déclarent prêts à y participer;


13. Notes the importance to consumers of in-service reliability and durability information based on comprehensive consumer surveys; notes that public authorities could facilitate these surveys by allowing registration authorities to provide contact details of vehicle owners who agree to participate in them.

13. souligne combien il est important pour les consommateurs de pouvoir disposer d'une information sur la fiabilité et la durabilité en service qui se fonde sur de vastes enquêtes menées auprès d'autres consommateurs; fait observer que les autorités compétentes pourraient faciliter ces enquêtes en autorisant les services d'immatriculation à fournir les coordonnées des propriétaires de véhicule qui se déclarent prêts à participer à ce type d'enquête.


19. Notes the importance to consumers of in-service reliability and durability information based on comprehensive consumer surveys; notes that public authorities could facilitate the work behind these surveys by allowing registration authorities to provide contact details of vehicle owners who agree to participate in them.

19. constate combien il est important pour les consommateurs de pouvoir disposer d'une information sur la fiabilité et la durabilité en service qui se fonde sur des enquêtes menées auprès d'autres consommateurs; fait observer que les autorités compétentes pourraient faciliter le travail de préparation de ces enquêtes en autorisant les services d'immatriculation à fournir les coordonnées des propriétaires de véhicule qui se déclarent prêts à participer à ce type d'enquête.




Anderen hebben gezocht naar : business and consumer survey     consumer     consumer policy action plan     consumer protection     consumer survey     consumerism     consumers' rights     consumer surveys     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'consumer surveys' ->

Date index: 2024-01-02
w